Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Галя Николова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237489, E-mail: g_nikolova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/1a9784e6f0eadb61b11cf97da59c5dfb.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Анализ на функционирането на административния механизъм за обезщетяване по глава ІІІ „А“ от Закона за съдебната власт“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79140000, 79952000

Описание:

Други юридически консултации и услуги
Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

48896 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил най-малко 1 (една) услуга с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Участникът трябва да представи списък на услугата, еднаква или сходна с предмета на поръчката, изпълнена през последните три години. Под „услуга със сходен предмет“ се разбира услуга, свързана с изготвяне на правен анализ относно правата на човека. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъкът следва да включва услугите, чието изпълнение е приключило в заложения период.Списъкът следва да съдържа предмета на изпълнените услуги, кратко описание, обема на изпълнената услуга, крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на разработките). Забележка: „Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започване на изпълнение на услугата. Участникът следва да разполага със следния екип от експерти: Ръководител на екипа Ръководителят на екипа ще отговаря за организацията, контрола и цялостното управление на дейностите на Изпълнителя като гарантира неговото своевременно и ефективно изпълнение в съответствие с техническото задание и определения график. - да има висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в областта на социалните, стопански и правни науки, в професионално направление „право“ или в сходни области и професионални направления; - да притежава най-малко 5 години професионален опит по професионалното направление „право“;- да е участвал в най-малко 2 (два) проекта за услуги със сходен предмет; Ключови експерти 2 (двама) -да има висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в областта на социалните, стопански и правни науки, в професионално направление „право“ или в сходни области и професионални направления; -да притежава най-малко 5 години професионален опит по професионалното направление „право“;-да притежава опит в разработването на правни анализи, сходни с предмета на поръчката; Участникът трябва да приложи подробни автобиографии на ръководителя и на предложените ключови експерти, включени в екипа за изпълнение на поръчката. Институционални ангажименти – Екипът, извършващ услугите, предмет на поръчката, ще работи под наблюдението и в сътрудничество с определени служители на дирекция ППРБЕСПЧ. Действията на Изпълнителя следва да се съгласуват предварително с тези лица. Възложителят няма да предоставя офис за изпълнение на дейностите, свързани с предмета на поръчката, но ще предостави достъп до информацията и административните преписки, необходими за изготвяне на анализа. При изпълнение на задълженията си Изпълнителят ще се задължава: Да поддържа точно и систематизирано деловодство, архив, счетоводство и отчетност и друга документация във връзка с извършваните услуги по този договор в съответствие с изискванията на приложимото законодателство и които да подлежат на точно идентифициране и проверка; Да поддържа пълни, точни и систематични записи по отношение на извършваните дейности, които да са достатъчни, за да се установи точно, че действителните разходи, посочени във фактурите на Изпълнителя, са надлежно възникнали при изпълнението на услугите, предмет на поръчката. Необходимите документи по отношение на тези записи обхващат всички документи относно приходи и разходи, включително графици на работата на експертите, самолетни и други билети, фишове за възнагражденията, изплатени на експертите, фактури, касови бележки и др. продължава в раздел "допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/04/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Да съхранява записите и документите за период от 5 (пет) години от предаването им на Възложителя, но не по-малко от 3 (три) години след приключването на проекта на Възложителя. Гаранция за участие в процедурата – не се предвижда. Условия и размер на гаранция за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, при сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банковата гаранция или парична сума. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя – Министерство на правосъдието: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност –за срока на изпълнение на договора, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. При представяне на гаранция под формата на парична сума или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Цена и условия на плащане: Предлаганата цена включва всички необходими разходи на Изпълнителя за изпълнението на поръчката. Условията и реда за заплащането е посочено в проекта на договор. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Офертата трябва да съдържа дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 22.04.2015 г. от 14:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1). Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

21/04/2015