ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на 4 броя пластинчати топлообменници от корозоустойчив материал, съгласно техническа спецификация.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
42511100
Описание:
Топлообменници
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, обл. Стара Загора, с. Медникарово 6294
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискванията за изпълнение на настоящата поръчка са описани в Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача на адрес: https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/index.php
1. Участникът да предостави описание на стоките предмет на доставка, сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2008 за производителя на стоката или еквивалент;
2. Срок за изпълнение на поръчката – до 2 (два) месеца от подписване на договора;
3. Начин на плащане - до 30 /тридесет/ календарни дни след доставка след представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол;
Възложителят не допуска представяне на варианти в офертата на Участника;
При сключване на договор избраният за изпълнител Участник представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост в оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Възложителят не сключва договор с Участник, който не представи гореизброените документи или за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5.
При доставка на стоката, Изпълнителят трябва да представи:
•Сертификат за качество и произход на изделията, издаден от производителя;
•Инструкции за експлоатация и поддръжка;Техническа документация (чертежи) на оборудването;
•Списък на оборотни резервни части;
•Фактура – Оригинал; Опаковъчен лист; Приемо-предавателен протокол.
Посочените документи да бъдат придружени с превод на български език /ако е приложимо/.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата за участие в настоящата обществена поръчка се изготвя по образец на Възложителя и се представя в запечатан, непрозрачен плик с обозначени име, адрес на подателя и предмет на поръчката. Адрес за подаване на офертата: КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, с. Медникарово 6294, обл. Стара Загора, отдел ОП и Снабдяване.
В срок до 3 (три) дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, Участниците могат да направят писмено искане до Възложителя за разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Искането се изпраща на e-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com или на факс: 00359 42663610. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача, с което Възложителят счита, че всички заинтересовани кандидати са уведомени.
Отварянето на офертите ще се извърши публично на 23.06.2015 г. от 09:45 часа в залата на електроцентрала КонтурГлобал Марица Изток 3, с. Медникарово, обл. Стара Загора в присъствието на участниците или техни упълномощени представители.
Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача и изпратени на всички Участници. Възложителят ще сключи писмен договор по реда на чл. 101е от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: