Версия за печат

BG-Перник

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Перник, пл. Св.Иван Рилски №1А, За: инж.Славка Георгиева, РБългария 2300, Перник, Тел.: 076 684286, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 076 603890

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща дейности свързани с ползването на строителна и транспортна техника за събиране и извозване на сгурия и едрогабаритни битови отпадъци от нерегламентирани сметища на територията на Община Перник.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

- Услуга с мини фадрома с мултифункционална кофа – извършване на прибутване, повдигане и преместване на сгурия и други едрогабаритни материали, почистване на отломки от нерегламентираните сметища, пренос на строителни материали, като в зависимост от дейностите се използват необходимите видове механизация. - Услуга със самосвали до 10 тона – за извършване на товарене, превоз и разтоварване на материалите на депо за ТБО. - Услуга с бордови автомобил до 3,5 тона – за извършване на транспортни дейности. - Услуга със самосвал комбиниран със загребващо устройство (щипка) – за извършване на повдигане и преместване на едрогабаритни отпадъчни материали от нерегламентирани сметища В обхвата на дейностите ще влизат товарене, транспортиране и разтоварване на сгурия и твърди едрогоборитни отпадъци и всякакви други материали. В стойността на услугата влиза и заплащането за необходимият квалифициран персонал необходим за експлоатация на механизацията. Срокът за изпълнение на поръчката е 3 (три) години, считано от датата на подписване на договора. Прогнозна цена – 16,00 лв. за един куб. м. сгурия или едрогабаритен отпадък Средно разстояние на извозване на сгурията и едрогабаритните битови отпадъци за община Перник – 17 км за отиване и връщане до депо за ТБО. Минимални ценообразуващи фактори: - средна часова ставка – 3,00 лв. - допълнителни разходи върху труда – 90 % - допълнителни разходи върху механизацията – 40 % - печалба – 10 %

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Перник

NUTS:

