Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Дирекция Национален парк Централен Балкан, ул. Бодра смяна № 3, За: Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801285, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Възстановяването и дългосрочното опазване на популацията на глухар (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан изискват осъществяването на повторно въвеждане на вида на територията на парка. „Повторното въвеждане“ е преднамерено преместване на индивиди от едно място и освобождаванeто им в друго. То цели постигане на измерими консервационни ползи на ниво популация, вид или екосистема, а не само опазване и оцеляване на преместените индивиди. Повторното въвеждане е два типа: Реинтродукция (когато видът вече не се среща на мястото на повторно въвеждане) и Подсилване (когато видът все още се среща на мястото на разселването). Двата типа повторно въвеждане имат различни етапи, начини и цели на изпълнение (IUCN 2012). Реинтродукцията се състои от 4 етапа: 1. Предпроектно проучване (feasibility study); 2. Подготвителна фаза; 3. Изпълнение; 4. Последваща фаза (мониторинг).

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71351700 (QB51)

Описание:

Научнопроучвателни услуги (Относо национални паркове )


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Описание на дейностите Дейност 4.1 . Извършване на предпроектно проучване за повторно въвеждане на глухар (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан. • Проучване на биологията, екологичните изисквания и природозащитния статус на вида по литературни данни; • Проучване на причините за намаляването и изчезването на вида от територията на НП Централен Балкан (заплахи и фактори, ограничаващи разпространението на вида); • Проучване на предишни повторни въвеждания на вида в България и Европа по литературни данни и справка с конкретни ведомства и организации, извършвали подобна дейност; • Проучване на наличието на подходящи местообитания за глухаря в НП Централен Балкан (изготвяне на хабитатен модел) и избор на място/места за извършване на повторно въвеждане (разселване); • Оценка на възможностите за естествена реколонизация на вида в НП Централен Балкан; • Проучване на отношението на местните общности към глухаря и неговото опазване; • Проучване на наличието на донорни популации за повторно въвеждане в НП Централен Балкан; • Съставяне на списък с използваните публикации, доклади и други писмени материали при извършването на предпроектното проучване. Дигитализиране на материалите и предоставяне на копията на Дирекция Национален Парк Централен Балкан (ДНПЦБ). Дейност 4.2. Осъществяване на подготвителни дейности за повторно въвеждане на глухари в НП Централен Балкан. • Изготвяне на популационен модел на хипотетичната нововъзстановена популация на глухар в НП Централен Балкан; • Изготвяне на популационен модел на ефекта от отнемането на индивиди от потенциалната донорна популация на глухар; • Проучване и анализ на добрите практики, методи и технологии за маркиране, разселване, проследяване и опазване на глухари в България и Европа и успеха от тях; • Изготвяне на програма за изпълнение на дейностите; • Популяризационни дейности сред местните целеви групи. Забележка: Номерацията на дейностите е съгласно Техническата спецификация към поръчката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Мястото за изпълнението на поръчката е на територията на Национален парк „Централен Балкан”. Някои от видовете работи могат да се извършват в офиса на изпълнителя или на друго място, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответния вид дейност.

NUTS:

BG322

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Общи изисквания 1.1. За изпълнение на обществената поръчка може да подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица, което отговаря на условията на Възложителя и за което отсъстват обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.1.2. Всеки участник има право да представи само една оферта.1.3. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представи самостоятелна оферта. Ако участникът използва подизпълнител, последния също трябва да отговаря на изискванията на 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.1.4. Не се допускат варианти на офертата. 2. Минимални изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците.2.1. Участникът следва да има опит в изпълнение на дейности, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите и приключили преди крайния срок за подаване на оферта по настоящата поръчка.Забележка: Под дейности, еднакви или сходни с предмета на поръчката се приемат: Дейности по възстановяване, опазване и поддържане на популациите на диви птици. 2.2. Всеки участник трябва да разполага със следният екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка: Експерт Орнитолог (1бр.)Образование: Бакалавърска или Магистърска степен в някое от следните професионални направления, съгласно ПМС № 125/24.06.2002г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления: Биологически науки; Ветеринарна медицина; Горско стопанство или еквив. в страна, членка на ЕС;Професионален опит:Най-малко 3 години опит в дейности по проучване/мониторинг на диви птици. Експерт ГИС( 1 бр.)Образование: Бакалавърска или Магистърска степен в някое от следните професионални направления, съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления: Биологически науки; Науки за земята; Горско стопанство; Информатика и компютърни науки или еквивалентни в страна, членка на ЕС;Професионален опит:Най-малко 3 години опит в дейности по моделиране на природни местообитания с ГИС софтуер. 2.3. Списък на специализираното оборудване и облекло, необходими за изпълнение на дейностите:Високопроходим автомобил – 1 бр.Фотоапарат – 1 бр.Телеобектив – 1 бр.Зрителна тръба – 1 бр.Бинокъл – 2 бр.GPS устройство – 2 бр. 2.4. Изискуеми документи и информация. 2.4.1 Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 2.4.2. Списък-декларация на експертите, включен в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката 2.4.3. Декларация - съгласие от експертите. 2.4.4. Професионална автобиография за всеки от експертите участникът следва да представи професионална автобиография 2.4.5. Декларация за техническото оборудване – собствено или наето, което кандидатът ще използва при изпълнение на обществената поръчка . 3. Гаранция за изпълнение - в размер на 3% (три на сто) от ценовата оферта на избрания участник.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за оценка и относителната им тежест. 1. Ценово предложение „Предлагана цена” – Ц (относителна тежест 40 %, максимална стойност – 40 т.); 2. Методология и организация за изпълнение на поръчката – М , състоящ се от подпоказателите, както следва: М1 - Изследователски подход и метод на работа и - мах.брой точки 30 т. М2 - Вътрешна организация - мах.брой точки 30 т. Относителна тежест на показателя - 60 %, максимална стойност – 60 т.; 6.1.3. Определяне на оценката по показателя „Методология и организация за изпълнение на поръчката (М=М1+М2)

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/05/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Документацията за участие се публикува в профила на Купувача на посочения в поканата адрес или на www.centralbalkan.bg–(Администрация/Управление/Обяви, конкурси, поръчки/ Обществени поръчки) в един и същи ден с публикуване на Обявлението в Портала за обществени поръчки. Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в стая 301 на ДНПЦБ на адрес: гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3, от 08.30 часа до 16.00 часа, всеки работен ден. Документацията може да бъде получена на място в ДНПЦБ или по куриер. Възложителят не поставя изисквания за закупуване на документацията. 2. Отварянето на офертите ще се извърши при уславията на чл.68, ал.3 от ЗОП на 29.05.2015 год. от 10.00 ч. в стая 301, в централния офис на Дирекция „НП Централен Балкан” 5300, гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/05/2015