Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Милен Йовчев - инж. енергетик / Мирослав Гочев - инженер телекомуникации, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053054; 0417 833053131, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Eлектрооборудване, отдел ЕСР МИ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e доставка на на изолационни материали за електрически машини, кабелна арматура и материали за ремонт на телефонни кабели. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе. Участниците трябва да участват за цялото количество, предмет на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31650000

Описание:

Части, използвани за изолация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация. Срокът за цялостно изпълнение на поръчката е 24 месеца или до изчерпване на общата стойност на договора, което от обстоятелствата настъпи първо.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно технически изисквания и условия за изпълнение -Техническа спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. При доставка, изпълнителят предоставя следните документи: Сертификат за качество; Гаранционно свидетелство; фактура - оригинал. Гаранционният срок на доставяните изделия не може да бъде по-малък от 12 месеца след датата на доставка в склад на Възложителя. 2. Изпълнението се извършва по заявки на възложителя, в които се определят конкретните видове изделия и заявяваните количества. Срок на изпълнение на всяка заявка е до 21 дни след датата на получаването й. 3. Условията на плащане: до 30 (тридесет) календарни дни след датата на доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. 4. Участниците да представят с офертата си следните документи: Производителите на изделията да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен (доказва се с копие на сертификата, с превод на български език). 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/05/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 27.05.2015 г. от 09:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/05/2015