Версия за печат

BG-с. Ковачево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: по процедурата - инж. Г. Дамянов, по техническите въпроси инж. Даниела Николова, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662957; 042 662600, E-mail: g.damyanov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел, отдел Екология

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tpp2.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/invitation/view/id/744.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Основно охарактеризиране на производствени неопасни отпадъци, предназначени за обезвреждане чрез депониране на депо за неопасни отпадъци. Услугата включва следните етапи: Изготвяне и съгласуване на „План за вземане на проби” - 4 бр. планове (отделен план за всеки отпадък); Извършване на пробовземане и изпитване с цел основно охарактеризиране на производствени неопасни отпадъци, предназначени за обезвреждане чрез депониране на депо за неопасни отпадъци и Изготвяне на доклади от основното охарактеризиране на отпадъците.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79723000

Описание:

Услуги, свързани с анализа на отпадъци


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно приложение към публичната покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участниците да представят доказателства че разполагат с акредитирана лаборатория за пробовземане и анализ на отпадъци. Лабораториите следва да бъдат акредитирани по стандарт БДС EN ISO IEC 17025 или еквивалент. Представя се копие на сертификата за акредитация – заверено от участника. Копие от сертификати за акредитация на лабораторията по чл. 10 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието (и заповедта към него, заверени с гриф „Вярно с оригинала”), включващи в обхвата си пробовземане и изпитване на отпадъци за всички предвидени за изпитване показатели съгласно таблица 4 от Наредба №6 от 27.08.2013г.: излужване и просмукване за: As, Ba, Cd, Cr общ, Cu, Hg, Mo, Ni, Pb, Sb, Se, Zn, Cl-, F-, SO42-, разтворим органичен въглерод - РОВ/DOC, Общо разтворими твърди вещества - ОРТВ/TDS. Декларация от лабораторите, че използват: - Методи за вземане на проби от отпадъци; - Методи за излужване на отпадъците с цел последващо изпитване за основно охарактеризиране и изпитване за установяване на съответствието; - Методи за определяне на органични и неорганични компоненти в елуата от излужване на отпадъци, общо съдържание на органични вещества в отпадъците, допълнителни параметри за приеманe на отпадъците на депа и други методи за изпитване на отпадъци; - Опростени процедури за изпитване на отпадъци; - Изисквания за проверка на място на отпадъците; - Методи за бързо изпитване на отпадъци съгласно Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5 и 6 от заповед № РД-950/13.12.2014г. на Министъра на околната среда и водите относно методи за основно охарактеризиране на отпадъци и за изпитване и установяване на съответствието и опростени процедури за изпитване на отпадъци и изискванията за проверка на място, включително методи за бързо изпитване на отпадъци. - Участниците да представят декларации по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП, по образец на Възложителя Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника. 2. Срок за изпълнение предмета на договора: до 18 осемнадесет месеца от датата на сключването му. 3. Начин на плащане и фактуриране: Плащането ще се извърши поетапно до 60 дни след подписване на приемо - предавателен протокол за извършената услуга, представяне на документи по чл. 45б ал. 3 от ЗОП (при наличие на подизпълнители) и представяне на фактура - оригинал, издадена съгласно разпоредбите на чл.113 от ЗДДС. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ. Етапите и плащанията са: - 5 % от стойността на договора в срок до 60 дни след представяне на заверени 4 бр. „План за вземане на проби”, срещу издадена фактура и приемно-предавателен протокол. - 20 % от стойността на договора първият и петият месец от стартиране на Плана и по 10 % ( втори, трети, седми, осми, девети месец от стартиране на Плана ) в срок до 60 дни след представяне на фактура и приемо-предавателни протоколи за извършените пробовземания и изпитвания. - 5 % от стойността на договора в срок до 60 дни след представяне на доклади от основно охарактеризиране, срещу издадена фактура и приемно-предавателен протокол. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. Изпълнителят е длъжен да се запознае и да изпълни изискванията на Указания за реда и последователността при подготовка на документи за допускане до работа на външни изпълнители на територията на „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, публикувани на интернет страницата на дружеството (www.tpp2.com, раздел Профил на купувача). 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост); декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от ЗМИП; декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/05/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Договорът се изпълнява на етапи, като междинните срокове за отделните етапи са както следва: - Плановете се изготвят и предоставят на компетентния орган за становище ( РИОСВ - гр. Стара Загора ) и съгласуване ( ИАОС - гр. София ) в срок до 2 месеца след сключване на договора. Възложителят трябва да бъде информиран за стартирането на процедурата по съгласуване на Плановете. Плановете за вземане на проби се считат за изготвени след съгласуването им от Компетентния орган - ИАОС. Краен срок за представяне на съгласувани планове 4 месеца от датата на сключване на договор. - Извършване на пробовземането и изпитването се извършва в срок от 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на стартиране на „План за вземане на проби за изпитване на отпадъците с цел основно охарактеризиране”. - Докладите от основното охарактеризиране се изготвят след приключване на плана за изпитване на отпадъците - до 2 месеца след приключване на пробовземането и изпитването. Интернет адрес за допълнителна информация и документи: http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html Адрес за изпращане на офертата: „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, 6265 с. Ковачево, обл. Стара Загора, Регистратура Обществени поръчки за Христина Димитрова - Специалист „Търговия”, тел.:042/66 27 17 Офертата следва да се подаде лично или по куриер в запечатан, непрозрачен плик. И в двата случая трябва да бъде получена преди обявения краен срок за получаване. На плика да бъде изписано – „оферта”, предмет и рег. № на поръчката, име и адрес на участника. Отваряне на офертите: на 20.05.2015 г. от 11:00ч.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/05/2015