Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Никола Кибритев - тел. 0882935722 и 082520529; Моника Петрова - младши експерт, отдел Обществени поръчки, тел.: 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 506649

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали при изпълнение на „инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“, както следва: блок „Райна Княгиня“, ул. „Яна Войвода“ №1, гр. Русе; блок №4, ул. „България“ №77, гр. Мартен; блок №7а, ул. „Изола планина“ №28, гр. Русе; блок „Неофит Рилски“, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ №25, гр. Русе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата стойност на настоящата поръчка е – 66 000,00 (шестдесет и шест хиляди) лв.с ДДС. Срок на изпълнение - Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2016 г. и започва да тече от датата на сключване на договора с избрания Изпълнител.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Квалификационни изисквания Участникът следва да разполага с екип от правоспособни специалисти по следните части: Изисквания към екипа от ключови експерти /КЕ/: • КЕ 1 по част архитектура; • КЕ 2 по част промишлено и гражданско строителство/технология и механизация на строителството/строителство на сгради и съоръжения; • КЕ 3 по част топлотехника (отопление, вентилация и климатизация – ОВК); • КЕ 4 по част електро; • КЕ 5 по част водоснабдяване и канализация (ВиК); • КЕ 6 експерт, който да отговаря на изискванията на чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; • КЕ 7 експерт, упражняващ технически контрол по част „Конструктивна“ и включен в списък, изготвен от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава – членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. За всеки ключов експерт от 1 до 5 се изисква да има най-малко 5 години опит при извършване на строителен надзор и/или инвеститорски контрол в строителството. Квалифицираните специалисти в списъка с ключовите експерти от 1 до 5 трябва да присъстват в основния списък към лиценза на участника. За доказване на посочените изисквания участникът представя: Справка – декларация на правоспособните физически лица, включени в екипа, който ще отговаря за изпълнението на поръчката. Справката трябва да бъде придружена с доказателства, че ключовите експерти отговарят на посочените от Възложителя изисквания по отношение на техния опит и квалификация чрез представяне на професионални автобиографии, подписани от съответните лица. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице се представят еквивалентни документи в зависимост от държавата, в която са установени. Участникът трябва да е изпълнил поне една услуга, сходна или еднаква с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Участникът трябва да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за поръчката. Икономически изисквания Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Предлагана цена (ПЦ) - 30т. 2.Методология и организация за изпълнение на поръчката (ПМ) - 70 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/05/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения адрес на възложителя, както и друго: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията за изпълнените дейности от договора, съгласно приетата от него оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляваща неразделна част от настоящия договор, както следва: •Авансово плащане – в размер на 35% от стойността за извършване на услугата на възложената/е жилищна/и сграда/и; •Окончателно плащане – остатъка от договорената сума след приспадане на отпуснатото авансово плащане за извършване на услугата на възложената/е жилищна/и сграда/и и след въвеждане на съответния обект в експлоатация. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура, доклад от изпълнителя и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Съответната фактура се издава в срок до 5 (пет) календарни дни, считано от датата на заверка от оторизиран представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на представените документи. Съответната фактура трябва да бъде издадена на Сдружението на собствениците, за което се извършва предметът на обществената поръчка. Съдържание на офертите: Всяка оферта задължително трябва да съдържа следните документи и когато е приложимо те да са попълнени в съответните образци предоставени от Възложителя: • Списък на приложените документи; • Данни за лицето, което прави предложението: посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес и лице определено за координатор по изпълнението; • Оферта (Образец 1); • Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката (Образец 2); • Ценово предложение /ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност на поръчката/ - (Образец 3); • Справка-декларация, съдържаща списък на услугите с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката (Образец 4); • Справка-декларация, съдържаща списък на правоспособните лица и ключови експерти в екипа за изпълнение предмета на поръчката (Образец 5); • Автобиография на всеки от предложените експерти (Образец 6); • Декларация за използване на подизпълнител/и (Образец 7); • Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в поръчката (Образец 8), ако е приложима. Когато определен документ не е приложим, то това се посочва в списъка на приложените документи като се изписва „неприложимо“ и съответният документ не се прилага към офертата на участника. Начин на образуване на предлаганата цена За целите на настоящата поръчка кандидатите следва да предложат отделна цена за извършване на услугата за всяка една от сградите, предмет на поръчката, както и общата стойност на услугата (за всички сгради). Общата стойност на услугата (за всички включени сгради) не следва да надвишава максимално допустимата стойност на поръчката. Отваренето и разглеждането на офертите ще се проведе на публично заседание на 08.05.2015 г. в 15 ч. в сградата на Община Русе с адрес пл. Свобода 6, ет.1, в стая 136.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/05/2015