Версия за печат

BG-АЛФАТАР

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА АЛФАТАР, УЛ. ЙОРДАН ПЕТРОВ №6, За: ПАВЛИНА ДИМИТРОВА ДРУМЕВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811623, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 086 811646

Място/места за контакт: ДИРЕКТОР Д-Я ОБЩА АДМИНИСТРАЦИЯ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alfata.egov..bg.

Адрес на профила на купувача: www.alfata.egov..bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Дейности свързани с ремонт на общинска пътна инфраструктура и изграждане на изкуствени неравности по пътни платна в община Алфатар, през 2015 г. Обектите включени в предмета на поръчката са: Четвъртокласна пътна мрежа; Ремонт на улична мрежа в Община Алфатар и Изграждане на изкуствени неравности по пътните платна.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Заложените за изпълнение количества и видове СМР са посочени в количествената сметка, неразделна част от публичната покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

107189 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Алфатар

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Във възлагането на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя. Участникът следва да представи оферта, отговаряща на следните изисквания: 1. Административни сведения (Образец № 1). 2. Заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПР. 3. Заверено копие от валидна застраховка за „Професионална отговорност” за целия срок на договора, а случай, че участникът ползва подизпълнител/и, то този подизпълнител също трябва да представи застраховка. 4.Декларации (Образец № 2,3,4,5,6,7). 5. Списък на строителството изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката да има успешно изпълнени минимум 3 /три/ договора (Образец № 8), което се доказва с: посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 6. Списък –декларация на ръководните и технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството и изпълнителския състав по чл.51, ал.1, т.4 и т.10 от ЗОП (Образец № 9) - участникът следва да разполага по трудов договор с технически лица, необходими за изпълнение на поръчката от минимум 1 (един) технически ръководител на обекта с образователна квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно изискването на чл.163а от ЗУТ, с минимум 3 (три) години професионален опит. В случай, че участника участва като обединение, което не е ЮЛ, документа по т.1 се представя от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, а документите по т.2-6 се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията на възложителя за техническите възможности и квалификация. 7. Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в ОП-копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участник в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 8. Техническо предложение(Образец № 10) 9. Декларация (Образец № 11). Декларацията по по чл. 33, ал. 4 от ЗОП не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това. 10. Ценово предложение (Образец № 12) 11. Проект на договор – не се попълва, но се парафира на всяка страница. 12. Декларация (Образец № 13)

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка на предложенията на участниците е „Икономическа най-изгодна оферта”. Всяка оферта, отговаряща на изискванията на Възложителя за подбор и допустимост, се оценява по настоящата методика и получава КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА, с която участва в крайното класиране. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка. Максималният брой точки, който може да бъде събран от един участник, е 100 точки. І. Предложена цена за цялостно изпълнение на поръчката (К1) – 10 т.; Предложената цена следва да не надвишава прогнозната стойност на поръчката, съгласно документацията за участие. ІІ. Срок за изпълнение на поръчката в календарни дни (К2) – 30т.; Предложеният срок за изпълнение на поръчката трябва да отговаря и да е обвързан/съобразен с изпълнение на СМР от участника, с разполагаемата техника и механизация, видовете работи, съгласно техническата документация и предложения начин и организация на изпълнение на работата, съгласно Техническото предложение. ІІІ. Срок на гаранционната отговорност в месеци (К3) – 60 т. Срок на гаранционната отговорност на изпълнените строителни работи, е N+L месеца. Където: N представлява нормативно определения минимален гаранционен срок в месеци чл.20,ал.4,т.4 от Наредба №2 от 31.07.2003 L представлява гаранционната отговорност предложена от кандидата в месеци над гаранционен срок посочен в чл.20 от Наредба №2 от 31.07.2003. Максимален срок на гаранционната отговорност на изпълнените строителни работи не може да надвишава 2(два) пъти срокът посочен в чл.20,ал.4,т.4 от Наредба №2 от 31.07.2003 година за въвеждане в експлоатация на строежите в Р. България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти. Класирането се извършва на база комплексен коефициент К –комплексно, получено от сумата на стойностите на оценката по съответните показатели по следната формула: К компл.= К1+К2+К3 Максималният брой точки е 100. На първо място се класира участника получил най- висок – К-комплексно. А) Предложена цена за цялостно изпълнение на поръчката – К1 Оценката по този показател е максимум 10 (десет ) точки и се определя, съгласно следната формула: Ц мин. К1 = х 10 Ц уч. Където: Ц мин . е най ниската предложена цена в лева Ц уч. е предложената от оценявания участник цена в лева. Б/ Срок за изпълнение на поръчката (в календарни дни) – К2 Оценката по този показател е максимум 30 /тридесет/ точки и се определя съгласно формулата: С мин. К2 = х 30 С уч. Където: С уч. е предложението на оценявания участник по критерий „Срок за изпълнение на поръчката в календарни дни“ С мин. е най ниския предложен срок за изпълнение на поръчката В) Срок на гаранционната отговорност ( в месеци) – К3 Оценката по този показател е максимално 60 /шестдесет) точки и се определя по следната формула: ГО участник К3 = х 60 ГО макс. Където: ГО участник е предложението на оценявания участник по критерий „Срок на гаранционната отговорност в месеци“ ГО макс. е най-високото предложение по същия критерий от участниците

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/07/2015 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Като приложения към Ценовото предложение се прилагат: КСС - Приложение1; Таблица с показатели за ценообразуване, с които се остойностяват видовете СМР от КСС - Приложение 2; Анализи за доказване на единична цена за всяка позиция от КСС. При формирането на ед.цена на СМР следва да бъдат включени стойностите за труд, механизация и материали, съгласно приетите разходни норми, технически спецификации и начин на измерване, в това число допълнителните и доставно-складовите разходи и печалба. При несъответствие между предложените ед.цени в КСС и посочените анализни цени, валидна ще бъде анализната цена. В случай, че бъде открито такова несъответствие, ед.цени в КСС се превежда от комисията по чл.101г от ЗОП в съответствие с единични анализни цени на офертата. При несъответствие между предложените ед. и обща цена, валидна ще бъде ед. цена на офертата. В случай, че бъде открито такова несъответствие, общата цена се превежда от комисията по чл.101г от ЗОП в съответствие с ед.цена на офертата. Участника трябва да посочи показателите за ценообразуване, с които се остойностяват видовете СМР от КСС. В случай, че участникът не е приложил необходимите анализи за всяка позиция от КСС, доказващи образуването на всяка от посочените в КСС ед.цени, не се оценява от комисията. Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност. Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчката не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима стойност. Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в срок до 12:00 часа на 02.07.2015 г. в Деловодство на Община Алфатар. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника,тел. и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. Всички образци и док.,съдържащи се в офертата следва да са подписани и подпечатани от лицето,представляващо участника в настоящата ОП. Когато офертата(или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгл.актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето,подписващо офертата/оригинал./. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в ОП. Документацията е публикувана в профила на купувача www.alfatar.egov.bg , от където може да бъде изтеглена. Срок на валидност на публичната покана – 02.07.2015 г. Отварянето на офертите ще се извърши от назначена от Възложителя комисия на 02.07.2015 г. от 15:00 ч. в заседателната зала на Общински съвет Алфатар, ул. „Йордан Петров” № 6. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители на участниците представят документ за самоличност или пълномощно. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. След отварянето на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения. * Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в незапечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост. * Участници не представили задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията. *Оферта на участник не приложил необходимите анализи, доказващи образуването на всяка от посочените в количестве

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/07/2015