ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Абонаментно сервизно обслужване, технически прегледи и ремонт (включително доставка на резервни части) на системите за сигурност в сградния фонд на Комисията - за контрол на достъп, видеонаблюдение, сигнално-охранителна и периметрова охрана в имотите на ул. Врабча №1, гр. София и кв. Михайлово, гр. Банкя”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72253200
Описание:
Поддържане на системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимална допустима стойност за срока на изпълнение на поръчката е до 66 000.00 (шестдесет и шест хиляди) лева, без вкл. ДДС в т.ч. за абонаментно сервизно обслужване, технически прегледи и ремонт - до 20 000.00 (двадесет хиляди) лева без ДДС.Оферти съдържащи предложения надвишаващи посочената допустима стойност за абонаментно сервизно обслужване, технически прегледи и ремонт ще бъдат отстранявани. Източник на финансиране – планирани бюджетни средства.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
МИНИМАЛНИ УСЛОВИЯ И ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИКА
1. Да бъде представен съгласно изискванията на чл. 56, ал.1 т.1, б. "а" от ЗОП (идентификация на участника по Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща форма в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването важи за всеки от участниците в обединението.
2. Да притежава валиден сертификат за системата за управление на качеството, сертифицирана по стандарт ISO 9001:2008, в съответствие с предмета на поръчката.
3. Да притежава валиден сертификат за информационна сигурност по стандарт ISO 27001:2005.
4. Да разполага най-малко с трима собствени или наети сертифицирани специалисти, притежаващи необходимото образование, квалификация и опит за извършване на абонаментно сервизно обслужване, технически прегледи и ремонт на оборудването предмет на поръчката.
5. Да разполага с необходимото техническо оборудване (собствена или наета, технически оборудвана сервизна база на територията на гр. София за сервизно обслужване, технически прегледи и ремонт на оборудването), за което да са представени доказателства, че ще е на разположение за целия период на поддръжката.
6. Да е оторизиран от производителите или от официални техни представители на територията на страната за техническа поддръжка на наличната техника.
7. Да има опит в сервизно обслужване, технически прегледи и ремонт на описаните системи като има изпълнени най-малко два договора за последните три години.
ИЗИСКВАНЕ ЗА СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА
1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – поставя се в началото на офертата.
2. Оферта, попълнена по Образец № 1.
3. Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – по Образец № 2; (В случай че участникът е обединение, образец №2 се представя от всеки от участниците в обединението поотделно.)
4. Заверено копие на Сертификат за системата за управление на качеството, сертифицирана по стандарт ISO 9001:2008;
5. Заверено копие на Сертификат за информационна сигурност по стандарт ISO 27001:2005.
6. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на работниците/служителите пряко свързани с изпълнението на обществената поръчка, чрез деклариране от участника или чрез представяне на автобиографии подписани от лицата със съдържание относно: диплома и други документи удостоверяващи професионална квалификация и професионален опит.
7. Декларация - описание на собствената или наетата сервизна база на територията на гр. София за изпълнение предмета на поръчката, техническото й оборудване както и адрес и телефон и доказателства за ангажирането им за периода на изпълнение предмета на поръчката.
8. Оторизационно/и писмо/а от производител или от официален негов представител на територията на страната за техническа поддръжка на съответните системи.
9. Списък на услугите, които са с еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочени стойности, дати и получатели, придружен с удостоверение/я за извършена/и услуга/и, издадено/и от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за извършената услуга.
10. Протокол за извършен оглед.
11. Техническо предложение - пълно и подробно описание на предмета на обществената поръчка в съответствие с техническата спецификация по т. 1.3., 2.3., 3.3. и 5.
12. Ценова оферта - „Предлагана цена” попълнено по Образец №3.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Указанията за участие и изискванията за изпълнение на поръчката са посочени в документацията за участие, която може да бъде намерена на интернет адреса, посочен по-горе в настоящата покана с идентификационен № 20150622-ПП-05.
Офертите ще се отворят на 03.07.2015 г. от 14:00 часа в сградата на КРДОПБГДСРСБНА, гр. София, ул. „Врабча” № 1. Отварянето на офертата е публично и на него могат присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на режима за достъп да сградата на КРДОПБГДСРСБНА.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: