Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Тотева – експерт търговия / инж. Николай Петков – инженер механик, отдел Механооборудване, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3067/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на металорежещи инструменти”– реф.№ 046/2015г. - ПП Предмета на поръчката включва осем обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – Райбери Обособена позиция №2 – Метчици Обособена позиция №3 – Свредла Обособена позиция №4 – Плашки Обособена позиция №5 – Твърдосплавни пластини Обособена позиция №6 – Фрези Обособена позиция №7 – Стругарски ножове Обособена позиция №8 – Листо отрезни Всеки участник може да участва за една, повече или всички обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44510000

Описание:

Инструменти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата посочени в техническите спецификации за всяка обособена позиция са само за оценка на офертите и определяне на цената на изделието. Реалните количества ще бъдат заявени по време на изпълнение на договора за възлагане обществена поръчка. Максималната обща стойност на договора, по обособени позиции е както следва: - за обособена позиция №1 - 1 400 лева, без ДДС; - за обособена позиция №2 - 4 300 лева, без ДДС; - за обособена позиция №3 - 6 500 лева, без ДДС; - за обособена позиция №4 - 1 000 лева, без ДДС; - за обособена позиция №5 - 11 000 лева, без ДДС; - за обособена позиция №6 - 10 000 лева, без ДДС; - за обособена позиция №7 - 14 000 лева, без ДДС; - за обособена позиция №8 - 14 400 лева, без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

62600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на Възложителя, отдел „Логистика и контрол” - гр.Раднево /Инкотермс 2010/

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на поръчката – до две години от датата на подписване на договор за възлагането на обществена поръчка. Конкретната доставка се извършва чрез месечна заявка на отдел "Логистика и контрол" на Възложителя. Срока на доставка е: до 10 дни от заявката за инструменти с единична цена до 200 лева, без ДДС и до 1 месец от заявката за инструменти с единична цена над 200 лева, без ДДС. Минималната стойност на заявката е 200 лева, без ДДС. 2. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането ще се извършва по банков път в срок до 30 дни считано от датата на представяне на фактурата, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 3. Други изисквания: Гаранционен срок на доставените инструменти – за срок не по-кратък от гаранционния срок предлаган от Производителя, удостоверен с подходящ документ (например: гаранционна карта). 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/05/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 14.05.2015 г. от 13:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/05/2015