ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на болнично оборудване и мебелно обзавеждане за нуждите на Педиатрично отделение в МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39100000, 39110000, 39130000, 39121200, 39122100, 39121100, 39143121, 39121000, 33100000, 39150000
Описание:
Мебелировка
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях
Мебелировка за офиса
Маси
Шкафове
Бюра
Гардероби с окачалки за дрехи
Бюра и маси
Медицинско оборудване
Различни видове мебелировка и оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Доставка, монтаж и гаранционно облсужване на болнично/медицинско/ оборудване и доставка, монтаж, конфигуриране и гаранционна поддръжка на мебелно обзавеждане,описании по вид и количество в техническа спецификация - Приложение №3.
2.Участниците могат да представят предложение за една, няколко или всички обособени позиции по обществената поръчка. За обособени позиции, в които са включени няколко номенклатурни единици (артикула), участниците следва да представят задължително предложение за всички номенклатурни единици, включени в обособената позиция.
Прогнозна стойност на поръчката 50 450 лв. без ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД,гр.Смолян, бул.България No2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;
1.1.Нотариално заверено пълномощно в случай, че офертата е подписани от лице, различно от законния представител на участника – в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие;
1.2. Представяне на участника – подписано и подпечатано от законния представител на участника – Приложение №1;
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката Приложение № 2 и Техническа спецификация – Приложение № 3-1
Участникът следва да представи следните документи:
• Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация за обособени позиции от №1 до №10:
2.1 Разрешение /удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ – заверено от участника копие;
2.2. Декларация за нанесена „СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл. 8 и чл. 15 от ЗМИ - декларация свободен текст;
2.3. Сертификат за съответствие с ISO 9001:2008 или еквивалентен при участника във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”);
2.4. За доказване на съответствието на предложеното/ите медицинско/и изделие/я със Спецификацията на възложителя представяне на проспекти/ каталози/ спецификации от производителя – копие на оригинала и в официален превод на български език (оригинал или заверен препис );
Забележка:
В приложените документи участникът следва по подходящ начин да обозначи (маркира) конкретната информация, представена за доказване на съответствието на предложеното/ите медицинско/и изделие/я със Спецификацията на възложителя.
2.5. Декларация, удостоверяваща, че материалът, който ще бъде вложен в изработката на болничното/ медицинско/ оборудване ще съответства на изискванията на възложителя/свободен текст/;
• Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация за обособени позиции №№11 и 12:
2.6. За доказване на съответствието на стоката със Спецификацията на възложителя представяне на проспекти/ каталози/ спецификации от производителя – копие на оригинала и в официален превод на български език (оригинал или заверен препис );
Забележка:
В приложените документи участникът следва по подходящ начин да обозначи (маркира) конкретната информация, представена за доказване на съответствието на предложеното/ите стоки със Спецификацията на възложителя.
• Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация за обособени позиции от №13 до №19:
2.7. Декларация, удостоверяваща, че материалът, който ще бъде вложен в изработката на мебелно обзавеждане ще съответства на изискванията на възложителя /свободен текст/;
3. Съгласно чл.16г, ал.1 Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в частност за СОП №№ 13,14,15,16,17,18 и 19. В представянето на кандидата или участника, което се съдържа в Приложение №1, съответно в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или еквивалентен регистър на държавата – членка на Европейския съюз.
В случай на участие в процедурата на специализирани предприятие или кооперации на хора с увреждания за горепосочените обособени позиции и при условие, че те отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Продължение на изискванията за изпълнение на поръчката
4. Ценово предложение съдържащо:
4.1. Образуване на предлаганата цена: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на всяка отделна доставка, представлява крайна доставна цена, с ДДС и всички разходи до краен получател –МБАЛ “Д-р Братан Шукеров” АД, гр. Смолян, бул. България №2 в срок до 60 дни след датата на доставката въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма.
Ценовото предложение - Приложение № 4 да бъде представено на хартиен и оптичен носител (CD), подписано на всяка страница и подпечатано с печата на участника. Предложените от участника единични цени за мярка, трябва да бъдат в български лева с включен ДДС с точност до втория знак след десетичната запетая. При различие между единичните цени и калкулираната обща стойност, за валидни се считат представените единични цени, като общата стойност се преизчислява съобразно единичните цени.
4. Датата, мястото и часът на отваряне на офертите са: на 21.04.2015 год. от 13:00 часа в заседателната зала на МБАЛ „Д-р Братан Шукеров“ АД – гр.Смолян, бул. България № 2. Отварянето на офертите ще се извършва по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП.
5. Неразделна част от настоящата публична покана са: Представяне на участника – Приложение №1, Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 2, Техническа спецификация – Приложение №3, Техническо приложение № 3-1; Ценово предложение – Приложение № 4, Проект на договор – Приложение №5 и Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП –Приложение №6 /декларацията не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това/, които са достъпни на Профила на купувача.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: