ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Балчик, пл. 21-ви септември - 6, За: Галина Неделчева - нач. отдел ОХССД, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71052, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.
Адрес на профила на купувача: http://46.252.49.4:8081.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на настоящата поръчка възложена чрез публична покана по реда на Глава VІІІ “а” от ЗОП е : “Обзавеждане на ЦДГ № 1 „Здравец” град Балчик”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39161000
Описание:
Мебелировка за детски градини
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
За изпълнение на поръчката, възложена чрез публична покана по реда на Глава VІІІ “а” от ЗОП, с предмет: “Обзавеждане на ЦДГ № 1 „Здравец” град Балчик” е необходимо да бъдат изработени, доставени и монтирани детски креватчета, маси, столчета, гардеробчета, дидактични и секционни шкафове и пр., общо 66 позиции /видове/ артикули с различен брой, съгласно техническо задание и спецификация на възложителя (Приложение № 7,8), при стриктно спазване на нормативната база в Република България.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ЦДГ № 1 „Здравец” – гр. Балчик, ул. “Дионисополис” № 4.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Общи изисквания към участниците
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в документацията за участие.
Забел.: В случай, че участник е юридическо лице, следва да посочи единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.
В случай, че участник е физическо лице, следва да приложи копие от документ за самоличност.
2. Офертата и всички документи, приложени към нея трябва да бъдат на български език, а официални документи, издадени от съответни чуждестранни институции и органи – и в легализиран превод на български език. Изисканият от Възложителя срок за валидност на офертата е не по-кратък от 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата и е неразделна част от документите по процедурата.
3. Всички документи, които не са оригинали, следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с гриф "Вярно с оригинала".
4. Офертата и всички документи и предложения, приложени към нея трябва да бъдат подписани от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или от надлежно упълномощено/и лице или лица с изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, което се представя към офертата.
5. Офертата се представя от Участника лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба.
6. Офертата се поставя в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочват наименованието/предмета на поръчката, данни на подателя и получателя, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
7. В процедурата не могат да участват лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на получените оферти ще се състои на 29.06.2015 г. от 10:00 часа в заседателната зала в сградата на Община Балчик.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: