Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Пловдив, пл. 'Стефан Стамболов' 1, За: Бояна Бояджиева - юрисконсулт в дирекция 'Обществени поръчки', Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656800, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Дирекция 'Обществени поръчки'

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150507LcWn1480248.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Кетъринг - услуга по приготвяне и доставяне на топла храна и ободряващи напитки за нуждите на ОП "Общинска охрана".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Посочената стойност от 65091.67 (шейсет и пет хиляди и деветдесет и един лева и шейсет и седем стотинки) без ДДС е лимитна. Средствата се осигуряват от бюджета на ОП “Общинска охрана” - Община Пловдив. Прогнозен брой служители дневна смяна- 38 (тридесет и осем) души; нощна смяна – 46 (четиридесет и шест) души. Стойността за храна на един човек на едно дневно дежурство е 2 (два) лв. с включен ДДС. Стoйността за храна и ободряваща напитка на един човек на едно нощно дежурство – до 3 (три) лева с ДДС. Разработени са общо 28 различни менюта, по които ще се изготвя седмичното меню на служителите, даващи нощни смени, за които следва да бъдат оферирани единични цени. Общата стойност на Ценовото предложение се получава като сбор от предложените единични цени за всички двадесет и осем менюта. Менютата са представени в табличен вид, в образеца на Ценовото предложение – Приложение №2. Разработени са общо 14 менюта, по които ще се изготвя седмичното меню на служителите, работещи на дневни смени, в които следва да бъде офериран грамаж за ястие (грамажът за хляб е фиксиран -100 г). Общото количество от всички ястия се получава като сбор от предложените количества за всички четиринадесет менюта. Цената по отношение на тези менюта е фиксирана – 2 (два) лева. Менютата са представени в табличен вид, в образеца на Техническо предложение – Приложение №1.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65092 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Община Пловдив

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейностите, представляващи предмет на настоящата обществена поръчка, включват услуги по приготвяне и доставяне на топла храна и ободряващи напитки за нуждите на ОП "Общинска охрана". Изпълнителят трябва да извършва доставките на приготвената храна по местонахождение на обектите на ОП „Общинска охрана“, в съответствие с подадената от определено длъжностно лице седмична заявка, на посочените в документацията адреси. Възложителят запазва правото си да променя адресите на доставка, които ще бъдат конкретизирани с всяка заявка до изпълнителя. Доставките на храна и ободряващи напитки ще се извършва ежедневно по следния график: - от 11 до 13 часа следва да бъде доставяна храната на служителите дневна смяна. - от 20 до 22 часа следва да бъде доставяна храната и ободряващата напитка на служителите нощна смяна. Графикът може да бъде променян по взаимно съгласие между страните. Седмичната заявка за броя и вида на дневните менюта, ще бъде предавана на изпълнителя в последния работен ден на предходната седмица. Броят на заявените менюта ще зависи от броя предвидени дежурства. Услугата по доставяне на храни и напитки следва да се извършват при спазването на изискванията на Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове, Закона за здравето, Наредба № 11 от 21.12.2005г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея; Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиената на храните, Наредба № 9/21.03.2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, Наредба № 16 за хигиенните и ветеринарно-санитарни изисквания за съхраняване на особено бързо развалящи се продукти, Наредба № 23/19.07.2005 г. на МЗ за физиологичните норми за хранене на населението, както и всички други приложими нормативни изисквания, действащи в Република България. Изпълнителят следва да извършва ежедневните доставки по местонахождението на обектите на ОП „Общинска охрана“ в отделни съдове и с транспортни средства, отговарящи на приложимите нормативни изисквания за транспортиране на храни. Всеки вид ястие, доставяно от изпълнителя, трябва да бъде придружено от сертификат и/или друг еквивалентен документ, указващ произхода, качеството, срока на годност на ястието и условията за неговото съхранение. Доставяните храни и напитки следва да бъдат етикирани, съгласно Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните и Регламент (ЕС) №1169 от 2011г., като на всяка индивидуална опаковка следва да има поставен етикет с обявени данни на български език. Отговорно длъжностно лице от ОП „Общинска охрана“ приема доставката чрез подписване на приемо-предавателен протокол, само след като се увери, че доставената от изпълнителя храна отговаря по вид и количество на подадената заявка, както и че е придружена от необходимите документи за качество и произход. В тази връзка отговорните длъжностни лица имат право да преброят и/или претеглят доставената храна. Въз основа на двустранно подписаните приемо- предавателни документи за извършената услуга, изпълнителят издава фактури за стойността на доставените стоки два пъти месечно.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

За икономически най-изгодна оферта ще се счита офертата, получила най-висока комплексна оценка. Комплексната оценка (К) е с максимална стойност 100 точки и се получава по формулата: К = К1+ К2 Показателите за определяне на комплексната оценка са както следва: 1. К1 - „Предлагана цена”, с тежест в комплексната оценка – 60 % 2. К2 - „Общо количество от всички ястия”, с тежест в комплексната оценка – 40 % Методика за определяне на оценката по всеки показател: Показателят К1 – „Предлагана цена” се получава по формулата: К1=Цена x 60 / Цена n където: Цена – най ниската предложена обща цена за изпълнение на поръчката; Цена n – предложената от участника обща цена, чието предложение се разглежда; Показателят К2 – „Количество ястие” се получава по формулата: К2= Количество ястие n x 40/ Количество ястие където: Количество ястие n - предложеното от участника, чието предложение се разглежда, общо количество от всички ястия; Количество ястие – най-голямото предложено от участник общо количество от всички ястия;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/05/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срокът на валидност на офертата е шейсет дни, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Всяка оферта следва да бъде представена на пощенския адрес на Възложителя, посочен в Раздел I от настоящата покана, преди часа и датата, посочени като краен срок за представяне на оферти. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик лично от участника или от упълномощен от него представител, по пощата с писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Върху плика се посочва наименованието на участника, предметът на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, електронна поща и по възможност факс. Офертите на участниците се подават на български език и следва да съдържат следните документи: 1. Списък на представените от участника документи за участие в настоящата обществена поръчка. 2. Документи за легитимация на участника: › Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ (и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен), както и адрес, включително електронен; копие от документа за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. › За участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. › Участникът следва да разполага с обект,притежаващ Удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, издадено от съответния контролен орган на името на участника, за правото в обекта да се извършва дейността, предмет на настоящата поръчка (кетъринг). В офертата си участникът следва да приложи копие на горецитираното удостоверение. 3. Участникът следва да представи списък (по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП) на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени от него през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата за участие. За еднакви или сходни ще се считат услуги по приготвяне и/или доставяне на хранителни продукти и напитки. Списъкът се представя в оригинал, подписан и подпечатан от участника. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите на услугите и към него следва да бъдат приложени доказателства за успешното изпълнение не по-малко от две от посочените в списъка услуги. Участникът преценява кои от изброените в чл. 51, ал. 4 от ЗОП документи и/или информация да представи, така че от тях да е видно изпълнението на минимално изискуемия от възложителя обем и вид услуги. 3. Техническо предложение – по образец /Приложение №1/. 4. Ценово предложение – по образец /Приложение №2/. При сключване на договор класираният на първо място участник представя: 1. Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП; 2. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 5 от ЗОП; 3. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, която може да се внесе на каса, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка ТБ ИНВЕСТБАНК АД – КЛОН ПЛОВДИВ BIC: IORTBGSF IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 Отварянето на офертите е публично и се извършва съгласно чл. 101г.,ал. 3 и при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Публичното заседание ще се проведе на 29. 05. 2015г. от 10.00 часа в Административната сграда на община Пловдив, находяща се в гр. Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" 1, ет. 3, в зала 36.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/05/2015