Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Янислав Дичков– администратор КС; Дияна Колева - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053113; 0417 833053682, E-mail: diyana.kolevа@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Информационни технологии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e доставка на консумативи за принтери и многофункционални устройства, описани по наименование, код на производителя и количества в техническата спецификация на Възложителя, приложение №1 към настоящата покана, което може да бъде намерено в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Видовете и количества консумативи са описани в техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача- приложение № 1 към настоящата покана. Посочените количества на консумативи са ориентировъчни, като Възложителят не е длъжен да заяви посочените количества. Същите ще се използват за целите на класирането и за формиране общата стойност на договора. В рамките на общата стойност на сключения договор, Възложителят може да променя заявените количества по отделни видове консумативи в зависимост от възникналата потребност. При необходимост могат да бъдат възлагани за доставка консумативи, които не са включени в спецификацията, за сметка на такива, от които няма да бъдат заявявани посочените в спецификацията количества, при следните условия: - с възлагането на тези доставки не може да се надвишава общата стойност на договора; - стойността на тези доставки не може да надхвърля 10% от общата стойност на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65700 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца от датата на подписване на договора, по заявка на Възложителя. Срок за изпълнение на конкретна заявка - до 1 работен ден, считано от датата на получаване на заявката. Консумативите да имат поне 6 месеца до изтичане на срока на годност, считано от датата на доставка в склад на Възложителя, отбелязан на опаковката. Срок за явяване при рекламация - до 2 дни след предявяване на рекламацията. Срок за отстраняване на недостатъци - до 4 дни след предявяване на рекламацията. 3. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/06/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 09.06.2015 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/06/2015