Версия за печат

BG-БОЖУРИЩЕ

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА БОЖУРИЩЕ, БУЛ.ЕВРОПА 85, За: СОНЯ ГЕОРГИЕВА ВЪЛЧЕВА, РБ 2227, БОЖУРИЩЕ, Тел.: 02 9932913, E-mail: bojurob@mail.bg, Факс: 02 9933104

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bozhurishte.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bozhurishte.bg/?action=static&id=1234&do=80.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци – контейнери тип „Бобър” – 1100 л. за нуждите на Община Божурище в дейността сметосъбиране и сметоизвозване

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на 30 броя съдове за битови отпадъци - контейнери тип "Бобър"

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

14100 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Божурище, Софийска област

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І. Специализираните съдове за битови отпадъци се доставят до посочения обект в съответствие с предварително подадено заявление от Възложителя в срок за доставка, не по-дълъг от 20 календарни дни. ІІ. Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците Задължително условие за допустимостта на участник в процедурата е той да покрива изцяло, в пълна степен минималнте изисквания на Възложителя, относно техническите възможности и квалификация, както следва: 1. Да има и докаже опит за доставка на стоки, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Да е сертифициран за въведена система за управление и контрол на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на действие, сходен с предмета на настоящата поръчка. 2. Да представи снимков материал на съдовете за битови отпадъци, съгласно Техническата спецификация, придружен от документи , доказващи произхода, производителя и техническите параметри на предлаганите съдове ІІІ. Пликът с офертата следва да съдържа: 1. Списък на документите– по Образец №1; 2. Обща оферта - по Образец №2; 3. Представяне на участника - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - по Образец №3;• Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице:- споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка - в оригинал или нотариално заверено копие и в него задължително трябва да е посочен представляващия Обединението.- Документ, нотариално заверен и подписан от всички участници в обединението/консорциума, в който определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка, ако това не е посочено в договора за създаване на обединение • Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в „официален превод”. • Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в „официален превод”; Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители. 4. Декларация по чл.47, ал.9 – по Образец №4. 5. Декларация по по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС – по Образец №5 6. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП - по Образец №6. 7. Списък на доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите - по Образец №7 8. Удостоверения, издадени от получателите, като доказателство за извършените доставки, посочени в списъка по Образец №7 - в оригинал или нотариално заверен препис. 9. Заверено копие на Сертификат за въведена система за управление и контрол на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на действие сходен с предмета на настоящата поръчката. 10.Нотариално заверено пълномощно (в случай на упълномощаване) 11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по Образец №8 12.Техническо предложение- по Образец №9 13. Ценовата оферта- по Образец №10

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предлагана цена - 50 т. Гаранционен срок - 30 т. Срок за изпълнение - 20 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/06/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Посочената прогнозна стойност е без вкл.ДДС. Източник на финансиране - общински бюджет. Офертите ще бъдат отворени на 01.07.2015 г. от 09:00 часа в сградата на общинска администрация - гр.Божурище, бул."Европа" 85

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/06/2015