Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия / Жанета Рачева- Ръководител служба Трудова медицина, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833054262, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Здравословни и безопасни условия на труд

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е медицински преглед на работещите в участък „Ж.П-транспорт“ от рудник „Трояново-1“ и рудник „Трояново-север” .

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

85120000

Описание:

Услуги на лечебни заведения за извънболнична лекарска помощ


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Персонал подлежащ на медицински прегледи, съгласно изискванията на Наредба № 54/02.06.2003 г., както следва: общо 660 човека: -рудник „Трояново-1“,c.Трояново- 253 човека, от които 112 изложени на общи вибрации и -рудник „Трояново-север“, с.Ковачево-407 човека, от които 168 изложени на общи вибрации.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

37582 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Експертните звена към транспортно диагностично консултативни центрове(ТДКЦ) или Многопрофилни транспортни болници

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участниците да притежават Удостоверение за регистрация на лечебно заведение от РЗИ - доказва се с копие на удостоверението. 2. Изисквания към изпълнението: изпълнението на поръчката трябва да отговаря на изискванията на НАРЕДБА № 54 от 02.06.2003 г. за медицинските и психологическите изследвания на персонала, който осъществява железопътни превози на пътници и товари и съпътстващите ги дейности и за провеждане на предпътните (предсменни) медицински прегледи, обн. ДВ, бр. 55 от 17.06.2003 г., доп. ДВ, бр. 102 от 22.12.2009г. Преосвидетелстването да се извърши от експертно звено по чл.4 от Наредба № 54 от 02.06.2003 г. Изпълнителите на договора, следва да извършват при спазване изискванията на добрата медицинска практика, пакета от медицински прегледи и изследявания- съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 3. Документи съпътстващи изпълнението на поръчката: изпълнителят издава съответните документи съгласно изискванията на Наредба№54/02.06.2003 г. на Министъра на транспорта и съобщенията. 4. Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца след сключване на договора, по съгласуван график между страните. 5. Начин на фактуриране и плащане: по банков път за прегледите, извършени през предходния месец, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне от Изпълнителя на фактура и списък на лицата, на които са извършени прегледите и изследванията, съдържащ трите имена, длъжност, ЕГН, подпис на лицето, дата на прегледа в лечебното заведение и подпис на лекар-специалист. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/04/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 04.05.2015 г. от 14:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/04/2015