ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ - ВАРНА ООД, ул.Прилеп №33, За: За технически въпроси: инж. Дора Славчева - ръководител ЛИК; относно процедурата: Павлина Петкова - специалист ОП тел. 052 974270, България 9010, Варна, Тел.: 052 745605, E-mail: vikvarna@abv.bg, Факс: 052 740031
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=143.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на тест-набори, аксесоари и консумативи за фотометрични анализи на води и утайки за налични спектрофотометри NOVA/Pharo и извънгаранционна поддръжка на наличните спектрофотометри”
Поръчката включва:
1. доставка на тест-набори, аксесоари и консумативи за фотометрични анализи на води и утайки за налични спектрофотометри NOVA/Pharo, съгласно Техническа спецификация – Приложение №1;
2. извънгаранционна поддръжка на спектрофотометри NOVA 60, Pharo 100 и Pharo 300 и термоблокове към тях, собственост на възложителя.
Доставките ще се извършват регулярно през годината, след получаване на писмена заявка, в която освен видовете стоки и количества ще бъде указано мястото на доставка.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33696500, 50000000
Описание:
Лабораторни реактиви
Услуги по ремонт и поддръжка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обем на поръчката: Доставките ще се извършват според конкретните нужди на възложителя, за срока на изпълнение на договора, в рамките на обявената прогнозна стойност.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Условия за изпълнение на поръчката:
1. Прогнозна стойност на поръчката – до 50 000 лева без ДДС.
2. Срок на изпълнение – 1 година, считано от датата на неговото подписване.
3. Срок на доставка – до 10 работни дни след получена писмена заявка от Възложителя;
4. Срок за отстраняване на възникналите повреди – до 5 работни дни
5. Начин на плащане – в лева, по банков път, отложено до 30 дни след подписването на двустранен протокол за извършена доставка/услуга от представители на изпълнителя и възложителя и издадена фактура.
6. Други условия за изпълнение на поръчката, съгласно условията посочени в проекто-договора.
II. Изисквания към участниците / изискуеми документи:
1. Заверено копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качество ISO 9001:2008 (или еквивалент) на фирмата производител за оферираните продукти и консумативи;
2. Заверено копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качество по ISO 9001:2008 (или еквивалент) на участника, относим към предмета на поръчката;
3. Документ, удостоверяващ, че участникът е производител, вносител или дистрибутор на продуктите - предмет на поръчката - копие заверено от участника;
4. Продуктов каталог, с посочени каталожни номера и пълно съответствие на зададените спецификации на стоките – предмет на поръчката;
5. Заверено копие на официален документ от фирмата-производител, удостоверяващ съвместимостта на предлаганите тест-набори с параметрите на спектрофотометър NOVA/Pharo
6. Заверени копия на сертификати или други документи с параметри от проведена от производителя валидационна процедура, които могат да бъдат и под формата на фирмени методики за валидиране.
7. Документи, удостоверяващи наличие на оторизиран сервиз от фирмата производител на апаратурата (оторизационно писмо или друг еквивалентен документ) и документи, удостоверяващи наличието на минимум един сервизен инженер, с валиден сертификат от обучение във фирмата производител;
8. Фирмено ръководство за изпитване и валидиране на методи за води и утайки
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Оценка по показател "Общ сбор на единичните цени" – 70%;
2. Оценка по показател "Показатели за ценообразуване при извършване на извънгаранционната поддръжка на апаратурата", - 30 %, включващ:
А) Часова ставка за извършване на ремонти с включен транспорт и всички допълнителни начисления, без доставно-складови разходи и печалба (при извършване ремонт на място) [лв/час]
Б) Часова ставка за извършване на ремонти с включени всички допълнителни начисления, без транспорт, доставно-складови разходи и печалба (при извършване ремонт в сервизната база) [лв/час]
В) Доставно-складови разходи (при извършване ремонт на място) [%]
Г) Печалба [%]
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
I. Място на доставката: в следните складови бази:
1. Склад ЛИК при ”Водоснабдяване и канализация-Варна”ООД - гр.Варна, ул.Прилеп № 33;
2. Склад на лаборатория ПСОВ-Варна – с.Тополи;
3. Склад на лаборатория ПСОВ-Белослав – гр.Белослав;
4. Склад на лаборатория ПСОВ-Девня – гр.Девня;
5. Склад на лаборатория ПСОВ-Зл.пясъци – КК “Зл. Пясъци”
6. Склад на лаборатория ПСОВ –Провадия, гр. Провадия
II. Отварянето на офертите ще се извърши на 03.07.2015 г. от 10.00 ч. в заседателна зала № 2 на Централно управление на “Водоснабдяване и канализация – Варна” ООД, гр. Варна, ул.”Прилеп” №33. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в който се извършва отварянето.
III. Подробна информация за предмета на поръчката, условията за участие и изискванията за изготвяне на офертите могат да бъдат изтеглени в електронен вид от профила на купувача, посочен в настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: