ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на климатични и вентилационни инсталации, описани в Техническата спецификация”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50000000
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.София-1527, ул."Бяло море"№8
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Съдържание на офертата и необходими документи, които трябва да бъдат предоставени:
1. Представяне на участника - /Приложение № 1/;
2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а-д” от ЗОП. /Приложение №2/;
3. Декларация, че участникът е запознат с условията, предмет на обществената поръчка, приема условията в проекта на договора и валидност на офертата /Приложение № 3/;
4.Декларация, съдържаща списък на договорите за абонаментна поддръжка и ремонт на климатични и вентилационни инсталации, за последните три години, считано от датата на подаване на офертата – /Приложение № 4/, заедно с доказателства за извършената услуга.
*Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана тази информация. Удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт.
Минимално изискване: През последните три години, считано от крайния срок за представяне на оферти, е изпълнил 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, доказващ опита на участника в изпълнение на сходни дейности, и обем на всеки не по-малък от 20 000, 00 лв. без ДДС.
5.Описание на техническото оборудване на участника за осигуряване качественото извършване на услугата - свободен текст;
6.Списък на специалистите, отговорни за изпълнение на поръчката.
6.1.Документи за правоспособност (сертификат) за извършване на монтаж, сервиз и поддръжка на хладилни и климатични инсталации на специалистите.
7. Декларация, че участникът притежава сервизна база на територията на гр. София, с посочен адрес, лице за контакт и телефон за връзка (прилага се копие на документ, удостоверяващ собствеността или правото за ползване) В декларацията се посочва, че участникът е в състояние да осигури диагностика на климатичното оборудване до 8 (осем) часа след информиране за дефект, и до 48 часа да го отстрани след диагностика;
8. Заверени от участника копия на сертификатите ISO 9001:2008 - Система управление на качеството (или еквивалент), OHSAS 18 001:2007 - Система управление на професионалното здраве и безопасността (или еквивалент) и ISO 14001: 2004 - Система за управление на околната среда (или еквивалент).
*Сертификатите трябва да са с обхват/област на приложение поддръжка и ремонт на климатични и вентилационни инсталации.
19. Техническото предложение - Приложение № 5, изготвено на база техническата спецификация
10. Ценово предложение –Приложения № 6 и № 7
11. Ценова листа на необходимите при РСМР консумативи и изделия - Приложение № 8, включващо и срок за доставка и гаранционният срок.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Цялата документация може да се намери на Профила на купувача: http://www.isul.eu/Publicni%20pokani/Publichni_pokani_8.html
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: