Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД МЕР Варна, ул. "Оборище" №13А, ет.5, За: инж. Георги Георгиев – по технически въпроси, телефон 052/684176; Иван Атанасов - по процедурни въпроси, тел. 052/684-163, България 9000, Варна, Тел.: 052 684163, E-mail: i.atanasov@vn.eso.bg, Факс: 052 609992

Място/места за контакт: ул. "Оборище" №13А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.eso.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.eso.bg/default.aspx/page-622/bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Изграждане на нова кабелна линия 20kV за захранване на трансформатор СН 20/04 kV в п/ст“ТЕЦ Варна” – инженеринг“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45231400, 71323100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи
Услуги по проектиране и конструиране на електроенергийни мрежи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно раздел І. пълно описание на предмета на поръчката от приложенията към публичната покана

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

откритата разпределителна уредба на п/ст ТЕЦ Варна, с. Езерово.

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Обект на поръчката: Изграждане на нова кабелна линия 20kV за захранване на трансформатор СН 20/04 kV в п/ст“ТЕЦ Варна” – инженеринг. 2. Място на изпълнение на поръчката: откритата разпределителна уредба на п/ст ТЕЦ Варна, с. Езерово. 3. Срок за изпълнение на поръчката: за изготвяне на работния проект не по дълъг от 30 календарни дни; за изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) обект на поръчката – не по-дълъг от: 25 календарни дни 4. Гаранционен срок: Не по-малко от 8 (осем) години. 5. Гаранция за изпълнение на договора: паричен депозит или банкова гаранция в размер на 5% от договорената цена за цялостно изпъленние на поръчката, без ДДС. 6. Цена: Да се посочи предлагана цена, която се формира от сбора от единичните цени, в които следва да се включат всички преки и непреки разходи, които Участникът ще извърши за изпълнението на поръчката. Цените трябва да бъдат посочени в лева, без начислен ДДС. 7. Начин на плащане: Заплащането на изпълнените видове работи ще се извърши в размер на 100 % от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, по договорените цени, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на: (а) Оригинална данъчна фактура за 100% от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. (б); (б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ видовете операции, мерна единица, количество, единична цена и стойност, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Срокът за плащане започва да тече от датата на подписване на данъчната фактура от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 8. Срок на валидност на офертата: минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. 9. Качеството на изпълнение на поръчката трябва да съответства на изискванията на одобрените проекти и на изискванията на документацията на Възложителя за избор на Изпълнител на поръчката. 10. Изискуеми документи и информация: 10.1. Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. 10.2. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП (оригинал). 10.3. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за подизпълнители(оригинал). 10.4. Декларация за съгласие от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива при изпълнението на поръчката. (оригинал). 10.5. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. (оригинал). 10.6. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. (оригинал). 10.7. Копие от договора за обединение, когато участникът е обединение. 10.8. Удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в трета група – за строежи първа или втора категория (заверено от участника копие). 10.9. Застраховка професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ за проектирането и строителството (заверено от участника копие), с лимити на отговорност не по-малки от минимално изискваните съгласно категорията на обекта. 10.10. Декларация, съдържаща списък на услуги - проектиране, които са еднакви или сходни* с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. (оригинал). 10.11. Декларация, съдържаща списък на строителството, еднакво или сходно* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата. (оригинал). 10.12. Справка-декларация за екипа от технически лица /проектанти с пълна проектантска правоспособност и ръководни служители/, отговарящи 10.13. Автобиографии на екипа от технически лица /проектанти и ръководни служители/ 10.14. Пълномощно, издадено на лицето, което представлява участника в процедурата. (оригинал или заверено копие) 10.15. Техническо предложение. 10.16. Ценово предложение. 10.17. Списък на документите, съдържащи се в офертата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получената от всяка оферта „Комплексна оценка” (КО), като максималния брой точки е 100 точки. „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Предлагана цена – П1 максимален брой точки 100, с относителна тежест35 % 2. Срок за проектиране – П2 максимален брой точки 100, с относителна тежест15 % 3.Срок за изпълнение на строителството – П3 максимален брой точки 100, с относителна тежест15 % 4. Техническо предложение – П4 максимален брой точки 100, с относителна тежест 35 % Формулата по която се изчислява „Комплексната оценка” за всеки участник е: КО = П1 х 35 %+ П2 х 15 % + П3 х 15 % + П4 х 35 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/06/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Приложенията към поканата за участие са публикувани в профила на купувача: РАЗДЕЛ І. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА РАЗДЕЛ ІІ. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ РАЗДЕЛ ІІІ. ПРАВИЛА ЗА РАЗГЛЕЖДАНЕ И ОЦЕНКА НА ПОСТЪПИЛИТЕ ОФЕРТИ РАЗДЕЛ IV. УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ РАЗДЕЛ V. ОБРАЗЕЦ НА ОФЕРТА РАЗДЕЛ VІ. ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ, НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ОФЕРТАТА РАЗДЕЛ VІІ. ПРОЕКТ НА ДОГОВОР РАЗДЕЛ VІІІ. ОБРАЗЕЦ НА БАНКОВА ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА и могат да бъдат получени на електронен адрес: http://www.eso.bg/default.aspx/page-622/bg. Офертата за участие, изготвена по образеца от приложенията към поканата,се подава/изпраща в един екземпляр в запечатан и надписан непрозрачен плик на адреса на възложителя:МЕР Варна, гр. Варна 9000, ул. “Оборище” № 13А, ет. 5, ст. 511. Отварянето на офертите ще се извърши публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП на 04.06.2015 г. от 10:00 часа на адреса на възложителя: гр. Варна, ул."Оборище" № 13А, 5 ет., стая № 518.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/06/2015