Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Осигуряване на физическа охрана на сградата на Агенция по вписванията - Централно управление, гр. София, ул. „Елисавета Багряна“ № 20“ Осигуряване на охранителен режим и наблюдение на обекта.Предотвратяване на проникване, кражби, грабежи, повреди и изнасяне на активи, осигуряване срещу външни и вътрешни посегателства, защита на целостта и неприкосновеността на съоръженията, сградите и съхраняваното в тях имущество и документи, както и контрол на пропускателния режим на обекта в посоченото време.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000

Описание:

Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

- Режим на физическа охрана в работни дни – нощна смяна с по един охранител от 19:00 до 07:00 ч.; - Режим на физическа охрана в почивни дни – денонощно. Изпълнението е за срок от една година, считано от 01.07.2015 г. или при подписване на договор след тази дата - незабавно от подписването му.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

- Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката-за последните 3(три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил/извършва минимум две услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката. За целите на настоящата поръчка „услуги, сходни с предмета на поръчката“ се считат услугите, свързани с предоставяне на охрана – жива охрана и СОТ. - Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, отговарящ на предмета на поръчката / охранителна дейност. Възложителят ще приема и доказателства за прилагане на еквивалентни мерки за управление на качеството. - Участниците следва да имат въведена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват, отговарящ на предмета на поръчката / охранителна дейност. - Участниците следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“. Ако застраховката изтича по време на изпълнение на договора, то участника следва да посочи, че при изтичането й тя ще бъде продължена. - Участниците следва да притежават индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа с обхват на действие на територията на град София. - Участниците следва да притежават Оперативно дежурен център и мобилни групи за реакция. - Участниците следва да притежават, или да декларират, че ще изградят, връзка с РУП, обслужващо територията на обекта. - Участниците следва да са се запознали с обекта на охрана. - За участниците не следва да са налице са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим - За участниците не следва да са налице обстоятелства съгласно чл. 55, ал.7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/06/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg. 11. Указания за подготовка и подаване на офертите: 11.1. Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик с надпис съгласно точка 6.2 от указанията публикувани в профила на купувача. 11.2. При изготвяне на офертата си всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от Възложителя условия. 11.3. До изтичане на крайният срок за получаване на офертите, всеки участник, може да оттегли или допълни офертата си. 11.4. Оферти, чиято цялост е нарушена или са подадени след изтичане на крайният срок за подаване, не се приемат и незабавно се връщат. 11.5. Всички документи, представени на чужд език следва да бъдат придружени с превод на български език, издаден от фирма, сключила договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. (Списъкът на фирмите, с които МВнР е сключило договори е публикуван в електронния сайт на министерството). Представеният/ните официален/ни превод/и се представят във формата на оригинал или нотариално заверено копие. 11.6. При подготовката на Техническото предложение за изпълнение на поръчката, всеки участник, следва да се придържа стриктно към образеца част от настоящата документация. 11.7. При подготовката на Ценовото предложение за изпълнение на поръчката, всеки участник, следва да се придържа стриктно към образеца част от настоящата документация. 11.8. Оферти, които не отговарят на предварително обявените условия или не са подготвени съгласно т.11.1 до 11.7 не се разглеждат и се отстраняват от участие. Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 22.06.2015 г. от 15:00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/06/2015