Версия за печат

BG-АЛФАТАР

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА АЛФАТАР, ГР.АЛФАТАР, УЛ.ЙОРДАН ПЕТРОВ №6, За: ПАВЛИНА ДИМИТРОВА ДРУМЕВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811623, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 086 811646

Място/места за контакт: ДИРЕКТРОР Д-Я ОБЩА АДМИНИСТРАЦИЯ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alfatar.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: www.alfatar.egov.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

За изпълнение на проект Изграждане на Посетителски център и постоянна изложба на етнографското наследство и природните забележителности на община Алфатар с прилагане на аудиовизуални компютърни технологии,, финансиран съгласно Договор №19/313/00089/19.07.2012 с ДФЗ по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., мярка 313, се предвижда доставка на система от компютърни програми за управление на аудиовизуална база съгласно техническа спецификация. Системата е предназначена да управлява база от кратки филми озвучени на пет езика, представящи етнографското наследство и природни забележителности на община Алфатар в шест тематични раздела. Системата трябва да даде възможност на потребителя да преглежда базата, да избира филм и език на озвучаване.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72212000

Описание:

Услуги по програмиране на приложен софтуер


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:


ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Общинска сграда намираща се на ул. „Дочо Михайлов” № 1 в гр. Алфатар, Община Алфатар

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Във възлагането на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящата покана. Участникът следва да представи оферта, отговаряща на изискванията на чл. 101в от ЗОП, която да съдържа: техническо и ценово предложение за изпълнение на предмета на обществената поръчка при съобразяване на техническото задание, неразделна част от публичната покана. През последните 3/три/ години кандидатът да има изпълнени, като изпълнител или член на обединение, една или повече доставки еднаква или сходна с обекта на поръчката Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, еквивалентен или еквивалентни мерки. Пликът следва да съдържа следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Административни сведения (Образец № 1). 3. Декларации (Образци № 2, 3, 4, 5, 6, 7). 4. Списък на доставките еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата (Образец № 8). Доказателства за извършената доставка се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 5. Заверено копие от съответния документ за въведена интегрирана система за управление на качеството 6. Техническо предложение(Образец № 9). 7. Ценово предложение (Образец № 10) 8. Проект на договор – не се попълва, но се парафира на всяка страница

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/05/2015 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност. Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчката не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима стойност. Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в срок до 14.00 ч. на 08.05.2015 г. в Деловодство на Община Алфатар. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника,тел. и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. Всички образци и документи,съдържащи се в офертата следва да са подписани и подпечатани от лицето,представляващо участника в настоящата ОП. Когато офертата(или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето,подписващо офертата/оригинал./. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в ОП. Документацията е публикувана в профила на купувача www.alfatar.egov.bg , от където може да бъде изтеглена. Срок на валидност на публичната покана – 08.05.2015 г. Отварянето на офертите ще се извърши от назначена от Възложителя комисия на 08.05.2015 г. от 16:00 ч. в заседателната зала на Общински съвет Алфатар, ул. „Йордан Петров” № 6. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители на участниците представят документ за самоличност или пълномощно. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. След отварянето на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения. Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в незапечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост. Участници не представили задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията. Ценово предложение на участник надхвърлящо максимално допустимата прогнозна стойност на обществената поръчка, не се оценява от комисията. За нерегламентираните в настоящите указания и документация условия по провеждането на процедурата се прилагат разпоредбите на ЗОП и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, както и приложимите национални и международни нормативни актове, съобразно предмета на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/05/2015