Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия / Недялко Стоянов - техн.организатор Битово обслужване, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053007, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Битово обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e извършване на печатни услуги - отпечатване на бланки, дневници и други печатни форми за нуждите на „Мини Марица – изток“ ЕАД, съгласно Техническа спецификация на възложителя, посочена в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22458000

Описание:

Печатни материали, изработвани по поръчка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата са събразно нуждите на възложителя - управлението и поделенията. С всяка заявка се определя вида, количеството, форма, вида на хартията и др.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са отпечатвали изделия по предмета на поръчката в размер не по- малко от 50 000 лева, без ДДС– доказва се със списък на доставките, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 1 с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка - по образец. Доказателство за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Срок за явяване при рекламация - до 3 дни след предявяването, срок за отстраняване - до 10 дни след предявяване на рекламацията. При доставка, изпълнителят предоставя следните документи: сертификат за качество от производителя и фактура-оригинал. 3. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца от датата на сключване на договора или до достигане на стойността от 60 000 лева без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи първо. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/06/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 08.06.2015 г. от 14:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/06/2015