Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/публични/2015/06/16/2015-пп-073-изготвяне-на-предварителни-проучвания-и-идеен-проект-по-части-железен-път-и-геодезия/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изготвяне на предварителни проучвания и идеен проект по части железен път и геодезия за изграждане на железопътна връзка между жп гара Бургас и летище Бургас“. Общата дължина на отсечката от жп гара Бургас до летище Бургас е приблизително 13 км, от които към настоящия момент се експлоатират 3 км железен път, представляващи част от жп линията Бургас - Сарафово.За да може линията да се използва и за превоз на пътници от жп гара Бургас да летище Бургас и обратно трябва да се изгради ново трасе, чрез отклонение от съществуващата железопътна линия. Осигуряването на еднопътна, неелектрифицирана железопътна връзка за движение на влакове с проектна скорост до 80 км/ч, чрез използване в максимална степен на съществуващата инфраструктура по 8 и 86 жп линии Бургас - Владимир Павлов – Сарафово, ще допринесе за удобен и бърз превоз на пътници между жп гара Бургас и летище Бургас. За целта трябва да се проучи възможността за осигуряване на железопътна връзка за превоз на пътници между жп гара Бургас и летище Бургас, което изисква изготвяне на идеен проект по части железен път и геодезия и изготвяне на предварителни проучвания по части: инженерно-геоложки проучвания; конструктивна за съоръжения; сигнализация; телекомуникации; пътна; технологична;

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Основните дейности: 1. Идеен проект по части железен път и геодезия. Изготвяне на предварителни проучвания по части: Инженерно-геоложки проучвания; Конструктнивна за съоръжения; Сигнализация; Телекомуникации; Пътна; Технологична. 2. Изисквания към предварителните проучвания и идейния проект. Предварителни проучвания и идеения проект по части железен път и геодезия, трябвя да отговарят на следните изисквания: • Използване в максимална степен на съществуващата инфраструктура по 8 жп линия Пловдив - Бургас и 86 жп линии Бургас - Владимир Павлов – Сарафово, като се следи участъкът новоизградена жп линия да е с минимална дължина, доколкото проектните решения и условията на градска среда позволяват това; • Предварителните проучвания да са за еднопътна, неелектрифицирана жп линия, по която да се извършва превоз на пътници с дизелови мотрисни влакове; • Характеристиките на железопътната линия в план и профил да отговарят за движение на влакове с проектна скорост до 80 км/ч. Предложения за изключение от посоченото изискване ще се обсъждат и е възможно да бъдат приети само при мотивирана обосновка; • За осигуряване на пропускателна способност на проучвания железопътен участък, Консултантът трябва да предвиди на подходящо местоположение разделен пост/спирка за разминаване на пътническите влакове. Трябва да бъде предвидена и гара/ спирка при летище Бургас. • При изготвянето на предварителните проучвания Консултантът трябва да отчете всички настоящи и бъдещи инвестиционни инициативи на Възложителя в района на проекта, и по-конкретно проектите за Рехабилитация на жп линията Пловдив – Бургас – Фази 1 и 2, както и проектните решения, залегнали в идейния проект за развитие, изготвен по проект „Техническа помощ за развитие на железопътен възел Бургас“. В предварителните проучвания Консултантът трябва да проучи необходимостта и ако следва да предложи препоръки за ремонт (подновяване на горното строене и земното платно) на съществуващия участък от жп линията, който попада в обхвата на проекта (по 8 и 86 жп линии). Идейният и предварителният проект трябва да отговарят на изискванията посочени в настоящето Техническото задание и в Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и „Технически изисквания за железопътната инфраструктура”, публикувани на сайта на ДП НКЖИ, както и на всички други действащи към момента на изготвянето на разработката нормативни документи в българското и европейското законодателство. Проектната разработка трябва да включва следните дейности: - Извършване на геодезическо заснемане, геоложки, хидрогеоложки и проучвания; - Проектиране по части на железопътната инфраструктура на фаза идеен/ предварителен проект, вкл. пресичания на железопътната линия с други инфраструктури; Проучванията трябва да включват информация за: • Обща дължина на участъка, в това число дължина на съществуващата жп линия (предвидена за подновяване) и дължина на новия участък; • Обобщени количествено-стойностни сметки за определяне на индикативната стойност за строителство, в това число за изготвяне на технически и/или работен проект; • Обща справка за количеството предполагаеми площи за отчуждения; • Ориентировъчни срокове за последващо проектиране и строителство; • Идентифициране на съгласувателните процедури, необходими за подготовката на проекта до степен “зрял проект”, включително нормативно изискване, срок и компетентен орган. Всички документи, изброени по-горе, трябва да съответстват на изискванията на Регламент (ЕО) № 1828/2006 и Процедурен наръчник за управление и изпълнение на Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г., по отношение на мерките за визуална идентичност при упоменаването на източниците на финансиране.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Представяне на участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Чуждестранните юридически лица представят документите по т.1 в официален превод. 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 3.1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, което се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3.2. Списък – декларация с посочен ръководител на проекта, които ще отговаря за изпълнението на поръчката, с посочено: образование, професионален и специфичен опит. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.3.1. и т.3.2 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 3.2.1. Минимални изисквания: 3.3.1.Участникът да има минимум 2 успешно завършени договора за услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, считано от датата за подаване на оферти.Под „успешно завършен договор за услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката“ се разбира: договор, който включва прединвестиционно проучване (предпроектни и/или предварителни проучвания) и/или идеен и/или технически и/или работен проект за модернизация, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на железопътната инфраструктура. 3.2.2. Ръководител на проекта - ще отговоря за управлението на проекта и координиране дейностите по договора с Възложителя. Лицето да има: – образователно квалификационна степен магистър, специалност - строителен инженер, и/или икономист, и/или бизнес администрация, и/или публична администрация и/или управление на проекти, или еквивалент. – професионален опит - минимум 5 години опит в проектиране на транспортна инфраструктура и да е заемал подобна/сходна позиция в минимум 2 завършени договора за услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под „подобна/сходна позиция” да се разбира лицето да е изпълнявало функциите на ръководител или заместник ръководител на екип/проект за проектиране за модернизация, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на транспортната инфраструктура. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор по т.3.3.1 и т.3.3.2 се доказва от един или повече от участниците в обединението. 4. Техническо предложение на участника в пълно съответствие с Техническата спецификация на възложителя, съдържащо и срок за изпълнение на поръчката. Изискванията към участниците са разписани в приложенията към публичната покана и са достъпни на профила на купувача на електронната страница на ДП " НКЖИ". Срокът за изпълнение на поръчката е 12 седмици, считано от датата на подписването му. В посочения срок се включва времето за изготвяне на всички разработки по настоящата техническа спецификация. В своята оферта участникът представя цена, като в нея следва да са включени всички разходи за изпълнение на поръчката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/06/2015 16:45

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

www.rail-infra.bg Раздел Профил на купувача, Подраздел Публични покани. Офертите за участие се подават в ДП Национална компания "Железопътна инфраструктура", 1233, гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, служба "Деловодство" всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 12:45 до 16:45 часа. Място, дата и час на отваряне на офертите: ДП НКЖИ, гр. София, 1233, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 110, заседателна зала, на 26.06.2015 г., в 10:00 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/06/2015