Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: Отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на апарат за бъбречно-заместителни терапии– 1 бр., за нуждите на „КАИЛ” при УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с апарата, със следните минимални технически характеристики: 1. Система за екстракорпорално лечение на кръвта с възможност за провеждане на следните видове терапии: 1.1. SCUF /бавна продължителна ултрафилтрация/, CVVH /постоянна вено-венозна хемофилтрация/, CVVHD /постоянна вено-венозна хемодиализа/, CVVHFD /постоянна вено-венозна хай-флукс диализа/ 1.2. HF /интермитентна хемофилтрация/, HD /хемодиализа/, HFD /хай-флукс диализа/; 1.3. Плазмен обмен, плазма адсорбция/перфузия, каскадна филтрация; 2. Независим от воден източник – работа със стерилни разтвори; 3. Три помпи (за кръв, диализат/субституиращ разтвор, ултрафилтрация); 4. Възможност за свързване на външна помпа / перфузор; 5. Промяна на терапевтичните разновидности по време на терапия; 6. Везна, позволяваща едновременно натоварване с 25 л/разтвор; 7. Вграден нагревател с работен диапазон 20 – 39° С; 8. Кръвен поток: 10 – 500 мл/мин; 9. Диализатен поток: 0 – 400 мл/мин; 10. Субституиращ поток: 0 – 250 мл/мин; 11. Филтрационен поток: 0 – 300 мл/мин; 12. Ултрафилтрация: 0 – 2000 г/ч; 13. Оптичен кръвен детектор; 14. Ултразвуков предпазен детектор за въздух; 15. Антикоагулация – постоянна /0 – 10 мл/ч/, болус /0 – 10 мл/.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33100000, 33181000

Описание:

Медицинско оборудване
Уреди за бъбречно подпомагане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималната обща прогнозна стойност за изпълнение на предмета на поръчката, която Възложителят може да заплати, е в размер до 30 000,00 (тридесет хиляди) лева без включен ДДС . Размерът на максималната прогнозна стойност се отнася за доставката, монтажа и пускането в експлоатация на един брой апарат за бъбречно-заместителни терапии, обучението на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с апарата, както и извършването на гаранционната му поддръжка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място и срок за изпълнение на поръчката:1. Място на изпълнение на доставката: Стопански склад на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 52А;2. Място на изпълнение на услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок е „КАИЛ“ при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД;2.1. Срокът за изпълнение на поръчката, включващ: срок за доставка и извършване на услугите по монтажа, пускането в експлоатация и обучението на медицинските специалисти и други длъжностни лица е до 10 /десет/ календарни дни, считано от датата на сключване на договора. 2.2. Срокът за изпълнение на гаранционната поддръжка, за медицинското оборудване, е съгласно документ издаден от производителя;

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към медицинското изделие, обект на поръчката: 1. Оферираното медицинско оборудване трябва да отговаря на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минималните задължителни технически изисквания, посочени в публичната покана. 2. Оферираното медицинско изделие (медицинско оборудване), следва да е произведено след 01.01.2014 г. 3. Гаранционният срок на предлаганото медицинско оборудване следва да бъде не по-малък от 12 месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване; 4. Времето за реакция и изпращане на лицето, определено от производителя на оборудването или от неговия упълномощен представител, при възникнала повреда по време на гаранционния срок на медицинското оборудване, трябва да бъде до 48 часа в периода от 08,00 ч.-17,00 часа и до 72 часа в периода от 17,00 ч.-08,00 часа и почивните, и празничните дни, след получаване на устна и/или писмена заявка от страна на Възложителя. 5. Срокът за отстраняване на повредата по време на гаранционния срок на медицинското оборудване, трябва да бъде до 48 часа, след извършване на диагностиката и констатиране на проблема, а ако е необходим по-дълъг срок той трябва да се определи с двустранен протокол, в който се посочват причините за това. Пълен достъп до публичната покана и всички приложения е предоставен на сайта на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ www.uhsek.com.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на офертите: Най-ниска обща цена в лева без ДДС за изпълнение на обекта на поръчката, включваща всички разходи за изпълнение на предмета на поръчката.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/06/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Минимал.изисквания към у-ците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други и-ния:2.1.Условия и начин на плащане: Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ПРОДАВАЧА, отложено, в срок до 60 дни, след представяне на приемо-предавателен протокол за монтаж и пускане в експлоатация и издадена фактура;2.2.Ще се разглеждат офертите само за оборудването, отговарящо на предмета на п-ката, на минимал.задълж.технически и-ния, посочени в публичната покана, и с цена по-ниска или равна на посочената максим.прогнозна цена в лв. без ДДС;2.3.Лицето, което прави предложението може да подаде само една оферта за участие в п-дурата;2.4.В-лят ще сключи писмен договор за изпълнение на предмета на поръчката, с определения за изпълнител у-ник.2.5. Договорът за обществена поръчка се сключва с у-ник, определен за изпълнител, който при подписване на договора:2.5.1.Изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП /в оригинал или нотар.зав.препис/;2.5.2. Представи декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП (Прилож.№3);2.5.3. Представи д-ция по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Прилож.№5);2.5.4. Представи декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Приложение №6).2..5.5.Представи гаранция за и-ние на договора в размер на 3 % от стойността на д-ра в лв. без ДДС.3.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:3.1. Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публична покана, а именно:3.1.1.Оферта, изготвена в съответствие с образеца от публичната покана (Образец-А) /на хартиен носител/, с прилож.№ 1 към нея.3.1.2.Данни за юридическото лице;3.1.3. Документи и информация за доказване на изискванията по т.6 от поканата;3.1.4. Документи и информация за доказване на изискванията по т. 7.1. от поканата.3.1.5.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ -– Приложение №7 към публичната покана.3.2. Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, който следва да съдържа:3.2.1. Техническо предложение на у-ка за изпълнение на поръчката образец-Б и приложение № 1 към образец-Б.Върху плик № 2 следва да се посочи и наименованието на у-ка.3.2.2. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, съгласно приложения към публич.покана образец – Приложение №8.3.3. Плик №3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предлож.на у-ка, с прилож.№1 към образец-В. Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника.4.Срок на валидност на офертите: 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1.Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на болницата, ет. 4.5.2.Срок за получаване на офертата: 7 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6.Срок за валидност на публичната покана-7 работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на купувача.7. Място и дата на отваряне на офертите: 18.06.2015 г., 10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представ., както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/06/2015