Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Дирекция Национален парк Централен Балкан, ул. Бодра смяна № 3, За: Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801285, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка е изготвяне на пълна и качествена проектна документация за изграждане на местен офис на Парков участък Тетевен в село Рибарица, УПИ VII-55-обществено обслужване от квартал 13, ПИ 62579.500.259 по КККР. Проектната документация е с обем и съдържание съгласно приложено задание и обхваща: Oбществено обслужваща сграда - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, в т.ч. приемно пространство (информация), оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала, пряко свързана с приемното пространство, канцеларии, помещения за персонал, сервизни помещения, складови помещения, технически помещения; Обзавеждане и оборудване; Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч. градинско обзавеждане (пейки, маси, перголи, ограждения), навес за автомобили, визуална информация; Техническа инфраструктура – електроснабдяване, водоснабдяване, отвеждане на отпадни води (съгласно договори с експлоатационните дружества и при необходимост по алтернативен начин), отопление, рециклиране на отпадъци.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71221000

Описание:

Архитектурно проектиране на сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Проектът за Местен офис на Парков участък Тетевен в село Рибарица включва: • Едноетажна / двуетажна обществено обслужваща сграда с разгъната застроена площ 200м2 / 250м2 - офис на парковия участък, съдържаща функционално необходимите административни, складови, обслужващи и технически помещения и площи, както следва: Приемно пространство (информация) с ориентировъчна площ 30 м2; Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална административна зала с 10 работни места, пряко свързана с приемното пространство и с възможност за обединяване (при свързано ползване с капацитет до 40 души едновременно) с ориентировъчна площ 30м2; Канцелария с ориентировъчна площ 10м2; Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис); Помещения за персонал в т.ч. битови помещения с възможност за нощуване (четирима души едновременно); Складови помещения за съхранение на канцеларски материали и оборудване (в т.ч. оръжие и боеприпаси); Складови помещения и площи за съхранение на едрогабаритно оборудване (два мотоциклета, моторна шейна, ремарке, храсторези, моторни помпи, триони и др.) с ориентировъчна площ 30 м2; Технически помещения, съобразно приетите технически решения. • Навес за два автомобила. • Благоустрояване на прилежащото пространство, в т.ч.: Градинско обзавеждане – пейки, маси, перголи, ограждения; Визуална информация – табла, макети . • Техническа инфраструктура: Електроснабдяване от републиканската енергийна инфраструктура (съгласно договор с експлоатационното дружество) и алтернативни възобновяеми енергоизточници за топла вода; Водоснабдяване от градската водоснабдителна мрежа (съгласно договор с експлоатационното дружество) с минимален капацитет 1.0 л/сек.; Системи за пречистване и ползване на отпадни води с минимален капацитет 8 еквивалент жители (при необходимост); Системи за рециклиране на отпадъци (при необходимост); Отопление – централно помпено/ гравитачно с котел на твърдо гориво (дърва), резервирано с климатици за работните помещения.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

10000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Урегулиран поземлен имот VII-55 – обществено обслужване от квартал 13 по плана на село Рибарица (поземлен имот 62579.500.259 по КККР) с площ 957 м2, находящ се на улица „Георги Бенковски“ №47 в северозападната част на село Рибарица, община Тетевен, област Ловеч.

NUTS:

BG315

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Общи изисквания За изпълнение на обществената поръчка(ОП) може да подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица, което отговаря на условията на Възложителя и за което отсъстват обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП. Всеки участник има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да предстатви самостоятелна оферта. Не се допускат варианти на офертата.2.Технически капацитет на участника-2.Мин. изисквания:1.Участникът следва да има опит в изпълнение на услуги, еднакви или сходни с предмета на ОП, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите и приключили преди крайния срок за подаване на оферта по настоящата поръчка. Забележка:Под услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката, се приемат услуги по проектиране на сгради с обществено-обслужващо или жилищно предназначение.2.Участникът трябва да разполага с проектантски екип, включващ необходимите специалисти, нужни за качественото изпълнение на поръчката. Екипът следва да включва минимум следните специалисти:Архитект (Ръководител на проектантски екип);Строителен инженер;Инженер геодезист; Ландшафтен архитект;Електроинженер;ВиК инженер;ОВК инженер. *Проектантите по всички части трябва да притежават квалификация в съответните Професионални направления съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или придобили образователно-квалификационна степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията за взаимно признаване. *Проектантите по всички части трябва да притежават опит в своето професионално направление и да посочат поне един проект, изготвен в съответната специалност, за еднакви или сходни обществено обслужващи или жилищни сгради. *Проектантите по всички части на участника, избран за изпълнение на обществената поръчка, трябва да притежават проектантска правоспособност по съответните специалности съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или призната професионална квалификация съгласно чл.10 от ЗКАИИП. При сключване на договор за изпълнение на настоящата ОП, спечелилият участник представя на Възложителя за сведение, оригинала на документа, доказващ обстоятелствата по предходното изречение, по отношение на всеки член на проектантския екип. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискването съобразно вида и дела на участието си.Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на ОП, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.* В случай, че участник е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т. 2. се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.3.Участниците трябва да имат застраховки по чл.171 от ЗУТ за професионална отговорност в проектирането с минимална застрахователна сума, съгласно чл.5,ал.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата....... Продълъжава в раздел Допълнителна информация в т.1.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/07/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Продълъжение от "Изисквания за изпълнение на поръчката:.........Чуждестранните участници в ОП следва да притежават еквив.документ съгласно законодателството на страната, където те са установени.3.Изискуеми документи и информация:Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на ОП, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, съгласно разпоредбата на чл.51 ал.4 от ЗОП;Списък-декларация за експертите, включени в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на ОП;Декларация-съгласие от експертите;Професионална автобиография–за всеки от експертите участникът следва да представи профес автобиография. 2. Документацията за участие се публикува в профила на Купувача на посочения в поканата адрес или на www.centralbalkan.bg–(Администрация/Управление/Обяви, конкурси, поръчки/ Обществени поръчки) в един и същи ден с публикуване на Обявлението в Портала за обществени поръчки. Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в стая 301 на ДНПЦБ на адрес: гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3, от 08.30 часа до 16.00 часа, всеки работен ден. Документацията може да бъде получена на място в ДНПЦБ или по куриер. Възложителят не поставя изисквания за закупуване на документацията. 3. Отварянето на офертите ще се извърши при уславията на чл.68, ал.3 от ЗОП на 29.05.2015 год. от 10.00 ч. в стая 301, в централния офис на Дирекция „НП Централен Балкан” 5300, гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/07/2015