Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел Търговски; Веселин Василев – главен инженер мрежа СН и А, отдел Електрооборудване, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3154/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Електрооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонт (възстановяване, усилване) на изгорели степени, първа, втора и трета от пускови съпротивления за задвижващи станции 4х1000kW работещи в рудник „Трояново-1”. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. Услугата се извършва с материали предоставени от Възложителя. Ремонтираните степени на пусковите съпротивления ще бъдат използвани за подмяна на изгорели такива по задвижващи станции работещи в РТНК-3 на рудник „Трояново-1”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50532000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически машини, апарати и свързаното с тях оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Ремонт /възстановяване, усилване/ се извършва на територията на Изпълнителя. Местоположението на изгорелите степени е рудник "Трояново-1", с. Трояново, обл. Стара Загора. Транспортирането на степените от базата на Възложителя до базата на Изпълнителя и обратно се осъществява от Изпълнителя за негова сметка.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ предмета на поръчката /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език/. 3. За последните три години считано от датата на подаване на офертата участниците да са изпълнили поне 1 /една/ услуга с предмет ремонтни дейности на сухи пускови съпротивления за двигатели средно напрежение с мощност над 500 kW /доказва се със списък на услугите, с предмет ремонтни дейности на сухи пускови съпротивления за двигатели средно напрежение с мощност над 500 kW, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателства, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП./ 4. Предвижда се задължителен оглед от страна на участниците 2 /два/ дни преди изтичане на срока на обявата. /Извършения задължителен оглед се доказва, като в офертата се представи двустранно подписан протокол (свободен текст) между представители на Възложителя и Участника/. Лице за контакт във връзка с провеждане на огледа: Веселин Василев - главен инженер мрежа СН и А, отдел „Електрооборудване”, тел.: 0417/ 83305, вътр.: 3154. За осъществяване на огледа моля да уведомите посоченото лице за контакт минимум 1 /един/ ден преди посочената дата за оглед. 5. Срок за изпълнение на договора - до 24 /двадесет и четири/ месеца, считано от датата на сключване на договора или до достигане на максималната общата стойност на договора в размер до 66 000 лв /шестдесет и шест хиляди лева/ без ДДС или до изчерпване на ремонтно пригодните степени и материали, в зависимост от това, което настъпи по-рано. Изпълнението на поръчката е по заявка на възложителя. Срок за изпълнение на заявката: до 45 /четиридесет и пет/ дни от получаването . 6. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейност по предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при изпълнение на поръчката. 7. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/06/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 05.06.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/06/2015