BG414

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в процедурата са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в техническите спецификации и документацията . Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 101в от ЗОП и съгласно условията за участие. Участниците задължително подават една оферта за целия предмет на обществената поръчка. Не се допуска частично или непълно офериране и констатирането на подобни непълноти води до отстраняване на участника. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл.47 ал.1 т.1 и ал.5 от ЗОП. Минимални изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците - Участниците следва да имат извършени, през последните три години, считано до датата на подаване на офертите, минимум 1 услуга, сходни с предмета на поръчката. За доказване изпълнението на посоченото изискване участникът представя Списък на изпълнените услуги със строителна и транспортна механизация през последните три години, считано до датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите – Образец № 3, придружен от удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателя или от компетентен орган, които съдържат стойността, датата на която е приключила услугата, мястото вида и обема, както и дали услугата е изпълнена в съответствие с изискванията на възложителя, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. За сходни с предмета на поръчката, възложителят ще счита, услуги със строителна и транспортна механизация при извършване на земни работи, превоз на стоки и услуги и др. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за изпълнени услуги се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. - Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: o Ръководител на екипа - строителен инженер или среден техник с опит в изпълнението на услуги, сходни с предмета на поръчката. o Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващ удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно; o Наличен персонал – участникът трябва да представи минимум 4 души притежаващи правоспособност за управление на изискуемото техническо оборудване, както и 3 души с доказан опит при ръчно извършване на изискуемите дейности. Продължава в раздел допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Срок за реакция П1 - 20%, Техническо предложение П2 - 40 %, Ценово предложение П3 - 40 % Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките по посочените по-горе основни показатели, умножени по коефициент определящ тежестта им в общата оценка, изразено чрез следната формула: КО= (П1 х 0.2) + (П2 х 0.4) + (П3 х 0.4) 1. Срок за реакция П1: оценява се предложения от участника срок за реакция при аварийни ситуации. Срокът за реакция не може да бъде по- голям от 60 мин. Предложенията по показател П1 се представят като цяло число в минути. Ще бъдат отстранени предложения, в които срокът за реакция е в различна мерна единица, , или е предложен срок, който е извън определените максимален срок за реакция при аварии. Участникът предложил най-кратък срок за реакция получава макс. брой точки по показателя – 100 т. Относителната тежест на показателя в КО е 20%. Оценките на участниците се изчисляват по формулата: П1= Сmin / Сi х 100=..... (точки), където: Сi е предложения срок на изпълнение съгласно Тех. предложение на съответния участник; Сmin е минималния предложен срок на изпълнение съгласно Техническите предложения от всички допуснати до оценка участници. 2. Техническо предложение П2: Стратегия за изпълнение на договора. Макс. брой точки по показателя - 100 т. Относителна тежест на показателя в КО е 40%. Участниците в поръчката да представят разяснения по следните точки: -Организация на работния процес за осигуряване на пълна заетост на техническото оборудване за отделните дейности; -Посочване на производителността на механизацията за една машиносмяна и пропорционално за един мото/час; - Описание на видовете дейности и тяхната последователност на изпълнение; - Взаимовръзка между оборудването и човешките ресурси, които ще се използват при изпълнение на отделните дейности; - Организация и план за своевременно депониране на отпадъци; -Обезопасяване на терена за работа. Оценката за ТП се формира, както следва: 1. Предложението съдържа ясно и подробно описание на техническите решения за изпълнение на дейностите в техническото задание, включващи използването на най-подходящия вид механизация за извършване на отделните дейности. Участникът е предложил решение, което в най-голяма степен оптимизира процеса на изпълнение на услугата, т.е. достигната е икономичност при изпълнението в съотношение време-ресурс. Взаимовръзката между отделните действия и връзката им с използваното на оборудване и човешки ресурси е много добре обоснована. Описанието показва много ясно и задълбочено познаване на конкретната задача. Участникът е описал нормативните изисквания, които ще се спазват при изпълнение на отделните дейности. - получава 100 т. 2. Предложението съдържа описание на техническите решения за изпълнение на дейностите в техническото задание, но същите са описани схематично, като участникът е посочил използването на най-подходящия вид механизация за извършване само на някои дейности. Участникът е предложил решение, което в най-голяма степен оптимизира процеса на изпълнение само на част от дейностите, описани в техническата спецификация. Взаимовръзката между отделните действия и връзката им с използваното оборудване и човешки ресурси не е достатъчно добре обоснована. – получава 60 т. 3. Предложението съдържа схематично описание на техническите решения за изпълнение на дейностите в техническото задание, като участникът е описал механизацията, която ще използва за изпълнение на договора, но същата не отразява спецификата на отделните дейности. Описанието показва базисно познаване на задачите по договора. Описанието на взаимовръзката между отделните действия и връзката им използваното оборудване и човешки ресурси е представено схематично. -получава 40 т. 3. Ценово предложение П3: Относ. тежест на показателя в КО е 40%. Изчислява се по формулата: П3= (Цmin / Цi) х 100= .... (точки), където: Цi е предложената Обща цена в лв. без ДДС, от съответния участник. Цmin е най-ниската предложена Обща цена в лева без ДДС.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/05/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение на раздел Изисквания за изпълнение на поръчката: За доказване изпълнението на посоченото изискване участникът представя списък на лицата, ангажирани в изпълнението на услугата Образец № 4, придружен с Автобиография, съдържаща данни, удостоверяващи обстоятелствата в минималните изисквания (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати), както и Декларация ангажираност Образец № 4.1. на лицето, по време на изпълнението на поръчката. За Специалист по ЗБУТ, участникът следва да представи копие на Удостоверение за преминато обучение, а за лицата, управляващи техническото оборудване, участниците следва да представят Удостоверения за правоспособност за управление на изискуемото техническо оборудване. Изпълнителят на поръчката трябва да осигури постоянен състав (технически ръководител и специалист по здравословни и безопасни условия на труд) в екипа за целия срок на изпълнение на обществената поръчка. Изменения в екипа са допустими само с изричното писмено съгласие на Възложителя. - Участниците трябва да разполагат минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на поръчката: - Самосвал до 10 т – минимум 3 бр. - Бордови автомобил до 5 т – минимум 1 бр. -Мини фадрома – минимум 1 бр. - Самосвал със загребващо устройство (щипка) – минимум 1бр. За доказване изпълнението на посоченото изискване участникът представя Списък на техническото оборудване /собствено или наето/, което ще се използва при изпълнение на поръчката (по образец 4.2). Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на изпълнение на поръчката. Възложителят си запазва правото на проверка на обстоятелствата в списък-декларацията на спечелилият участник по всяко време на изпълнението. Възложителят има право по всяко време да проверява наличното техническо оборудване и технически екип. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик съгласно чл.101в. ал.2 от ЗОП.Всички документи следва да са подписани или заверени (когато са копия) с гриф "Вярно с оригинала" , подпис и свеж печат и съдържа 1. Списък на документите 2. Административни сведения 3. Декларация по чл.47 ал.9 от ЗОП относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1 т.1 от ЗОП 4.Доказателства за техническите възможности и квалификация 5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител ( ако е приложимо) 6.Декларация от членовете на обединението (ако е приложимо) 7.Декларация за конфиденциалност (не е задължителна) 5. Техническо предложение за изпълнение на поръчката 6. Ценово предложение за изпълнение на поръчката . Върху плика участникът посочва:До Община Перник пл."Св.Иван Рилски" №1А Оферта за участие в обществена поръчка с посочен предмет. Име на подателя , адрес и телефони за коренспонденция. При сключване на договора Изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора.Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Срокът на валидност на офертите е 60 дни считано от крайният срок за подаване на офертите. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Перник.Отварянето на офертите ще се състои на 25.05.2015 г. от 10:00 часа в Община Перник пл."Св.Иван Рилски" №1А , Заседателна зала . Допълнителна информация поради по-големият обем може да бъде открита на профила на купувача. Неразделна част от настоящата публична покана са образците и документите качени на профила на купувача -www.pernik.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/05/2015