Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ДП Български спортен тотализатор, ул. Хайдушко изворче № 28, За: Десислава Стоянова, България 1618, София, Тел.: 02 8181823, E-mail: d.stoyanova@toto.bg, Факс: 02 8181801

Място/места за контакт: Централно управление

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toto.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.toto.bg/42ab57dd7cd3e43306270d88f8dbeebb.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж, гаранционно и сервизно обслужване на осветителна техника и принадлежности, за нуждите на собственото на БСТ телевизионно студио

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31527260

Описание:

Осветителни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

267 броя артикула от видовете осветителна техника и принадлежности, конкретизирани в Техническата спецификация, публикувана на адреса на профила на купувача

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София, България

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците и съдържанието на офертите: Приемат се оферти само за целия обхват на поръчката. Не се приемат варианти. 1. Представяне на участник (образец 1) с посочване на ЕИК по чл. 23 ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифиц. информация (идентифициращ номер на регистрация и съответен регистър и/или информация от удостоверение за актуално състояние, или от еквивалентен документ на съдебен или админ. орган) в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка. 2. Копие на договора за обединение когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съгласно ЗЗД, подписан от лицата в обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което предст. участниците в обединението, задължително се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (както и др. документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка. 4. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката (Образец 2), които ще се предложат на подизпълнители (в случай че е приложима). 5. Декларация (Образец 3) за валидността на офертата (не по-кратък от 90 дни от крайния срок за оферти); 6. Декларация (Образец 4) за липса на свързаност; 7. Надлежно оформен от производителя на техниката документ, даващ разрешение за продажба /дистрибуция/ на осветит. техника/принадлежност, произведени от него; 8.Декларация (Образец 9) за практически /професионален/ опит на лица, посочени от участника; 9. Техническо предложение (Образец 10), което съдържа: Описание на предлаганите видове стоки с посоч. на производител; Срок за доставка, монатаж, въвеждане в експлоатация - не повече от 20 работни дни от датата на скл. на договора; Гаранционен срок на всеки доставен артикул - не по-кратък от 24 месеца от датата на въвеждане в експлоатация; Време за реакция на сервизната група - не по-малко от 24 часа след уведомяване по телефон или е-mail от страна на Възложителя; Ввъзможност за отстраняване на повредата на място при Възложителя в рамките на 2 дни;Предложение при невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повредата – да бъде предоставяно временно друго, оборотно, съвместимо осветление/принадлежност, със същите или по-добри параметри; Предложене относно начина на плащане: 100 % от стойността на стоката се заплаща в срок до 10 работни дни след извършване на доставката и представяне на оригинална фактура за дължимата сума; - приемо-предавателен протокол, подписан от представители на двете страни, удостоверяващ съответствието на доставената осветителна техника/принадлежности с договорените изисквания и представянето на гаранционни карти. 10 Ценово предложение (Образец 11): Цената да бъде в лв., без ДДС, с посочени ед. цени за стоките и обща стойност и да включва всички разходи, в т.ч. транспортни всички дължими, във връзка с доставката мита, данъци и такси. Общата цена за изпълнение на поръчката се изписва цифром и словом. В случай на несъответствие между общата цена за изпълнение предмета на поръчката, изписана цифром и словом, за валидна се приема, посочената словом, като същата се оповестява от комисията за провеждане на поръчката. В случай че бъде открито такова несъответствие, участникът следва да приведе общата цена и единичните цени, изписани цифром с общата цена на офертата, изписана словом в определен от комисията срок. При несъответствие между предложените единични цени и обща цена, валидна ще бъде общата цена на офертата, изписана словом и участникът следва да приведе единичните цени в съответствие с общата цена на офертата, изписана словом в определен от комисията срок.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/05/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация: 1. Финансирането е от ДП БСТ и ще се извърши със собствени средства. 2. При подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: - Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя; - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП (Образец 5); - Декларация от участника/ участниците в обединение/подизпълнител по чл. 3, т. 8 и чл. 4 ЗИФОДРЮПДРС - Образец 6; В случай, че ценовото предложение на участник е на стойност над 30 000 лева, без ДДС, класираният на първо място участник представя и: - Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Образец 7; - Декларация по чл. 4, ал. 7 от ЗМИП за произхода на средствата - Образец 8. В случай на непредставяне на горепосочените документи и декларации или в случай, че в същите са налице обстоятелства, които са в противоречие със законовите разпоредби, договорът за обществена поръчка не се сключва с класирания на първо място участник. 3. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик на адреса, посочен в т.I.1 от публичната покана, като подателят съобрази, че офертата трябва да бъде заведена в деловодството на ДП БСТ в срока, посочен като краен срок за получаване на оферти. Върху плика участникът посочва: Предмет на поръчката; наименование на участника и правно организационна форма. Когато участникът е обединение, което няма определена правна форма и статут, се посочват наименованията на всички участници в него, както и правно организационната им форма, в случай че има такава; Адрес за кореспонденция; Телефон и по възможност факс и електронен адрес. Не се допуска получаване на оферти по електронен път и по факс. 4. Отварянето на офертите ще се извърши на 28.05.2015г. от 12:00 часа в Централно управление на ДП БСТ, находящо се на адреса посочен в т.I.1 от публичната покана. На отварянето могат да присъстват участниците в поръчката или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване (СМО) и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата. Посочените лица представят следните документи: - За участници в поръчката (представляващ/и участника) – документ за самоличност, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съотв. участник. - За упълномощ. представители на участниците – документ за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. - За представителите на СМО – документ за самоличност, служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. - За други лица – документ за самоличност.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/05/2015