Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

МБАЛ “Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД, бул.Никола Вапцаров № 9, За: Доц. Д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев, България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603931, E-mail: office@mbal2pv.com, Факс: 032 603931

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbal2pv.com.

Адрес на профила на купувача: http://mbal2pv.com/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%B8-%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80-%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D1%83%D0%B6%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D0%BB-%E2%80%9C%D1%81%D0%B2-%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D0%BE%D0%BD%E2%80%9D-%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B4.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е: „Доставка на канцеларски материали и тонер касети за нуждите на МБАЛ “Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД”. Всеки участник в обществената поръчка има право да представи само една оферта.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30125100

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност на доставката е в размер до 44 000 лв /четиридесет и четири хиляди лева/ с включен ДДС, съответно 36 666.67 лв /тридесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и 67 стотинки/ без включен ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

36667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Пловдив, бул."Никола Вапцаров" № 9

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от Възложителя условия. Офертата следва да отговаря на изискванията, посочени в настоящата публична покана и да бъдат оформени по приложените към нея образци. Техническа оферта. Списък на документите, съдържащи се в плик «1» - Техническа оферта: -Техническото предложение със списък на приложените документи /по образец - Приложение №2/. - Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - заверен с подпис и печат; - Административни сведения / по образец - Приложение №3/ - Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП /по образец - Приложение №4/; - Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП / по образец - Приложение №5/; - Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участие на подизпълнители, ако кандидатът предвижда такива и делът на тяхното участие / по образец - Приложение №6/; - Декларация за съгласие от подизпълнителя/подизпълнителите /подписана от лице с представителни функции/ за участие в обществената поръчка /по образец – Приложение№7/; - Декларация, че участникът е запознат и приема клаузите на проекта на договора./Приложение №8/ - Кратка анотация за досегашната дейност на кандидата; - Удостоверение за регистрация по ДДС /ако е приложимо/ * Документите следва да бъдат скрепени неподвижно в стандартна пластмасова или картонена папка формат А4 и подредени по реда, по който се изискват. - Ценовата оферта /по образец-Приложение №9 и Приложение №9а/. Представя се в отделен запечатан плик „2”, обозначен с надпис "Предлагана цена”. Цената следва да се предложи в ЛЕВА без включен ДДС и с включен ДДС. Предлаганата цена трябва да включва всички разходи, свързани с изпълнение на поръчката. - Двата плика се поставят в общ пакет/плик, на който да е написано съответно: - наименование на обществената поръчка; - името на кандидата, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. * Разходите свързани с изготвянето и подаването на офертата са за сметка на кандидата. Срок на валидност на офертите - 90 календарни дни от крайния срок за получаването им. Срокът за изпълнение на предмета на договора е 12 месеца, считано от датата на подписване на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/07/2015 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Достъп до пълната документация към публичната покана се предоставя по електронен път на интернет адрес (профил на купувача): http://www.mbal2pv.com/publics

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/07/2015