Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе, № 125, бл. 5, За: Христина Крумова, българия 1113, София, Тел.: 02 9705655, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе, № 125, бл. 5, ет. 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ckoko.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ckoko.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на денонощна физическа охрана на Административна сграда на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование /ЦКОКУО/, находяща се на бул. „Цариградско шосе„ № 125, блок 5 в гр. София за периода от 01.07.2015 г. – 30.06.2017 г.“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000, 70000000, 79000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Осъществяване на денонощна охрана и пропускателен режим на административна сграда, находяща се в гр. София, бул. „Цариградско шосе” 125, бл. 5. Сградата е застроена на 5 етажа, с приземен етаж и два входа.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София, България

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците - документи и информация. А/ Справка – декларация по образец, съдържаща списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на публичната покана, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертите, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършени услуги. Към справката участникът представя удостоверения/ препоръки/ референции/ за добро изпълнение на поне 2 /две/ изпълнени услуги, към датата на подаване на офертата, с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка, съдържащи положителна оценка на възложителите относно качеството на извършените дейности. Под „сходни услуги“ се разбират услуги в областта на охраната. Б/ Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност, включващ дейностите по чл. 5 или еквивалентен документ /за участниците – чуждестранни лица/, който дава право на участника да извършва охранителна дейност /съобразно обекта на настоящата поръчка/ на територията на цялата страна или на територията на област София – заверено копие; В/ Декларация, съдържаща списък на квалифицирания персонал ангажиран за изпълнение на поръчката, попълнена съгласно образец приложен към настоящата документация; Г/ Собствен лиценз за радиочестота с национално или регионално покритие /обхващащо районите, където ще се изпълнява поръчката/ и/или система за осъществяване на комуникация с най-близко разположените постове и органи на полицията – заверено копие; Д/ Валиден сертификат за въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2008 /или еквивалентна/ - заверено копие; Е/ Разрешение от Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ – МВР за осъществяване на дейности по „Противопожарно обезопасяване и провеждане на превантивни и организационни мероприятия за осигуряване на пожарна безопасност в обекти“ – заверено копие; Ж/ Удостоверение за вписване на участника в регистъра на администраторите на лични данни – заверено копие. II. Изисквания към съдържанието на офертата. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Представяне на участника – попълнена съобразно образец, приложен към настоящата документация; 2. Ценово предложение – попълнено съобразно образец, приложен към настоящата документация; 3. Техническо предложение – попълнено съгласно образец, приложен към настоящата документация, с приложение разработена концепция. Концепцията да обхваща: -Предложение за организация на охраната, режим и сменност; Участникът трябва да предложи цялостна концепция за организация на охраната, съобразена с особеностите на обекта на охрана. Да се посочи общия брой охранители за охрана, брой постове и режим на сменност, брой на използвани МПС на участника. -План и схема за охрана на обектите; Участникът трябва да предложи план и схема за охрана на обектите, подробно описание на дейностите и ресурсите, съобразени с особеностите и вида на охранявания обект, да използва съвременни средства за комуникация и оборудване с технически средства. -Разработени варианти за действия на охранителите при различни екстремни ситуации:

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/06/2015 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В ценовото предложение участниците следва да посочат стойност без ДДС. Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование гр. София 1113, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 2, стая 209. Върху плика се посочва: - Предмета на поръчката, за която се участва; - Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Всяка оферта трябва да съдържа посочените образци на документи. Непредставянето на някой от документите посочени в "Изисквания за изпълнение на поръчката" от раздел III на поканата води до отстраняване на участниците. Техническото задание, проектът на договора, както и цитираните по-горе образци са публикувани в интернет страницата на възложителя, в раздел "Профил на купувача". Срокът на валидност на офертата е 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, определен в публичната покана за обществената поръчка. Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 10.00 ч. на 30.06.2015 г. в сградата на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование на адрес гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 125, бл. 5, ет. 2, стая 208

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/06/2015