Версия за печат

BG-Стара Загора

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална здравноосигурителна каса/НЗОК/ чрез Районна здравноосигурителна каса/РЗОК/ Стара Загора, ул.Цар Иван Шишман”№54А, За: Красимир Димитров Христов, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 610970, E-mail: st.zagora@nhif.bg, Факс: 042 610913

Място/места за контакт: гр.Стара Загора, ул.Цар Иван Шишман”№54А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http: // www.nhif.bg / web /guest / 645.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК Стара Загора.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31681410, 44316000, 34913000

Описание:

Електрически материали
Железария
Различни видове резервни части


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставките се извършват периодично по заявени количества при възникнала необходимост, съобразно нуждите на възложителя. Възложителят не се задължава да заявява за доставка всеки от артикулите посочени в ценовото предложение, като съобразно потребностите си с всяка отделна заявка посочва вида и количеството на артикул/и, които следва да се доставят. Възложителят си запазва правото да прави заявки и за артикули, които не са включени в ценовото предложение, като същите се доставят на цени актуални към момента на доставката им в обекта на изпълнителя. Във всички случаи общата стойност за доставки не може да надхвърля сумата от 3 000.00(три хиляди) лева с ДДС за целия срок на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Гр.Стара Загора

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Доставките предмет на поръчката да се извършват в съответствие с всички нормативни, технически и на Възложителя изисквания за извършването им. 2. Доставките да се извършват след направена от възложителя писмена заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на артикулите за конкретна доставка. 3.След получаване на писмена заявка от възложителя, изпълнителят с осигурен собствен транспорт и за своя сметка да доставя съответните артикули на адреса на възложителя. 4. Доставката да се извърши в срок до два работни дни, считано от получаването на заявка от възложителя. 5.Доставяните артикули да отговарят на описанието и параметрите, посочени в техническата спецификация. 6. Доставените артикули да бъдат в подходяща за съхранение и транспорт опаковка и да бъдат придружени с всички документи, съпътстващи стоките(сертификат за произход и качество и/или декларация за съответствие, указания за прилагане изготвени на български език и др.) 7. Доставените артикули да бъдат нови и неупотребявани, да отговарят на действащите стандарти и да са с гаранционен срок не по-малък от посочения от производителя. 8. Рекламации: 8.1. Рекламации по количествата на доставените артикули и видими фабрични дефекти се правят в момента на подписване на приемо-предавателен протокол, като изпълнителят отстранява несъответствията в рамките на 2 (два) работни дни. 8.2. Рекламации относно качеството и скрити дефекти се правят през цялото време на гаранционния срок на стоките. За стоките без гаранционен срок рекламации се правят в тридневен срок от откриването им, но не по-късно от три месеца от датата на доставката. 8.3. Изпълнителя е длъжен да подмени дефектните стоки с годни такива не по-късно от 2 (два) работни дни от датата на протокола за рекламация. 8.4. Констатирането на гаранционни събития и рекламации става двустранно-съвместно между представители на двете страни. 8.5. При неявяване на представители на изпълнителя в срок до една седмица след покана на възложителя, констатирането става едностранно от специално назначена комисия на възложителя, като при тази ситуация, изпълнителя е длъжен да приеме без спор, констатациите по протокола на тази комисия. 9. Обектът на изпълнителя да е с местонахождение на територията на гр. Стара Загора. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: Участници следва да отговарят на условията, посочени по-долу и удостоверяват това като представят съответните документи - оригинали или заверени от участника копия с подпис и печат: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки и настоящите технически изисквания. 2. За тях да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, буква „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки, което се удостоверява с представяне на декларации в оригинал по образец. 3. Участниците са задължени да подадат оферта за пълния обем на поръчката и не може да оферират само за част от нея.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценяването и класирането на офертите ще се извърши по критерий “най-ниска цена”, изчислена като сбор от единичните цени в лв. с ДДС на всички артикули, посочени в ценовото предложение на участника, които съответстват като позиции на изброените артикули в II. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА към настоящите технически изисквания и указания При равенство в цената на двама или повече кандидати, на първо място се класира кандидатът, предложил допълнителни услуги безплатно.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/05/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Документи свързани с поръчката се намират на посочения интернет адрес в профила на купувача.Офертите се представят всеки ден от от 8.30 до 17.00 часа до обявения срок в деловодството на РЗОК Стара Загора, гр.Стара Загора, ул.Цар Иван Шишман №54А лично, чрез куриерска фирма или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране и Приложения №№1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 към тях, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел І на настоящата покана интернет адрес в профила на купувача. 2.Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл.101г, ал.3 от ЗОП на 20.05.2015г. от 11.00 часа в сградата на РЗОК Стара Загора, ул.Цар Иван Шишман №54А.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/05/2015