Версия за печат

BG-Хасково

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/- Хасково, пл. Градска болница №1,етаж6, За: Атанаска Филева, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 607363, E-mail: haskovo@nhif.bg

Място/места за контакт: гр.Хасково, пл. Градска болница №1, етаж 6

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/ web/quest/666.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК-Хасково, по заявка на Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44110000, 31300000, 31680000, 39715300

Описание:

Строителни материали
Изолирани жици и кабели
Електрически принадлежности и аксесоари
Водопроводно оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозна стойност на доставките, предмет на настоящата поръчка е в размер до 2 000 (ole nr.sor ) лева с включен ДДС. Посочената прогнозна стойност, представлява и максималния финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка. Заявките за доставка ще се извършват според потребностите на Възложителя. Възложителят няма ангажимент да извършва поръчка за всички посочени артикули в Технически изисквания и указания за офериране.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ГР.ХАСКОВО

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І. Доставките следва да се извършват по подадена от възложителя писмена /факс или ел.поща/заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. Доставката следва да се извърши от доставчика /изпълнителя/ до 3 /три / работни дни, след получаването на заявката от възложителя. Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати или декларации за съответствие съобразно изискванията на българското законодателство. При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки, представители на възложителя и на доставчика/изпълнителя/, следва да съставят „констативен протокол”, по силата на който изпълнителят е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска. Максимален срок за отстраняване на нередовността е до 5 /пет/ работни дни от датата на констативния протокол. Електроматериалите и резервните части да имат сертификат за произход и качество, декларация за съответствие и указания за прилагане изготвени на български език. Възложителят ще заплаща на доставчика /изпълнителя след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол в срок до 5/пет/ работни дни от доставката. ІІ. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ: Участниците следва да отговарят на условията, посочени по-долу и удостоверяват това като представят съответните документи - оригинали или заверени от участника копия с подпис и печат: 1. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица, за удостоверяване на което да представят данни за единен идентификационен код или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен - за българско юридическо лице, едноличен търговец и чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. 2. За тях да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки, което се удостоверява с представяне на декларации в оригинал по образец към поканата; 3. Да представят подписана и подпечатана оферта за изпълнение на поръчката, която да съдържа техническо и ценово предложение и срок за изпълнението й. Офертата се изготвя и подава на български език, като за чуждестранните участници документът за актуална регистрация да е в официален превод, а останалите документи, които прилага - в превод. 4. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/06/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офератата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощено от него лице и се представя лично или по поща с препоръчано писмо с обратна разписка. Предложения се приемат всеки работен ден от 8:30ч. до 16:30ч., от служителите в деловодството на РЗОК-Хасково, на адрес гр.Хасково, пл.”Градска болница” №1, етаж 6, с краен срок 24.06.2015г. Важи датата на пощенското клеймо. Изискванията и указанията за офериране са публикувани на адреса на профила на купувача:www.nhif.bg / Рубрика "Търгове", подрубрика "Процедури провеждани по реда на ЗОП". Пълен достъп до документация за провеждане на процедурата по настоящата обществена поръчка, включително „ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ И УКАЗАНИЯ ЗА ОФЕРИРАНЕ” ведно с приложения-образци е осигурен на електронната страница на НЗОК : http://www.nhif.bg/web/guest/666 . Документацията за участие в процедурата може да се получи и в сградата на РЗОК-Хасково в гр.Хасково, пл."Градска болница" № 1, етаж.7, стая 712 в срок до 24.06.2015г. , 16:30 часа. Място, ден и час за разглеждане и оценяване на офертите: Офертите ще бъдат отворени на 25.06.2015 г., в 10:00 часа, в сградата на РЗОК-гр.Хасково, пл.”Гр.болница” № 1, ет.8, Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/06/2015