ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
1.Изграждане на изкуствено гнездо за разселване на млади птици
За успешно изпълнение на дейностите по разселване на ловния сокол в Национален парк „Централен Балкан“ се изработва и монтира изкуствено гнездо (хак) за доотглеждане на ловни соколи. Хакът осигурява защита на младите соколи от хищници, силни ветрове, слънце, дъжд и задържа соколите до момента, в който те са готови за независим живот. Местоположението, на което ще се изгради изкуственото гнездо, е в поречието на р. Селска река до с. Тъжа (Парков участък Тъжа). Мястото е използвано в пилотни проекти по освобождаване на ловни соколи през 2011-2012 г.
2. Закупуване и транспортиране на млади ловни соколи
Дейността включва:
Идентифициране на местата, където се отглеждат ловни соколи с европейски произход;
Закупуване на ловни соколи;
Транспортиране на птиците до България и мястото на освобождаване.
3. Освобождаване и доотглеждане на младите ловни соколи.
Дейността включва:
Подхранване в клетката;
Освобождаване на птиците;
Проследяване на поведението на соколите от момента на внасянето им в природата до момента на напускане (дисперсията) на животните от „родната“ територия;
Дейности, подпомагащи адаптацията и оцеляването на соколите в дивата природа (при нужда): например охрана от хищници и недоброжелателни посетители, осигуряване на спокойствие в местата за нощувка, почивка и хранене и др.
4. Мониторинг и проследяване на миграциите на ловните соколи.
Дейността по мониторинг включва наблюдения и маркиране на соколи с технически средства за проследяване на тяхното поведение, движения, оцеляемост, избор на местообитания и за оценка на успеха от разселването.
5. Демонстрации от страна на Изпълнителя пред служители на Дирекция „Национален Парк Централен Балкан“ (ДНПЦБ) за извършване на мониторинг и проследяване на движенията и оцеляемостта на ловните соколи.
6. Подготовка, тиражиране и разпространение на 1 бр. брошура.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90721700 (QB51)
Описание:
Услуги, свързани с опазването на застрашените видове
(Относо национални паркове
)
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изграждане на едно изкуствено гнездо на заложеното място
Закупуване, транспортиране и освобождаване на 7 броя ловни соколи в НП Централен Балкан
Доотглеждане на 7 броя ловни соколи
Подготвяне, тиражиране и разпространение на 1 бр. брошура – 1000 копия
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Мястото за изпълнението на поръчката е на територията на Национален парк „Централен Балкан” – Парков участък Тъжа.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Общи изисквания 1.1. За изпълнение на обществената поръчка (ОП) може да подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица, което отговаря на условията на Възложителя и за което отсъстват обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП. 1.2. Всеки участник има право да представи само една оферта. 1.3. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представи самостоятелна оферта.1.4. Не се допускат варианти на офертата.
2. Минимални изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците.2.1. Участникът следва да има опит в изпълнение на дейности, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите и приключили преди крайния срок за подаване на оферта по настоящата поръчка.Под дейности, еднакви или сходни с предмета на поръчката се приемат: Извършени дейности по възстановяване на популациите на дневни грабливи птици чрез повторното им въвеждане в дивата природа.2.2. Всеки участник трябва да разполага със следният екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на ОП: Ключов експерт – 1 бр.Образов.: Бакалавърска или Магистърска степен в някое от сл.профес.направления, съгласно ПМС№ 125 / 24.06.2002 г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления: Биолог. науки; Науки за земята; Ветер. медицина; Горско стопанство или еквив.в страна, членка на ЕС;Профес. опит:Най-малко 3 години опит в дейности по повторно въвеждане на дневни грабливи птици в дивата природа. Експерт – 1 бр.Образов.: Бакалавърска или Магистърска степен в някое от сл. профес. направления, съгласно ПМС № 125 /24.06.2002 г.: Биолог. науки; Науки за земята; Ветер. медицина; Горско стопанство или еквив. в страна, членка на ЕС;Профес. опит:Най-малко 1 год. опит в дейности по опазване/разселване на дневни грабливи птици.2.3. Списък на специализираното оборудване и облекло, необходими за изпълнение на дейностите:Преносим компютър – 1 бр.Автомобил 4х4 – 1 бр.Тефлонова лента за поставяне на предавателите – 3 метра,Палатки – 4 бр.Челници – 4 бр.Портери/преносими клетки за птици – 10 бр.Бормашина/ перфоратор – 1 бр.Статично въже за височинна работа – 2х50 метра. Алпийско оборудване (карабинери, григри, самохват, примки, седалки, въжета и др.),Фризер (500-1000 л.) – 1 бр.Система за наблюдение: камера – 1 бр., трансмитер (приемник и предавател) – 2 бр., DVR – 1 бр, акумулатор 100 Аh – 3 бр, коаксиален кабел – 100 m2.4. Материали, необходими за изпълнение на дейностите:2.4.1. Изграждане на изкуствено гнездо за разселване на млади птици-Виж Приложение №2.1 от техническа спецификация №2 „Схема на хак“.2.4.2. Освобождаване в природата на млади ловни соколи -Гумени ръкавици – 1000 бр.Качулки за соколи – 7 бр.Жилетки за соколи – 7 бр.2.4.3. Доотглеждане на младите ловни соколи -Гълъби – 210 бр.Пъдпъдъци – 420 бр.Хамстери – 420 бр.2.5.Изискуеми документи и информация. 2.5.1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на ОП, изпълнени през последните 3 год., считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършването на всяка услуга, посочена в декларация-списък. Доказателствата се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.2.5.2.Списък-декларация на експертите, включен в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на ОП.2.5.3.Декларация-съгласие от експертите. 2.5.4.Профес. автобиография за всеки от експертите участникът следва да представи профес.автобиография.2.5.5.Декларация за техн.оборудване – собствено или наето, което кандидатът ще използва при изпълнение на ОП.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Поръчката е в изпълнение на Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички” , осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”
2. Офертата, систематизирана съобразно изискванията, се запечатва в непрозрачен плик, на който в долния десен ъгъл се изписва:Дирекция „НП Централен Балкан” гр. Габрово 5300; ул. „Бодра смяна” №3 п.к 80 За участие във възлагане на обществена поръчка чрез публична покана с предмет:„Възстановяване, опазване и поддържане на популацията на ловен сокол (Falco cherrug) в НП Централен Балкан” В горния ляв ъгъл на плика се посочва името на участника, адрес за кореспонденция, телефон/ факс и e-mail.
3.ДНП предотавя достъп до Публичната покана и Документацията за участие в профила на Купувача на адрес: www.centralbalkan.bg – (Администрация / Управление / Обяви, конкурси, поръчки / Обществени поръчки) от деня на публикуване на Поканата.Участник, който желае, може да извърши предварителен преглед на документацията в стая 301 на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово на адрес: гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3, от 08.30 часа до 16.00 часа, всеки работен ден или на сайта на Дирекцията в раздел Профил на купувача
4. Отваряне на оферти ще се извърши на 11.05.2015 г от 11 ч в в стая 301 на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово на адрес: гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: