Версия за печат

BG-Добрич

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община град Добрич, ул. България № 12, За: Маргарита Илиева и Гроздан Илиев, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град добрич, град Добрич, ул. България № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Абонаментно поддържане на газови съоръжения и съдове под налягане" Отнася се за всички общински структури,съобразно изискванията на Нормативната база за съоръжения с повишена опасност - инсталации и съоръжения работещи с природен газ, котли, отоплителни инсталации и съдове под налягане, монтирани във всяко звено.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В Техническата спецификация неразделна част от документацията, е приложен списък на обектите с монтираните котли за водно отопление, газови уреди и инсталации за природен газ. Обхватът на поръчката включва изпълнение на мероприятия, които са съобразени с моментното техническо състояние на съоръженията с повишена опасност във всяка Общинска структура. Видовете и количествата на услугите са обобщени по следния начин: 1. Аварийно възстановяване на повредени възли и съоръжения по газовите инсталации и газови уреди и елементи на водните отоплителни инсталации; 2. Авариен ремонт на водогрейни котли (подмяна на глидери и т.н.) и химическа промивка на част от котлоагрегатите; 3. Регулиране на газовите горелки по емисии на изгорели газове. След извършване на регулировката е необходимо фирмата трябва да издаде необходимите документи и протоколи за параметрите на горивния процес; 4. Организиране на проверка и калибриране на газсигнализаторни централи от оторизирани лаборатории. За резултатите, лабораториите трябва да издадат необходимите документи и протоколи; 5. Организиране проверка на манометри от оправомощени лаборатории. За резултатите, лабораториите трябва да издадат необходимите документи; 6. Организиране на проверка на баланс-вентили от оправомощени лаборатории. За резултатите, лабораториите трябва да издадат необходимите документи; Котлите се разделят на монтирани на фундамент с мощност по-голяма от 100 kW и стенни котли с мощност под 100 kW. Котлите монтирани на фундамент са преобладаващо модел OERTLI с газови горелки също модел OERTLI тип OES. При кухненското оборудване има монтирани газови уреди, като печки, конвектомати, скари и други използващи за гориво природен газ. Газсигнализаторните централи преобладаващо са производство на „Делта инструмент”, епизодично има монтирани тип ЕМА и много малък брой от други модели.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

58333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Добрич

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: Подробно са описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Участниците трябва да отговарят на изискванията на чл. 36 от Закон за техническите изисквания към продуктите, като за тази цел е необходимо да са вписани в регистъра на лицата, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност и да са получили удостоверение за това от председателя на Държавната агенция по метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция „Инспекция за държавен технически надзор”. ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ КЪМ ОФЕРТАТА, КОИТО УЧАСТНИКЪТ ТРЯБВА ДА ПРЕДСТАВИ: 1. Оферта за участие - Образец 1. 2. „Техническо предложение“ - Образец 2, и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, когато е приложимо. 3. „Ценово предложение“ – Образец 3 4. Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представят: Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. /чл.56 ал.1 т. 2 от ЗОП/ 5. Пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други заверени от него документи към офертата, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или нотариално заверено копие. 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”) от ЗОП - Образец 4; 7.Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП – Образец 5; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – Образец 6; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец 7; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Образец 8; 11. Участникът следва да представи Декларация, че е вписан в Регистъра на лицата, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност и заверено копие на валидно Удостоверение/лиценз за упражняване на дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, издадено от председателя на Държавна агенция по метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция „Инспекция за държавен технически надзор“. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП. 12. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите на получателите, заедно с доказателства (съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП) за извършената услуга – Образец 9. Участниците трябва да имат успешно изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката. *Под „услуги с еднакъв или сходен предмет“, следва да се разбира – услуга по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност. Участникът следва да приложи доказателства за извършените услуги, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП (Удостоверения, издадени от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. Информацията продължава в раздел "Допълнителна информация".

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/06/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Информацията продължава от раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката". 13. Списък на служителите/експертите ангажиране от участника за изпълнение на предмета на поръчката – попълва се приложеният към документацията Образец 10. Списъкът следва да бъде придружен от Декларация за ангажираност по чл.51а от ЗОП – Образец 11. Участникът следва да разполага минимум със следните служители/експерти ангажирани за изпълнение на предмета на поръчката: - заварчик – с правоспособност за работа със стоманени, медни и полиетиленови тръби – 3 броя; - монтажник – 3 броя; - електротехник – 1 брой; 14. Участникът следва да има на разположение (собствена или наета) материално-техническа база на територията на град Добрич за извършване на дейността, като в случаите на наета материално техническа база, договорът за наем следва да е с продължителност по-голяма от тази по договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие на интернет-страницата на Община град Добрич на адрес: http://www.dobrich.bg/, раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, лично, по пощата или чрез куриерска служба в деловодството на Община град Добрич, Център за услуги и информация /ЦУИ/, град Добрич, ул.България №12, всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа, до изтичане на посочения в публичната покана срок. Върху плика се посочва наименование на участника, предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП от 11:00 часа на 08.06.2015 г. в Община град Добрич, етаж II, Заседателна зала. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в поръчката или техни надлежно упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни за останалите лица.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/06/2015