Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ирена Видева - експерт търговия, Маргарита Дерменджиева - Инж. инвеститорски контрол по част АС, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3130/; 0147 83305/3414/, E-mail: i_videva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Инвестиции

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка е ремонт на сградата с администрацията, рецепцията и столовата на Почивна станция "Марица-изток" , гр. Велинград. Технически изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Приложение № 1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно количествена сметка и техническа спецификация, които могат да бъдат намерени в профила на купувача, посочен по-горе.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

166962 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Почивна станция "Марица-изток" , гр. Велинград.

NUTS:

BG423

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно технически изисквания и условия за изпълнение - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Срок за изпълнение на поръчката: до 4( четири) календарни месеца след подписване между упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя на Протокол обр.2 за откриване на строителна площадка. Датата на която изтича времетраенето на строителството е затата на съставяне на Констативен акт за установяване годността за приемане на изпълнените работи. 3. Начин на фактуриране и разплащане: Разплащането ще се извършва по банков път, както следва: а)междинно плащане - 90% от извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя, на основание подписан двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове СМР се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на "Сметка -опис")по образец на Възложителя) и се представят в минимум три еднообразни екземпляра. б) окончателно разплащане - 10% - до 30 кал. дни, считано от датата на Констативен акт за установяване годността за приемане на извършените дейности. 4. Други изисквания: Гаранционен срок на извършените работи:не по-малко от 10 години. 5. Преди подписване на договора, Изпълнителят да бъде вписан в ЦПРС за съответната категория строеж, на когото групата му съответства на предмета на поръчката. Категория на строежа - проектантът е определил в работните проекти строеж от четвърта категория, буква "Б", съгласно ЗУТ. Доказва се с декларация или удостоверение, ако участникът вече е вписан в ЦПРС. 6. Преди подписване на договора, Участникът определен за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност. Когато гаранцията е парична сума същата се внася по банкова сметка в: „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Когато гаранцията е банкова гаранция – по образец на Възложителя. 7. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 8. При сключване на договор, определеният изпълнител представя копие на валидна застрахователна полица, съгласно чл.171 от ЗУТ. 9. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. 10. За запознаване с реалните условия на експлоатация на обекта на терен, Възложителят организира оглед. Огледът ще се извърши на 23.04.2015г. Представители на кандидатите трябва да се явят в 11 часа пред входа на Почивна станция "Марица-изток" ,гр. Велинград. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лица, които ще отговарят за огледа:Маргарита Дерменджиева - инв. контрол по част АС, тел.: 0889770031; Димитър Цонев - инв. контрол по част Ел, тел: 0889180444, Руси Русев - инв. контрол по част ОВК, тел. :0889432411.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/05/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 05.05.2015 г. от 09:30 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/05/2015