Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Болница Лозенец, ул. Козяк, №1, За: Григор Манчев, България 1407, София, Тел.: 02 9607270, E-mail: hq@uni-hospital.government.bg, Факс: 02 962/4771/

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lozenetz-hospital.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=57&order_id=11.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Годишна абонаментна поддръжка на мозаечни и мраморни настилки в Университетска болница „Лозенец””

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50800000

Описание:

Различни услуги по ремонт и поддържане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Годишна абонаментна поддръжка на мозаечни и мраморни настилки в Университетска болница „Лозенец””

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания: Представената оферта трябва да отговаря на изискванията на чл. 101в от ЗОП и на условията, посочени в настоящата покана и да съдържа най-малко : 1. Представяне на участника по образеца в Приложение № 2; 2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или съответен документ, съдържащ се в офертата и/или да представлява участника в обществената поръчка. 3. Декларации от подизпълнителя/ите, ако участникът е посочил, че ще използва подизпълнителя/ите, че са съгласни да извършат определения дял от поръчката по образеца в Приложение № 3. 4. Доказателства за техническите възможности и професионалната квалификация на участника: а) Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за изпълнени услуги от участника еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по образеца в Приложение № 4. Към декларацията участниците представят доказателства за извършените услуги под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на номера в публичен регистър, в който са публикувани информации за доставките. б) Декларация-списък на служителите/експерти, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по образеца в Приложение № 5, придружен от заверени документи, подтвърждаващи квалификация. в) Декларация, че препаратите използвани за поддръжка на настилките да са съобразени за работа в медицински заведения - свободен текст. Документът се представя в оригинал, подписан от лице с представителна власт. г) Декларация, че дейностите по поддръжка да се извършват в извън работно време или да са съгласувани с ръководството на болницата- свободен текст. Документът се представя в оригинал, подписан от лице с представителна власт; 5. Декларация по чл.51а от ЗОП за ангажираност на експерт по образеца в Приложение № 6; 6. Декларация по чл.4, ал.7 и чл.6, ал.5 от от ЗМИП по образеца в Приложение № 7; 7. Декларация по чл.6, ал.2 от от ЗМИП по образеца в Приложение № 8; 8. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици по образеца в Приложение № 9; 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образеца в Приложение № 10 от документацията. 10. Ценово предложение за изпълнение на поръчката по образеца в Приложение № 11 от документацията. 11. Проект на договор по образеца в Приложение № 12 от документацията.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/04/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в един запечатан непрозрачен плик. Документи се подписват от лицата представляващи участника или от изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица, което се прилага към офертата. Копията от документи се заверяват с “Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на участника. Неподписани и/или незаверени докумени не се считат за част от офертата на участника. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, дата и час на получаване на участника се издава входящ номер. Оферти представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, или скъсан плик, не се приемат и не се разглеждат. Офертите се приемат в отдел „Деловодство и архив“ на Болница „Лозенец“, гр. София, ул. „Козяк“ № 1, всеки работен ден от 08.00 до 16.30 ч. на 27.04.2015г. При писмено искане, направено до три дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, възложителят най-късно на следващия ден ще публикува в профила на купувача писмени разяснения по условията на обществената поръчка. Офертите ще бъдат получени, разгледани на 28.04.2015г. от 10,00ч и оценени от назначена комисия от Възложителя , която съставя протокол и го представя на Възложителя за утвърждаване. Допълнителна информация за изпълнение на поръчката, документацията, техническата спецификация, проекто-договор и образци на документи са публикувани на посочения интернет адрес на възложителя: http://www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=57&order_id=11 С определения за изпълнител участник се сключва писмен договор. При сключване на договора, определеният за изпълнител участник представя документи за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП и Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/04/2015