Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия, отдел Търговски; Иван Андреев – ръководител отдел Битово обслужване, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/4232/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Битово обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е Техническо обслужване и/или ремонт /при необходимост/ на автомобили Нива, УАЗ, товарни и специални автомобили, собственост на „Мини Марица-изток” ЕАД гр. Раднево, съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение на поръчката посочена в профила на купувача. Поръчката е необходима за поддържане на автомобилите собственост на "Мини Марица-изток" ЕАД технически изправни в добро техническо състояние за осъществяване на нормален работен процес.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

127 броя автомобили, съгласно техническата спецификация на Възложителя. Максималната стойност на договора, който ще бъде сключен по настоящата поръчка е 22 800.00 лева без ДДС. В тази стойност се включват вложения труд при извършваното техническо обслужване и/или ремонт (при необходимост), стойността за транспортиране на аварирали автомобили, стойността на вложените резервни части, принадлежности и консумативи.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

22800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

материална база (автосервиз) на изпълнителя.

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация и условия за изпълнение на поръчката, посочена в профила на купувача. 2. Срок за изпълнение на поръчката – до 12 месеца след сключване на договора или до достигане на максималната стойност на договора в размер на 22 800,00 лева без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. 3. Изисквания към участниците: 3.1. За изпълнение на поръчката участниците трябва да разполагат с материална база (автосервиз) оборудвана с минимум 2 канала и минимум 3 подемника; стенд за регулиране на преден мост; монтьорско хале, помещение с машини за демонтаж, монтаж и баланс на гуми и помещение за тенекеджийски и бояджийски услуги; 3.2. За изпълнение на поръчката участниците трябва да разполагат с необходимата диагностична апаратура и софтуер за компютърна диагностика на автомобили от марките ВАЗ/НИВА и УАЗ; 3.3. За изпълнение на поръчката участниците трябва да разполагат с автомобил за транспортиране на аварирали автомобили. Посочените изисквания към участниците по точки 3.1, 3.2 и 3.3 се доказват с декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката, с посочване на местонахождението на автосервиза – по образец на Възложителя, посочен в образеца на оферта. В декларацията участниците трябва да посочат и точен и пълен адрес на местонахождението на материалната база (автосервиз), включително тел., факс и лице за контакти, както и разстоянието от материалната база (автосервиза) до управлението на „Мини Марица-изток“ ЕАД ( град Раднево, ул. Георги Димитров 13) посочено в км. (Разстоянието се определя по най-краткия автомобилен маршрут от управлението на Възложителя до сервиза на Изпълнителя /по показания на километража на автомобила или друго техническо средство за измерване на разстояния. Също така може да се използва и наличния в Интернет картов софтуер за определяне на разстояния). 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на конкретната услуга, удостоверено с фактура-оригинал, заявка за ремонт, сервизна поръчка и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършената дейност със съответните нормовремена за извършените ремонтни операции и опис на вложените резервни части, принадлежности и/или консумативи (ако са вложени). Протокола се съставя при приемане на автомобила от ремонт. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Съгласно МЕТОДИКА за оценка на офертите в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Техническо обслужване и/или ремонт на автомобили НИВА, УАЗ, товарни и специални автомобили", посочена в профила на купувача.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/05/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителят си запазва правото да извърши проверка заявените от участниците обстоятелства в офертата. Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 13.05.2015 г. от 09:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/05/2015