Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ СВЕТА ЕКАТЕРИНА ЕАД, бул. Пенчо Славейков № 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване на климатична и вентилационна техника за нуждите на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50700000, 42512500

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради
Части за климатици


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обектът на обществената поръчка е абонаментна поддръжка и сервизно обслужване на климатична и вентилационна техника, подробно описана в 2 /две/ обособени позиции, съгласно посочени в техническата спецификация - Приложение №2 към публичната покана минимални изисквания за техническа профилактика на съответния вид техника. 3.1. Обособена позиция №1 - Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване на климатична и вентилационна техника, включваща 66 номенклатури, подробно описани в Пълното описание на обекта на поръчката – Приложение №1 към публичната покана. 3.2. Обособена позиция №2 - Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване на климатична техника със специализирано предназначение за операционни зали в Отделение по Кардиохирургия, включваща 2 номенклатури, подробно описани в Пълното описание на обекта на поръчката – Приложение №1 към публичната покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57220 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А и „Клиника по съдова хирургия и ангиология” към УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, ул.”Коньовица” №65.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Техническите изисквания за изпълнение на услугите, обект на поръчката; изискванията, свързани с доставката и подмяната на резервните части за климатичната и вентилационната техника; документите и информацията удостоверяващи статута на участниците; минималните изисквания за доказване на техническите възможности на участниците и минимално изискуемите документи са публикувана в профила на купувмача на сайта на възложителя: http://www.uhsek.com/puborders.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/06/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

I.Всяка оферта трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:1.Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публична покана, а именно:1.1. Оферта, изготвена в съответствие с образеца от публичната покана (Образец-А) - Приложение №3 /на хартиен носител/.1.2. Данни за юридическото лице.1.3. Документи и информация за доказване на изискванията по т.VIII от публичната покана.1.4. Документи и информация за доказване на изискванията по т. т. 9.1, 9.2. и 9.3. от публичната покана;1.5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца, приложен към публичната покана, попълнена и подписана от представляващият и управляващ подизпълнителя – Приложение №6 към публичната покана.2.Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, който следва да съдържа:2.1. Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката- Приложение А към Приложение №3 /на хартиен и магнитен носител CD-/, изготвено по приложения в настоящата покана образец, попълнено само за обособената позиция и номенклатурите към нея, за които участникът участва и подписано от законния представител на участника и подпечатано от участника.Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката за всяка отделна обособена позиция и номенклатури към нея се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция №......”. Върху плик №2 следва да се посочи и наименованието на участника.Участникът следва да постави отделните пликове №2 в един общ запечатан непрозрачен плик с надпис “ Предложение за изпълнение на поръчката по обособени позиции №...... ”, като изреди всички обособени позиции, за които участва. Върху плик № 2 следва да се посочи и наименованието на участника.2.2. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, съгласно приложения към публичната покана образец – Приложение №7. 3. Плик №3 с надпис “Предлагана цена по обособена позиция №...... ”, който съдържа ценовото предложение на участника /на хартиен и магнитен носител CD- / с приложение №1 към Приложение Б към Приложение №3, изготвени по приложените в настоящата покана образци, попълнени само за обособената позиция и номенклатурите към нея, за които участникът участва и подписани от законния представител на участника и подпечатани от участника. Ценовото предложение на участника с приложение №1 към него за всяка отделна обособена позиция, се представят в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена по обособена позиция № .......”. Върху плик №3 следва да се посочи и наименованието на участника.Участникът следва да постави отделните пликове №3 в един общ запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена по обособени позиции №..... ” , като изреди всички обособени позиции, за които участва. В този плик се поставя и магнитния носител (CD) на обобщеното ценово предложение на участника с приложение №1 към образец-В, изготвено по приложения в настоящата документация образец, попълнено за всички обособени позиции и номенклатури към тях, за които участникът подава оферта. Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника.Когато кандидатства по повече от една обособена позиция, участникът подава общ Плик №1 с надпис “Документи за подбор” и отделни документи за всяка оферирана обособена позиция, оформени в Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” и отделни документи за всяка оферирана обособена позиция, оформени в Плик №3 с надпис “Предлагана цена по обособена позиция”.4.Срок на валидност на офертите: 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/06/2015