Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Българска агенция по безопасност на храните, гр. София; бул. Пенчо Славейков № 15 А, За: инж. Елка Темелчева, Радослав Вутов, България 1606, София, Тел.: 02 8129870, E-mail: lab.clctc@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: гр. София; бул. Пенчо Славейков № 15 А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.babh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/op/?c=2.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на консумативи за провеждане на анализи на афлатоксини за изпълнение на изискванията на Регламенст (ЕС) № 884/2014 г. за нуждите на ЦЛХИК за 2015 г.", с две обособени позиции: обособена позиция №1 "Имуноафинитетни колонки" и обособена позиция №2 "Консуматив Kobra cell". Доставката е съгласно техническата спецификация на Възложителя /Приложения 1.1. и 1.2./

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33696300 (LA55)

Описание:

Химически реактиви (За ветеринарна употреба )


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция № 1 "Имуноафинитетни колонки" - 1800 /хиляда и осемстотин/ броя; Обособена позиция № 2 "Консуматив Kobra cell" - 1 /един/ брой.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35960 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София; бул. "Пенчо Славейков" № 15 А

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Доставка на консумативи за провеждане на анализи на афлатоксини за изпълнение на изискванията на Регламенст (ЕС) № 884/2014 г. за нуждите на ЦЛХИК за 2015 г.с две обособени позиции: №1 "Имуноафинитетни колонки" и №2 "Консуматив Kobra cell" , съгласно техническите спецификация на възложителя за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. 2. Участниците следва да представят следните документи: 2.1.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод, съгласно т.16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Документите следва да бъдат издадени не по - рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето им. Когато участник процедурата е обединение, на основание чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП, се представя – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, се спазват изискванията, посочени в чл. 56, ал. 3 от ЗОП. 2.2.Участниците трябва да представят списък на извършени три доставки, за обособена позиция № 1 и една доставка за обособена позиция № 2, сходни с предмета на настоящата за последните три години, включително към началната дата за подаване на оферти. 2.3.Участниците трябва да имат предоставени права от производителя на стоките за дистрибуцията им на територията на Р България, за срок не по- кратък от срока на изпълнение на настоящата поръчка. 2.4. Производителите на предлаганите стоки, следва да имат внедрена система за управление на качеството, съгласно изискванията на ISO9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ производството на стоките предмет на поръчката, срок на по-кратък от срока за изпълнение на поръчката. 2.5.Участникът /когато не е производител/ следва да има внедрена система за управление на качеството, съгласно изискванията на ISO9001:2008 или еквивалентна за срок не по-кратък от срока на изпълнение на поръчката 2.6.Съгласно чл. 101 е, ал. 2 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ при сключване на договор класираният на първо място участник следва да представи: -Документи издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя. -Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. - Участникът, избран за изпълнение, с който се сключва договор представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% /три процента/ от неговата обща стойност без ДДС.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/05/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

http://babh.government.bg/op/?c=2 Офертите се представят в срока, посочен в публичната покана, в деловодството в сградата на Българска агенция за безопастност на храните (БАБХ) на адрес: гр.София, ул. Пенчо Славейков № 15А. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика с офертата участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и предметът на поръчката. Офертата трябва да съдържа: 1.Данни за лицето, което прави предложението (Приложение № 4 ); 2.Техническо предложение отговарящо на техническите спецификации на възложителя (Приложения № 3.1. и 3.2. ), отделно за всяка обособена позиция; 3.Ценово предложение (Приложение № 2), отделно за всяка обособена позиция. Сумата, посочена в ценовата оферта, трябва да бъде в лева без включен ДДС. Посочената сума е окончателна и не подлежи на последваща промяна и следва да включва всички разходи във връзка с изпълнението на предмета на поръчката; 4.Срок на валидност на офертата - 60 дни. 5.Освен документите съгласно чл. 101в от ЗОП, в плика се поставя списък на документите и информацията съдържаща се в офертата и документите, свързани с изискванията за изпълнение на поръчката Приложениe № 5 /Проект на договор за доставка/,Приложение № 6 /Декларация по чл. 56,ал. 1, т. 12 от ЗОП/, Приложение № 7 /Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП/ и Приложение № 8 /Списък по чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП/. Също така и заверени копия от сертификати и оторизационни писма имащи отоношение към изискванита на Възложителя, съгласно техническите спецификации приложения 1.1. и 1.2. Всички документи се представят на български език. Документите във вид на копие следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подписани и подпечатани от участника. Участникът, с който се сключва договор, представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 3% (три процента) от неговата обща стойност без ДДС. Отварянето на офертите ще бъде на 11.05.2015 г. в 15.00 ч. в сградата на БАБХ, гр. София, бул."П. Славейков", № 15А, ет. 3 Поръчката се финансира от бюджета на Възложителя.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/05/2015