Версия за печат

BG-Горна Оряховица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР" ЕАД - МЕР Горна Оряховица, УЛ."Съединение" №151, За: Анета Петкова - по технически въпроси – 0618/61354; Валентин Великов - по процедурни въпроси – 0618/61343, Република България 5120, Горна Оряховица, Тел.: 0618 61305; 0618 61343, E-mail: d.konakchiev@go.eso.bg, Факс: 0618 64232

Място/места за контакт: МЕР Горна Оряховица

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TkpDR1B3REs3Q0dDU0prcVdZR0pZTkRsY1AvcjNqZmlsMUZ2M29YdTE0cz0=.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Определяне на справедлива пазарна наемна цена за активи на дружеството на територията на МЕР Горна Оряховица“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно приложената в документацията спецификация

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

150 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

в ремонтната база на изпълнителя

NUTS:

BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Срок за изпълнение на поръчката: до 20 (двадесет) календарни дни от датата на приемо-предавателния протокол за предаване от възложителя на изпълнителя на на подробен списък и документация на оценяваните ДМА, собственост на ЕСО ЕАД МЕР Г.Оряховица.2. Гаранция за изпълнение на договора: 5 % от неговата стойност.3. Цена: Да се включат всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши за изпълнението на ОП. Цените трябва да бъдат посочени в лева, без начислен ДДС.4. Начин на плащане: възложителят заплаща цената след извършване услугата по банков превод в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на окончателен приемо-предавателен протокол за приемане на услугата и оригинална фактура, издадена в срок не по-късно от 5 (пет) календарни дни от подписването на приемо-предателния протокол. Срокът за плащане започва да тече от датата на издаване на фактурата от изпълнителя.5. Срок на валидност на офертата: минимум 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.6. Качеството на изпълнение на поръчката трябва да съответства на изискванията от техническата спецификация.7.Изискуеми документи и информация:7.1.Оферта. 7.2.Списък на документите, съдържащи се в офертата. 7.2.1.Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за ТР.7.2.2. Валиден сертификат за оценителска правоспособност за оценка на недвижими имоти (заверено от участника копие).7.2.3.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, ако участникът в обществената поръчка е обединение. 7.2.4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1(оригинал).7.2.5. Декларация по чл. 47, ал. 5, във връзка с чл. 101е, ал. 2, т.2 от ЗОП.7.2.6. Декларация от участника по чл. 56, ал.1, т.11 ЗОП.7.2.7. Декларация за съгласие от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива при изпълнението на поръчката.7.2.8. Декларация от участника по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 7.2.9. Декларация, че участникът се задължава да спазва действащите в страната нормативни уредби, технически норми и стандарти, свързани с изпълнението на поръчката.7.2.10.Пълномощно, издадено на лицето, което представлява участника в ОП. 7.3.Техническо предложение 7.4.Ценово предложение.7.5.Когато за някои от посочените документи е определено, че може да се представят чрез „заверено от участника копие”, за такъв документ се счита този, при който върху копието на документа представляващия участника постави собственоръчен подпис със син цвят под заверката „Вярно с оригинала” и свеж печат на участника.7.6.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.т. 7.2.1., 7.2.2. и 7.2.3. от настоящите указания се представят за всеки от тях.7.7.Когато участникът в ОП е обединение, което не е ЮЛ: 7.7.1.Документите по т.т. 7.2.1., 7.2.2. и 7.2.3 от настоящите указания се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обединението.7.7.2.Документът по т. 7.2.4. от настоящите указания се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с извършването на услугата.7.8.Когато участник в ОП е българско ФЛ или ЮЛ или техните обединения и в офертата си представя документи, които са на чужд език, същите се представят и в превод.7.9.Когато участник в обществената поръчка е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 7.2.1. се представя в официален превод, а документите по т. 7.2.7., 7.2.8. от настоящите правила, които са на чужд език се представят и в превод.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/05/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Приложенията към поканата са публикувани в профила на купувача на адрес: https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TkpDR1B3REs3Q0dDU0prcVdZR0pZTkRsY1AvcjNqZmlsMUZ2M29YdTE0cz0= 2. Дата, час и място на отваряне на офертите: Подадените оферти ще бъдат отворени публично на 05.05.2015 г., в 09:00 часа, в сградата на възложителя на адрес: гр. Горна Оряховица, ул. „Съединение” № 151, заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/05/2015