Версия за печат

BG-Ловеч

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Районна здравноосигурителна каса (РЗОК) - Ловеч, ул. "Кубрат" № 7, За: Димитър Събчев Ружев, РБългария 5500, Ловеч, Тел.: 068 688114, E-mail: rzok_lovech@lov.nhif.bg

Място/места за контакт: гр. Ловеч, ул. "Кубрат" № 7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/516.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката: „Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК – Ловеч”. Услугата по доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Ловеч следва да включва: 1. Доставките следва да се осъществяват на адреса на РЗОК - Ловеч по подадена от възложителя заявка. Със заявката възложителя определя вида и количеството на конкретната доставка. Материалите и резервните части се доставят в срок от 2 (два) дни или 48 часа след подадена писмена заявка от възложителя на адреса на изпълнителя. Заявката може да бъде подадена по посочени от изпълнителя факс или ел. поща. 2. Възложителят формулира писмено конкретната заявка, а изпълнителят се задължава да извърши конкретната доставка на цената съгласно цените, посочени в ценовото предложение. 3. Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати или декларации за съответствие съобразно изискванията на българското законодателство. 4. Заплащането на доставените артикули ще става чрез издадена от продавача фактура незабавно след доставката за всички закупени от възложителя стоки. Доставените количества ще бъдат заплатени в срок от 5 (пет) работни дни, считано от датата на издаване на фактурата, по банков път по посочената от възложителя банкова сметка. 5. При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки представители на двете страни следва да съставят „констативен протокол”, по силата на който изпълнителят е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска в максимален срок от 5 (пет) работни дни. В случай, че доставчика не се яви да подпише протокола в срок от 24 часа от надлежното му уведомяване, възложителят му изпраща едностранно изявление, в което описва своите констатации, което едностранно изявление има действие на „констативен протокол”. 6. Електроматериалите и резервните части да имат сертификат за произход и качество – преведен и легализиран, декларация за съответствие и указания за прилагане изготвени на български език. 7. Изпълнителят следва да притежава посочените в ценовата оферта материали и резервни части на склад в района на гр. Ловеч и собствен транспорт за изпълнение на доставката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000, 50800000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Различни услуги по ремонт и поддържане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Осигуряване на услуги по доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Ловеч

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Ловеч

NUTS:

BG315

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците следва да отговарят на условията, посочени по-долу и удостоверяват това с представяне на съответните документи - оригинали, или заверени копия с подпис и печат: 1. Български или чуждестранни физически или юридически лица, регистрирани като търговец по ТЗ, или ЗК, или ЗЮЛНЦ. 2. Да са регистрирани като администратор на лични данни от комисията за защита на личните данни. 3. Всеки кандидат следва да представи заверени от него копия да документите си за регистрация, както и заверено копие на документ за регистрация или идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 4. Кандидатите следва да представят декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, декларация за съгласие за участие като подизпълнител и административни сведения. 5. Кандидатите следва да притежават магазинна мрежа или складова база на територията на гр. Ловеч, което обстоятелство се доказва с необходимите документи (договор за наем или акт за собственост), в които да подържат посочените в ценовата оферта материали и резервни части. 6. Стоките предмет на договора следва да отговарят на европейските стандарти за качество и гаранционен срок не по-малък от посочения от производителя. 7. При доставка на луминисцентни лампи от възложителя да се изземват същото количество изгорели такива. 8. Кандидатите са задължени да подадат оферта за пълния обем на поръчката и не може да оферират само част от нея. Всеки участник в процедурата има право да представи само един вариант на оферта за изпълнение.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/07/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Информация се получава на адрес: гр. Ловеч, ул. "Кубрат" № 7, Районна здравноосигурителна каса - Ловеч. Място за представяне на офертите: в деловодството на Районна здравноосигурителна каса на адрес: гр. Ловеч 5500, ул. ”Кубрат” № 7, всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разходите са за сметка на участника. В този случай той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното получаване на посочения от Възложителя адрес преди изтичане на срока за получаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за сметка на участника. Офертите ще бъдат отворени и разгледани на 09.07.2015г. в 10:00 часа в кабинета на директора на РЗОК – гр. Ловеч, ул. „Кубрат” № 7, РЗОК, ІІ етаж, каб. № 11.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/07/2015