ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на апарат за ултразвукова диагностика на кардиоваскуларни заболявания
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33123000
Описание:
Оборудване за сърдечносъдово изследване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
апарат за ултразвукова диагностика на кардиоваскуларни заболявания - 1 брой
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, бул. В. Левски № 75
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Изисквания към предмета на поръчката:
1. Производителят на предлаганата апаратура трябва има изградена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 и ISO 13485:2003 или еквивалентни в областта на производството на медицинска апаратура.
2. За предложения от участника апарат следва да е налична Декларация за съответствие с изискванията на Директива 93/42/ЕС.
3. Предложеният от участника апарат следва да бъде нов (произведен не по-рано от 2014г.), неупотребяван и да съответства напълно (100%) или да надвишава посочените в Техническа спецификация, представляваща част от одобрената от Възложителя документация и публикувана в "профил на купувача", технически характеристики и изисквания, като в техническите предложения на участика следва да бъде представен оригинален каталог с техническа спецификация и инструкция за работа с предложения апарат, придружени със заверен от участника превод на български език.
4. Отстраняват се предложения за апарат, които не покриват напълно (100%) посочените в Техническа спецификация технически характеристики и изисквания, на които следва да отговаря оферирания апарат.
II. Изисквания към участниците:
1. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават акредитиран Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съгласно предмета на настоящата обществена поръчка;
2. Участниците в настоящата процедура следва да са изпълнили успешно, общо за последните 3 (три) години до датата на представяне на офертата или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 2 (два) договора за доставка на апаратура, сходна с предмета на поръчката. Изискването се доказва със представяне на писък на основните договори, сходни с предмета на поръчката за последните три години - по образец и представяне на поне две удостоверения за добро изпълнение, издадени от възложители;
3. Участниците следва да притежават изрична оторизация от производителя на предлаганата апаратура за участие и изпълнение на настоящата поръчка, адресирана до възложителя, придружен от оторизиран превод на български език.
III. Изисвания към изпълнението на поръчката:
1. Мястото за изпълнение на поръчката - гр. София, ул. „Коньовица” № 65;
2. Срокът на изпълнение на обществената поръчка е не повече от 30 календарни дни след сключване на договор.
3. Инсталацията на апаратурата следва да бъде извършена от сервизен специалист, преминал курс на обучение за сервиз и поддръжка при производителя. Удостоверява се сертификат от производителя, придружен с оторизиран превод на български език.
4. Начин на плащане: Заплащането се осъществява по банков път, в тридесетдневен срок, след представяне от страна на Изпълнителя на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за извършена доставка, монтаж, пускане в експлоатация и извършване на обучение на персонала за работа с апарата, подписан от упълномощени лица от страна на Изпълнителя и Възложителя.
IV. От деня на публикуване на публичната покана, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация за провеждането на обществената поръчка в „профил на купувача” на интернет адреса на Възложителя.
V.Сключване на договор:
1. Договор за изпълнение на обществената поръчка ще се сключи с класирания на първо място участник, а при отказ Възложителят ще покани класирания на второ място участник за подписване на договор.
2. При сключване на договор определеният за изпълнение на поръчката, представя документи съгласно чл. 101, ал. 2 от ЗОП.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Класирането на офертите да се извърши съгласно критерия „най-изгодна оферта”. Общата оценка на офертата на всеки един участник се получава чрез сборуване на оценките, получени от него по всеки един от следните показатели и методика за оценка:
1. Цена – предложението на участника се оценява като съотношение между предложената най-ниска цена към цената, предложена от участника, чието предложение се оценява, умножено с тегловен коефициент 60;
2. Възможност за надграждане с техника за изследване на асинхронността на миокарда (закъсняващите сегменти да се оцветяват в различен цвят) – при наличие на описаната техническа възможност, предложението на участника се оценява с тегловен коефициент 10, а при липсата на й – с 0;
3. Възможност за надграждане с техника на недоплерово изображение на хемодинамиката в сивата скала в реално време чрез директна визуализация на кръвните рефлектори и съдовата анатомия с висока резолюция, независимо от ъгъла на сканиране, възможност за комбинация на техниката с цветен доплер – при наличие на описаната техническа възможност, предложението на участника се оценява с тегловен коефициент 10, а при липсата на й – с 0.
4. Гаранционен срок - предложението на участника се оценява като съотношение между предложения най-дълъг гаранционен срок към гаранционния срок, предложен от участника, чието предложение се оценява, умножено с тегловен коефициент 10.
5. Срок за доставка - предложението на участника в календарни дни се оценява като съотношение между предложения най-кратък срок за доставка към срока за доставка, предложен от участника, чието предложение се оценява, умножено с тегловен коефициент 10.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
I. Оферти - подготовка и съдържание:
1. Указанията за подготовка на офертите, съдържанието им и необходимите образците са подробно описани в одобрената от Възложителя документация за участие в обществената поръчка, публикувана в "профила на купувача" на Възложителя.
2. Офертата се подава от участника или упълномощения от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес: МЦ СМП – НКБ ЕООД, гр. София, ул. „Коньовица” № 65, ет. 2, кабинет № 24 (Администрация) всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа, до изтичане на крайния срок, съгласно публичната покана.
II. Разглеждане на офертите:
След изтичане на срокът за представяне на оферти, съгласно обявеното в Публичната покана, Възложителят назначава комисия, която да разгледа и оцени офертите и класира предложенията на участниците.
Офертите на участниците ще бъдат отворени от комисията в първия работен ден след изтичане на срока за получаване на оферти, определен в публичната покана в сградата на МЦ СМП - НКБ ЕООД, гр. София, ул. „Коньовица” № 65, ет. 2, кабинет № 24 (Администрация) в 09:00 часа. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достьп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: