Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ - ВАРНА ООД, ул.Прилеп №33, За: За технически въпроси: инж. Дора Славчева - ръководител ЛИК; относно процедурата: Павлина Петкова - специалист ОП тел. 052 974270, България 9010, Варна, Тел.: 052 745605, E-mail: vikvarna@abv.bg, Факс: 052 740031

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=143.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на тест-набори, аксесоари и консумативи за фотометрични анализи на води и утайки за налични спектрофотометри NOVA/Pharo и извънгаранционна поддръжка на наличните спектрофотометри” Поръчката включва: 1. доставка на тест-набори, аксесоари и консумативи за фотометрични анализи на води и утайки за налични спектрофотометри NOVA/Pharo, съгласно Техническа спецификация – Приложение №1; 2. извънгаранционна поддръжка на спектрофотометри NOVA 60, Pharo 100 и Pharo 300 и термоблокове към тях, собственост на възложителя. Доставките ще се извършват регулярно през годината, след получаване на писмена заявка, в която освен видовете стоки и количества ще бъде указано мястото на доставка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33696500, 50000000

Описание:

Лабораторни реактиви
Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обем на поръчката: Доставките ще се извършват според конкретните нужди на възложителя, за срока на изпълнение на договора, в рамките на обявената прогнозна стойност.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Варненска област

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Условия за изпълнение на поръчката: 1. Прогнозна стойност на поръчката – до 50 000 лева без ДДС. 2. Срок на изпълнение – 1 година, считано от датата на неговото подписване. 3. Срок на доставка – до 10 работни дни след получена писмена заявка от Възложителя; 4. Срок за отстраняване на възникналите повреди – до 5 работни дни 5. Начин на плащане – в лева, по банков път, отложено до 30 дни след подписването на двустранен протокол за извършена доставка/услуга от представители на изпълнителя и възложителя и издадена фактура. 6. Други условия за изпълнение на поръчката, съгласно условията посочени в проекто-договора. II. Изисквания към участниците / изискуеми документи: 1. Заверено копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качество ISO 9001:2008 (или еквивалент) на фирмата производител за оферираните продукти и консумативи; 2. Заверено копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качество по ISO 9001:2008 (или еквивалент) на участника, относим към предмета на поръчката; 3. Документ, удостоверяващ, че участникът е производител, вносител или дистрибутор на продуктите - предмет на поръчката - копие заверено от участника; 4. Продуктов каталог, с посочени каталожни номера и пълно съответствие на зададените спецификации на стоките – предмет на поръчката; 5. Заверено копие на официален документ от фирмата-производител, удостоверяващ съвместимостта на предлаганите тест-набори с параметрите на спектрофотометър NOVA/Pharo 6. Заверени копия на сертификати или други документи с параметри от проведена от производителя валидационна процедура, които могат да бъдат и под формата на фирмени методики за валидиране. 7. Документи, удостоверяващи наличие на оторизиран сервиз от фирмата производител на апаратурата (оторизационно писмо или друг еквивалентен документ) и документи, удостоверяващи наличието на минимум един сервизен инженер, с валиден сертификат от обучение във фирмата производител; 8. Фирмено ръководство за изпитване и валидиране на методи за води и утайки

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Оценка по показател "Общ сбор на единичните цени" – 70%; 2. Оценка по показател "Показатели за ценообразуване при извършване на извънгаранционната поддръжка на апаратурата", - 30 %, включващ: А) Часова ставка за извършване на ремонти с включен транспорт и всички допълнителни начисления, без доставно-складови разходи и печалба (при извършване ремонт на място) [лв/час] Б) Часова ставка за извършване на ремонти с включени всички допълнителни начисления, без транспорт, доставно-складови разходи и печалба (при извършване ремонт в сервизната база) [лв/час] В) Доставно-складови разходи (при извършване ремонт на място) [%] Г) Печалба [%]

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/07/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

I. Място на доставката: в следните складови бази: 1. Склад ЛИК при ”Водоснабдяване и канализация-Варна”ООД - гр.Варна, ул.Прилеп № 33; 2. Склад на лаборатория ПСОВ-Варна – с.Тополи; 3. Склад на лаборатория ПСОВ-Белослав – гр.Белослав; 4. Склад на лаборатория ПСОВ-Девня – гр.Девня; 5. Склад на лаборатория ПСОВ-Зл.пясъци – КК “Зл. Пясъци” 6. Склад на лаборатория ПСОВ –Провадия, гр. Провадия II. Отварянето на офертите ще се извърши на 03.07.2015 г. от 10.00 ч. в заседателна зала № 2 на Централно управление на “Водоснабдяване и канализация – Варна” ООД, гр. Варна, ул.”Прилеп” №33. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в който се извършва отварянето. III. Подробна информация за предмета на поръчката, условията за участие и изискванията за изготвяне на офертите могат да бъдат изтеглени в електронен вид от профила на купувача, посочен в настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/07/2015