Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова; Мая Тодорова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 318, стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/316/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Услуга по организиране на летен оперен фестивал „Сцена на вековете” Велико Търново - 2015 г.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952100, 79952000

Описание:

Услуги по организиране на културни събития
Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейностите по изпълнението на поръчката включват: организация на фестивала, в това число разпоредители, касиери, статисти, билетни продажби и др.; други разходи: ел. материали за осветяване на пешеходни подходи, ленти за маркиране и обезопасяване, санитарни материали и др.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Град Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Посочената прогнозна стойност на поръчката е 66 000.00 (шестдесет и шест хиляди) лева без ДДС. 1. Изпълнителят е длъжен за договорения период (24.07.2015 г. – 01.08.2015 г.) да организира провеждането на летния оперен фестивал „Сцена на вековете” в град Велико Търново; 2. Изпълнителят е длъжен при изпълнението на обществената поръчка да спазва всички нормативни документи, касаещи предмета на поръчката и техниката на безопасност на труда; 3. Договорът се сключва за срок до приключване на мероприятието летен фестивал „Сцена на вековете” 2015 г. и свързаните с него дейности. 4. Участниците следва да имат опит в организирането и реализирането на събития и фестивали; да притежават ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката - компетентен управленски и технически персонал.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Формула за определяне на краен коефициент ”К”: К = Ц х 40 % + Т х 60 %, където: Ц – Ценови критерий – показател за предлаганата цена от участника. Най-доброто ценово предложение по този показател е това, в което се предлага най-ниско възнаграждение за извършването на услугата. След сравняване на предлаганите цени от участниците се избира най - изгодното за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ предложение, което ще има за своя последица най- малък бюджетен разход. Най – доброто предложение получава 100 т., а всяко следващо по- малко добро предложение се оценява по следната формула: Ц = Ц min/Ц n х 100, където Цmin - е най-ниското предложено възнаграждение за извършването на услугата, а Цn – е предложеното възнаграждение за извършването на услугата, от n-тия участник. Т – техническа оценка на участника, включваща Организация и методология на участника (максимум 100) По този показател се оценява дали предложението на участника показва задълбочено познаване на цялостния процес по изпълнение на поръчката, в т.ч. и начина на извършването му; видовете дейности, необходими за изпълнение на поръчката. Комисията преценява разбирането на участника за обхвата на поръчката, преценката за необходимите ресурси и организацията на работата в етапа на реализация предмета на поръчката, която участникът възнамерява да създаде. Предмет на оценка е разпределението на различните ресурси в обособените етапи на работа и координацията на дейностите и участниците в процеса. Комисията преценява дали предложената организация би осигурила в достатъчна степен качество на изпълнение на поръчката и доколко съществува сериозен риск от вътрешен организационен проблем за изпълнението на поръчката. Оценяват се стратегията, методите и похватите, посочени от участника за изпълнение на услугата, и тяхното съответствие с целите на поръчката. Преценяват се адекватността и целесъобразността на представеното разпределение на задачите и отговорностите между експертите с определените методи и етапи за изпълнение и доколко то се покрива от ресурсна осигуреност, посочена от страна на участника. Комисията преценява дали предложените методи и начини на управление на процесите от участника биха довели до качествено и навременно изпълнение на дейностите – предмет на поръчката, дали приложеното описание на начина, по който ще се гарантират резултатите, е добре обосновано и дали предвиденият вътрешен контрол в максимална степен ще гарантира качествено изпълнение на услугата и устойчивост на резултатите. Пълната методика за оценка е съгласно Приложение 1 "Критерий за оценка" към документацията.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/05/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да се депозира най-късно до 17:00 ч. на 19.05.2015 г. Съгласно чл.101б, ал.1, т.6 от ЗОП, отварянето и разглеждането на представените оферти ще се извърши на 20.05.2015 г. от 11:00 ч. в сградата на Община Велико Търново, при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП (отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето). Офертата трябва да съдържа най- малко: 1. Данни за лицето, което прави предложението: наименование на фирмата, ЕИК, седалище и адрес на управление и др. данни, съгласно образец: административни сведения; 2. Техническо предложение, съгласно образец, съдържащо предлаганата от участниците организация и методология за изпълнението на поръчката; 3. Срок на валидност на офертата не по - малък от 2 /два / месеца, считано от крайния срок за получаване на офертата; 4. Срок за изпълнение (в календарни дни) – участниците следва да съобразят, че периода на провеждане на събитието ”Сцена на вековете” е 24.07.2015 г. – 01.08.2015 г. 5. Декларация-списък на услугите, които са еднакви или сходни на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Минимални изисквания към т.5: Участниците трябва да имат изпълнени поне 1 услуга със сходен предмет /организиране и провеждане на събития/, изпълнени през последните три години. 6. Декларация по чл. 51, ал.1, т.7 от ЗОП, включваща списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на услугата, по образец. Участникът трябва да разполага с екип от специалисти, който да включва минимум: 1) Ръководител екип, който да отговаря за цялостната координация и реализирането на летния фестивал. Той трябва да отговаря и за отчитането пред Възложителя; Ръководителят на екипа трябва да има мин. 3 год. професионален опит в организиране и провеждане на събития; 2) Минимум двама експерта - които да имат професионален опит в областта на организирането и провеждането на събития; 3) Участникът следва да разполага с екип от минимум 2 лица - неключови експерти за изпълнение предмета на поръчката. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 8. Ценово предложение (съгласно образец), съдържащо предлагано от участника възнаграждение за извършване на услугата и часова ставка при възлагане на допълнителни услуги, свързани с предмета на договора. 9.Аванс (при необходимост от такъв) – в % от стойността на поръчката 10.Срок за плащане на аванса (при необходимост от аванс) 11.Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на протокол и одобряване на фактура. 12.Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане, в български лева.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/05/2015