Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Болница Лозенец, ул. Козяк №1, За: Григор Манчев, България 1407, София, Тел.: 02 9607270, E-mail: hq@uni-hospital.government.bg, Факс: 02 9624771

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lozenetz-hospital.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=57&order_id=12.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Абонаментно обслужване, извършване на годишни технически прегледи и текущи ремонти (включващи доставка на оригинални резервни части, материали и консумативи) за служебните автомобили на болница „Лозенец” за период от 12 месеца от сключване на договор”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

“Абонаментно обслужване, извършване на годишни технически прегледи и текущи ремонти (включващи доставка на оригинални резервни части, материали и консумативи) за служебните автомобили на болница „Лозенец” за период от 12 месеца от сключване на договор”

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участниците трябва да имат право за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на ППС /пътни превозни средства/. 2. Участниците трябва да имат опит по предмета на поръчката, като през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, са изпълнили услуги /минимум три/, с идентичен или сходен предмет. 3. Участниците трябва да разполагат с екип от специалисти, които да изпълнят професионално поръчката, включително и специалисти, отговарящи за контрола на качеството. 4. Участниците трябва да разполагат със софтуерен продукт, съхраняващ досиетата на всички ремонти и автомобили. 5. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството с обхват по предмета на поръчката, удостоверява се със сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен. 6. Участниците трябва да разполагат с минимум една изградена сервизна база в гр. София с работно време не по-малко от 12 часа и без почивен ден. 7. Участниците трябва да влагат при ремонта само оригинални резервни части с гаранция минимум две години. 8. Участниците могат да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Третото/ите лице/а може да бъде/ат посочено/ите подизпълнител/и, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. 9. Участниците могат да посочат без ограничения ползването на подизпълнители. 10. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на специалните изисквания, посочени в настоящата документацията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

С - Предлагана цена за абонаментно обслужване на месец за всички автомобили – 25 %. Ч - Часова ставка за труд при извършване на текущи ремонти /в лева на час/ – 40 %. С2 - Цена за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на МПС – 10 % РЧ - Обща стойност за целите на оценяването от Ценоразпис на основни резервни части и консумативи за автомобили – 15 %. СР - Срок за извършване на текущи ремонти – 10 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/05/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в един запечатан непрозрачен плик. Документи се подписват от лицата представляващи участника или от изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица, което се прилага към офертата. Копията от документи се заверяват с “Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на участника. Неподписани и/или незаверени докумени не се считат за част от офертата на участника. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, дата и час на получаване. На участника се издава входящ номер. Оферти представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, или скъсан плик, не се приемат и не се разглеждат. Офертите се приемат в отдел „Деловодство и архив“ на Болница „Лозенец“, гр. София, ул. „Козяк“ № 1, всеки работен ден от 08.00 до 16.30 ч. , до 16.30 ч на 27.05.2015 г При писмено искане, направено до три дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, възложителят най-късно на следващия ден ще публикува в профила на купувача писмени разяснения по условията на обществената поръчка. Офертите ще бъдат получени, разгледани и оценени от назначена от Възложителя комисия, която съставя протокол и го представя на Възложителя за утвърждаване. Офертите на участниците ще бъдат отворени и разгледани от комисията, определена със заповед на Възложителя, в 10:00 часа на 28.05.2015 г. в административната сграда на Болница „Лозенец“, гр. София - 1407, ул. „Козяк” № 1 Допълнителна информация за изпълнение на поръчката, документацията, техническата спецификация, проекто-договор и образци на документи са публикувани на посочения интернет адрес на възложителя: http://www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=57&order_id=12 С определения за изпълнител участник се сключва писмен договор. При сключване на договора, определеният за изпълнител участник представя документи за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП и Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/05/2015