Предмет на настоящата обществена поръчка е „Упражняване на строителен надзор по проект „Реконструкция на вътрешен водопровод на ул.“Рила“ се финансира по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие на селските районни за периода 2007-2013”, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 57/3/3211570 от 04.02.2015 г., сключен между Община Костенец, Сдружение „МИГ Костенец 2010” и Държавен фонд „Земеделие”.
Техническата спецификация и проектът на договор към настоящата публична покана са публикувани на интернет страницата на Община Костенец: www.kostenetz.com, "Профил на купувача” Офертите се предоставят в срока, посочен в публичната покана, в сградата на Община Костенец, гр.Костенец 2030, ул.„Иван Вазов” №2, ет.1. Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и предметът на поръчката, за която кандидатства. Офертата трябва да е съставена на български език, да бъде подписана от представляващия участника съгласно регистрацията му или изрично упълномощено от него лице, с приложено заверено копие от пълномощното и да съдържа следните документи:
1. Данни за лицето, което прави предложението, с посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция. Когато участникът не представи ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, освен копие от документа за регистрация, прилага и заверено копие на документ за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (в превод).
2. Оферта с посочен срок на валидност, който не следва да е по-кратък от 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти;
3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, отговарящо на изискванията на Възложителя.
4. Ценово предложение; Предлаганата цена се изписва с цифри и с думи, като в случай на разминаване, за вярна се приема изписаната с думи цена. Предлаганата цена да бъде посочена с и без начислен ДДС.
6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б.„а“–„д“ и ал.5 от ЗОП;
7. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника, а именно:
7.1. Заверено копие на валидно удостоверение за упражняване на консултантска дейност по смисъла на чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, или друг документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава–членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство;
7.2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти, пряко ангажирани за изпълнението на услугата. Всички технически правоспособни физически лица, ангажирани с обекта на поръчката трябва да са включени в списъка на правоспособните физически лица, представляващ неразделна част от издаденото удостоверение по чл.167 от ЗУТ или в разширения списък. Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката следните ключови експерти: Ръководител надзорен екип с квалификация: Магистър-строителна инженерна специалност; Експерт част ВиК с квалификация: магистър–инженер в областта на ВиК и Експерт част ПБЗ с квалификация: магистър–строителен инженер, притежаващ Удостоверение за завършен курс на обучение по част ПБЗ - Наредба № 2 от 2004 г. Специфика на функционалните задължения: контролира приобектовия координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнението на строежа.
7.3. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Към посочените в списъка услуги, с които участникът доказва, че изпълнява изискването на възложителя, следва да представи доказателство за извършените услуги, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите.
Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на 08.05.2015 г. от 10.30 часа в сградата на Община Костенец на адрес: гр. Костенец 2030, ул. „Иван Вазов” № 2. При сключването на договор определеният изпълнител е длъжен да представи документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" - "д" и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Поръчката се финансира по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие на селските районни за периода 2007-2013”, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 57/3/3211570 от 04.02.2015 г., сключен между Община Костенец, Сдружение „МИГ Костенец 2010” и Държавен фонд „Земеделие”.
Участниците представят само една оферта и нямат право да представят варианти на офертата. Всички документи се представят на български език. Документите, представени във вид на копие, следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подписани от съответния участник.