Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Янислав Дичков - Администратор компютърни системи, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053682, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Информационни Технологии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e доставка на материали, резервни части и компоненти за извънгаранционен ремонт на компютърни системи, активно оборудване и радио устройства за компютърни мрежи.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30237100

Описание:

Модули и части за компютри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация. Максимална стойност на договора 35 000 лева без ДДС. Изпълнението се извършва по заявка на възложителя, в която се определят срок за изпълнение, видовете изделия и количества. Срок на изпълнение - до достигане на максималната стойност или за срок от една година, в зависимост от това кое събитие настъпи по-рано.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP скалодава база на възложителя, отдел "Логистика и контрол", гр.Раднево.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват, включващ и продажба и сервиз на компютърна и периферна техника – доказва се с копие на сертификата, придружен с превод на български език. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Гаранционният срок на доставяните изделия не може да бъде по-малък от 12 месеца след датата на доставка в склад на Възложителя. При доставка, изпълнителят предоставя следните документи: гаранционна карта с включени всички гаранционни условия за активното оборудване, сертификат за качество издаден от изпълнителя за материалите; фактура - оригинал. 3. Срок за изпълнение на поръчката – до 12 месеца или до достигане на максималната стойност. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на доставка на изделията, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при доставка на изделията 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/04/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. Източник на финансиране - собствени средства. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 29.04.2015 г. от 13:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/04/2015