Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов №1, За: Аделина Хасова - ст.експерт в дирекция Обществени поръчки, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: zop.pd@abv.bg, Факс: 032 656752

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150513oBSm1516209.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери, копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192400, 30125100, 30192112

Описание:

Принадлежности за репрографска дейност
Касети с тонер
Мастило за отпечатващи машини


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейностите, предмет на поръчката включват предоставянето на услуги по презареждане и рециклиране на консумативи (тонер касети, мастилници и др.) за различни марки и модели принтери, копирни и мултифункционални устройства, по предварителни заявки на възложителя. Подробно описание на консумативите, с посочени марка, модел и съвместими устройства е представено в образеца на ценово предложение – Приложение №5. Прогнозната стойност на поръчката представлява максимално допустимата стойност на договора, който следва да бъде сключен в резултат от обществената поръчка и е определена в размер до 54166,67 лв. без вкл. ДДС, съответно 65000,00 лв. с вкл. ДДС. Източник на финансиране на настоящата поръчка е Община Пловдив като плащанията ще се извършват от бюджета на Община Пловдив и на съответните структурни звена, ползватели на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

54167 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Пловдив

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът, избран за изпълнител, трябва да разполага с необходимия човешки ресурс и техническо оборудване, с които да осигури качествено предоставяне на услугите, предмет на поръчката, включително и сервизна база, в която ще се извършват услугите по презареждане и рециклиране. В тази връзка участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, отговаряща на изискванията на ISO 9001:2008 или негов еквивалент, за дейности, свързани с предмета на обществената поръчка, а именно: услуги по презареждане и рециклиране на консумативи за принтери, копирни и мултифункционални устройства. 2. При предоставяне на услугите по презареждане и рециклиране следва да бъдат влагани качествени материали и резервни части, отговарящи на техническите предписания и изисквания на производителите на съответните марки и модели консумативи като изпълнителят следва да гарантира за качеството на услугите по рециклиране за срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на приемане на рециклирания консуматив без забележки от страна на възложителя. 3. Възложителят следва да има възможност да подава писмени заявки за презареждане и/или рециклиране, всеки работен ден между 08:00 – 17:30 часа, на елекронен адрес и/или факс номер, предоставени от изпълнителя. Датата и часът на изпращане на заявка, изпратена в писмен вид на електронния адрес или факс номера на изпълнителя, в определения времеви интервал, ще се счита за момента от който започва да тече срокът за приемане на същата. 4. В срок до 24 (двадесет и четири) астрономически часа, считано от момента на подаване на заявка, изпълнителят трябва да организира приемането й като изпрати свои представители на указания в заявката адрес, които да приемат и транспортират заявените за презареждане и/или рециклиране консумативи до сервизната база, в която ще се извършват съответните услуги. 5. В срок до 5 (пет) работни дни, считано от датата на приемане на заявка, изпълнителят ще трябва да организира изпълнението й като извърши всички необходими услуги по презареждане и/или рециклиране и достави обслужените консумативи до указания в заявката адрес. 6. Всички разходи, свързани с приемането и изпълнението на заявките на възложителя, ще бъдат за сметка на изпълнителя и следва да бъдат предвидени от участниците при формиране на предлаганите от тях цени за извършване на услугите, предмет на поръчката. 7. В срок до 30 (тридесет) календарни дни, след влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка, изпълнителят ще трябва да изготви регистър, в който ще отразява всички дейности по изпълнението на услугите, предмет на поръчката. 8. Изискванията за изпълнение на поръчка са подробно разписани в техническите спецификации на възложителя - Приложение №1. Всички останали условия, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проекта на договор – Приложение №2. 9.Договорът, сключен в резултат от настоящата поръчка, ще бъде за срок от 1 (една) година, считано от датата на влизането му в сила или до изчерпване на стойността му, което от двете събития настъпи по-рано. Преди сключване на договора участника избран за изпълнител следва да представи: Документите, посочени в чл. 101е, ал. 2 от ЗОП; Гаранция за изпълнение в размер на 5% от общата стойност на договора без ДДС.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Обстоятелството „най-ниска цена” се установява от методика за определяне на комплексна оценка на всяка оферта, показателите и тежестта им. Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка. Максималният брой точки, който може да бъде присъден на участник при определяне на комплексната му оценка е 100 точки. Оценяват се средните предложени цени за презареждане и рециклиране на консумативи от всяка отделна марка по общо 12 показатели. Методиката за оценка на офертите е подробно разписана в Приложение №1а към настоящата покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/05/2015 17:15

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

За участие в настоящата обществена поръчка всеки участник следва да представи оферта със следното съдържание: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника; 2."Представяне на оферта" – по образец Приложение №3 (оригинал); 3. Заверено копие на валиден сертификат, издаден от лице по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, удостоверяващ съответствието на участника с изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 или негов еквивалент, с обхват на действие за дейности, свързани с предмета на обществената поръчка, а именно: услуги по презареждане и рециклиране на консумативи за принтери, копирни и мултифункционални устройства. 4. „Техническо предложение”, изготвено в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Приложение №4; 5. „Ценово предложение”, изготвено в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Приложение №5; Всички документи в офертата се представят на български език и се подписват от представляващия участника или от надлежно упълномощено/и лице/а, като във втория случай се прилага и съответното пълномощно (с изключение на изискуемите документи, които обективират лично изявление на конкретно/и лице/а - представляващо/и участника и не могат да се подпишат и представят от пълномощник). Документите "Техническо предложение" и "Ценовот предложение" следва да бъдат изготвени в пълно съответстие с образците и посочените в тях изисквания на възложителя. Участник, който представи техническо и/или ценово предложение, които не отговорят на изискавнията на възложителя подлежи на отстраняване. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, в деловодството на Община Пловдив, на следния адрес: ОБЩИНА ПЛОВДИВ, ГР. ПЛОВДИВ 4000, ПЛ. „СТЕФАН СТАМБОЛОВ” №1. На плика следва да се изпише предмета на поръчката и номера на публичната покана в АОП, както и данни за подателя. Отварянето на офертите ще се проведе публично по реда на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, на 28.05.2015г. от 10:00 часа в административната сграда на Общна Пловдив, ГР. ПЛОВДИВ 4000, ПЛ. „СТЕФАН СТАМБОЛОВ” №1, ет. 3, зала № 36. Неразделна част от настоящата покана представляват: Приложение №1 - Технически спецификации; Приложение №1а - Методика за оценка на офертите; Приложение №2 - Проект на договор; Приложение №3 - Представяне на оферта (образец); Приложение №4 - Техническо предложение (образец); Приложение №5 - Ценово предложение (образец); Пълен достъп до публичната покана и приложенията към нея е предоставен безвъзмездно, в профила на купувача на Община Пловдив, на интернет адреса, посочен в Раздел І.1) от настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/05/2015