Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев № 1, За: Мила Янева - Миндова -старши юрисконсулт Обществени поръчки, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: myaneva@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел ПНООП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat167/1893/Pokana-20042015.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Монтаж, ремонт и поддръжка на пътни знаци, светофарни уредби и други елементи като, предпазни парапети и всякакво друго крайулично и крайпътно оборудване свързано с организацията и безопасността на движението на територията на Община Благоевград»

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:


ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

61666 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Благоевград, гр. Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Във възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания за участие. Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите. Всяка оферта следва да съдържа:1. Списък на документите /Образец № 1/.2. Документ за регистрация или посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.3. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2/ отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал.4. Единични цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване:4.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час.4.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%. 4.3. Допълнителни разходи върху механизацията до 35%.4.4. Доставно-складови разходи до 8%.4.5. Печалба до 10% 4.6. Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК.5. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил успешно минимум 1 (една) услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Минималното изискване се доказва със:- Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.- Образец № 3. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.За услуга сходна или еднаква с предмета на поръчката”, възложителят ще приема услуга с предмет: монтаж, ремонт и поддръжка на пътни знаци, сфетофарни уредби и друго крайулично и крайпътно оборудване свързано с организацията и безопасността на движението. 6. Да притежава собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец №4/, както следва:6.1. Товарен автомобил до 3,5 т.- 1 бр.6.2. Автовишка – 1 бр.; 6.3. Агрегат – 1 бр.;6.4. Електрожен – 1 бр.;6.5. Комплект малогабаритна техника – 1 бр.;Автовишката, посочена в справката-декларация трябва да отговаря на Закона за технически изисквания към продуктите, чл. V и Наредбата за технически надзор и регистъра на съоръженията (ПМС № 187 от 2000 г.). За автовишката да се представи документ за извършен технически преглед за текущата година. 7. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по Образец №5, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 7.1. Електроинженер с минимален професионален стаж 5 години – 1 бр.;7.2. Строителен инженер със стаж 5 години и или строителен техник със стаж – 7 години – 1 бр.;7.3.Ел. монтьор – 5 бр.;7.4.Общи работници р -3 бр.;.8. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалент, или еквивалентни мерки, с обхват включващ предмета на поръчката. – Представят се заверени от участника копия на валидни сертификати.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка в настоящата поръчка е ”икономически най-изгодна оферта”. Коф. = К1 + К2 К1 Размер на предложената цена Максимална тежест – 65 К2 Срок за реакция след уведомяване от възложителя Максимална тежест - 35 Критерии за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка-икономически най-изгодно предложение. Kласирането да се извърши на база следните критерии: 1. К – Предложена цена Офертата на участниците се оценява по следната формула: К1 = най-ниска предложена цена х 65 цена на участника Където „най -ниска предложена цена” е най-ниската предложена стойността на извършените дейности по монтаж, ремонт и поддръжка за целия период на изпълнение на поръчката измежду всички участници, а „цена на участника” е стойността на извършените дейности по монтаж, ремонт и поддръжка за целия период на изпълнение на поръчката, посочена в предложението. В случай че участник е посочил цена за изпълнение, която надвишава осигуреният от възложителя финансов ресурс, то неговото предложение няма да бъде оценявано и ще бъде отстранен от участие във възлагането. Забележка: Максимална тежест на най – ниска предложена цена – 65 т. 2. К2 – Срок за реакция след уведомяване от възложителя Офертата на участниците да се оценява по следната формула: К2 = (Срок минимум) х 35, (Срок участник) Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок за реакция в минути, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за изпълнение в минути. Предложеният от участниците срок за реакция не може да бъде по-продължителен от 30 минути. Забележка: Предложението на участниците трябва да бъде цяло число! Забележка: Максимална тежест за срок минимум – 35 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/04/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължава от Раздел III Изисквания за изпълнение на поръчката: 10. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец № 6. 11. Участникът следва да представи декларация за запознаване с условията на поръчката /Образец № 7/. 12. Декларации за ангажираност на лицата /Образец № 8/.13. Проект на договор /Образец № 9/.14. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). Оферти могат да се подават до 29.04.2015 г. до 17:30 часа в деловодството на Община Благоевград. Получените оферти за изпълнение на услугата ще бъдат разгледани на 30.04.2015 г. от 10:00 часа в зала 210 на община Благоевград

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/04/2015