Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Балчик, пл. 21-ви септември - 6, За: Галина Неделчева - нач. отдел ОХССД, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71052, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://46.252.49.4:8081.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка възложена чрез публична покана по реда на Глава VІІІ “а” от ЗОП е : “Обзавеждане на ЦДГ № 1 „Здравец” град Балчик”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39161000

Описание:

Мебелировка за детски градини


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

За изпълнение на поръчката, възложена чрез публична покана по реда на Глава VІІІ “а” от ЗОП, с предмет: “Обзавеждане на ЦДГ № 1 „Здравец” град Балчик” е необходимо да бъдат изработени, доставени и монтирани детски креватчета, маси, столчета, гардеробчета, дидактични и секционни шкафове и пр., общо 66 позиции /видове/ артикули с различен брой, съгласно техническо задание и спецификация на възложителя (Приложение № 7,8), при стриктно спазване на нормативната база в Република България.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦДГ № 1 „Здравец” – гр. Балчик, ул. “Дионисополис” № 4.

NUTS:

BG33

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Общи изисквания към участниците 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в документацията за участие. Забел.: В случай, че участник е юридическо лице, следва да посочи единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че участник е физическо лице, следва да приложи копие от документ за самоличност. 2. Офертата и всички документи, приложени към нея трябва да бъдат на български език, а официални документи, издадени от съответни чуждестранни институции и органи – и в легализиран превод на български език. Изисканият от Възложителя срок за валидност на офертата е не по-кратък от 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата и е неразделна част от документите по процедурата. 3. Всички документи, които не са оригинали, следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с гриф "Вярно с оригинала". 4. Офертата и всички документи и предложения, приложени към нея трябва да бъдат подписани от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или от надлежно упълномощено/и лице или лица с изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, което се представя към офертата. 5. Офертата се представя от Участника лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. 6. Офертата се поставя в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочват наименованието/предмета на поръчката, данни на подателя и получателя, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. 7. В процедурата не могат да участват лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/06/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отварянето на получените оферти ще се състои на 29.06.2015 г. от 10:00 часа в заседателната зала в сградата на Община Балчик.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/06/2015