Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, площад Георги Измирлиев №1, За: Мила Янева - Миндова старши юрисконсулт ОП, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: myaneva@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел ПНООП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat167/1876/Pokana-07042015.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е извършване на услуга: „Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на СМР за обекти на територията на Община Благоевград, съгласно инвестиционната програма на община Благоевград за 2015 г. на две обособени позиции'' както следва: Обособена позиция №1 ''Строителен надзор на следните обекти: 1.„Детска градина в Първо основно училище-Благоевград”, 2. „Придобиване на ДМА, проектиране и изграждане на клетки”, 3. „Основен ремонт и нови строително-монтажни работи и други в двора на Казармата – проектиране и строително-монтажни работи”. Обособена позиция №2 ''Строителен надзор на следните обекти: 1 „Благоустрояване на ул. „Малешевска” –Благоевград по частни „Пътна и „УО”, 2. Проектиране и благоустрояване на ул. „Вл. Проевски” – Благоевград по части „В и К”, „Пътна” и „УО”, 3.Благоустрояване на ул. „Ветрен” IV микрорайон –Благоевград по части „Пътна” и „УО”, 4. „Благоустрояване на ул. „Роден край” IV микрорайон – Благоевград по частни „Пътна и „УО”, 5. „Проектиране и СМР за отводняване на район около VIII СОУ и ДГ –Благоевград”, 6. „Проектиране и СМР за отводняване на район около Изчислителния център на ул. „Даме Груев” –Благоевград”, 7.Отводняване на район на Бл. № 84 в кв. „Еленово” – Благоевград.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Упражняване на строителен надзор по време на СМР за обекти Обособена позиция №1 ''Строителен надзор на следните обекти: 1.„Детска градина в Първо основно училище-Благоевград”, 2. „Придобиване на ДМА, проектиране и изграждане на клетки", 3. „Основен ремонт и нови строително-монтажни работи и други в двора на Казармата – проектиране и строително-монтажни работи”. Обособена позиция №2 ''Строителен надзор на следните обекти: 1 „Благоустрояване на ул. „Малешевска” –Благоевград по частни „Пътна и „УО”, 2. Проектиране и благоустрояване на ул. „Вл. Проевски” – Благоевград по части „В и К”, „Пътна” и „УО”, 3.Благоустрояване на ул. „Ветрен” IV микрорайон –Благоевград по части „Пътна” и „УО”, 4. „Благоустрояване на ул. „Роден край” IV микрорайон – Благоевград по частни „Пътна и „УО”, 5. „Проектиране и СМР за отводняване на район около VIII СОУ и ДГ –Благоевград”, 6. „Проектиране и СМР за отводняване на район около Изчислителния център на ул. „Даме Груев” –Благоевград”, 7.Отводняване на район на Бл. № 84 в кв. „Еленово” – Благоевград и следната информация: име на участника, адрес за кореспонденция, телефон, електронен адрес и по възможност факс.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57210 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът трябва да е изпълнил успешно за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му: За обособена позиция №1 не по-малко от 2 (две) услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката, със съответно относими към тях доказателствa за извършената услуга. За обособена позиция №2 не по-малко от 3 (три) услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката, със съответно относими към тях доказателствa за извършената услуга. За „услуги сходни или еднакви с предмета на поръчката”, възложителят ще приема услуги с предмет за обособена позиция №1 упражняване на строителен надзор по време на строителството на сгради. За обособена позиция №2 СМР за изграждане, благоустрояване или ремонт на улици или пътища. 4.Участникът трябва да притежава собствени или наети технически лица за изпълнение на услугата на трудов или граждански договор, притежаващи съответната професионална квалификация и включени в списъка към издадения лиценз/удостоверение по чл.166, ал. 2 от ЗУТ както следва: За обособена позиция №1 - един Архитект, образователна степен магистър, специалност „Архитектура“ ; - един експерт инженер „ОВиК”, образователна степен магистър, специалност „Топлотехника“ или еквивалент; - един експерт строителен инженер Конструктор, образователна степен магистър, специалност ПГС; - един експерт Електроинженер, образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент; - един експерт инженер „ВиК”, образователна степен магистър, специалност „ВиК” или еквивалент; - един експерт Отговорник по контрол на качеството с познания и техническа компетентност в областта на контрола в/у качеството на изпълнение на строителството; - един експерт Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнение на СМР. За обособена позиция №2 - един експерт - пътен инженер с образователна степен магистър, специалност „Пътно строителство” или еквивалент; - един експерт Електроинженер, образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент; - един експерт инженер „ВиК”, образователна степен магистър, специалност „ВиК” или еквивалент; - един експерт инженер, образователна степен магистър, специалност „Геодезия” или еквивалент; - един експерт Отговорник по контрол на качеството с познания и техническа компетентност в областта на контрола в/у качеството на изпълнение на строителството; - един експерт Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнение на СМР. Доказва се с декларация по Образец №3, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация на лицата, които отговарят за упражняване на строителен надзор по всички части на работния проект. Към основната декларация се прилагат декларации от всеки един от предложените експерти/технически лица, че ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката за целия срок на договора за услуга- попълва се декларация –Образец №5. Предложените от участника експерти следва да са вписани в основния списък към лиценза/удостоверението, който е неразделна част от документа по чл. 166, ал. 2 или ал. 7 от ЗУТ. 5. Участниците трябва да са вписани в Регистъра на консултанти за извършване оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или за упражняване на строителен надзор. Доказва се с представяне на Копие на валиден лиценз/удостоверение, издаден/о при условията на чл.166, ал. 2 във връзка с ал.1, т.1 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Продълж. в разд. допълнителна

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ПОКАЗАТЕЛ (П) ТОЧКИ П1 Брой посещения на обект в рамките на един месец - 30 точки П2 Срок за изготвяне на комплексен доклад за строежа, след подписване на акт образец 15 - 20 точки П3 Предложената цена за изпълнение - 50 точки Комплексната оценка на всеки участник се получава като сбор от оценките на офертата по трите показателя по формулата: КО = П1 + П2 + П3 Оценка на предложения брой посещения на обекта в рамките на един месец, предложени от участника (П1) Максимален брой точки – 30. Максималният брой точки получава офертата с предложен най-голям брой посещения на месец. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-големия брой предложени посещения по следната формула: П1=( брой посещения на месец на участника )*30 максимален брой посещения на месец Оценка на срока за изготвяне на комплексен доклад за строежа, след подписване на акт образец 20 (П2) Максимален брой точки – 20. Срокът за съставяне на комплексен доклад за строежа се брои в работни дни от датата на съставяне на акт образец 15. Максималният брой точки получава офертата с предложен най-кратък срок за изготвяне на окончателен доклад за строежа. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-краткия предложен срок за изготвяне на комплексен доклад за строежа по следната формула: П2 = (минимално предложен срок за изготвяне на комплексен доклад)*20 срок за изготвяне на комплексен доклад на участника Оценка на предложена цена за изпълнение (П3) Максимален брой точки – 50. За всеки участник се изчислява П3, който е отношение на най-ниската предложена цена към предложената от участника цена за изпълнение и се изчислява по следната формула: П3 = (най-ниска предложена цена )* 50 цена на участника

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/04/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължава от раздел Изисквания за изпълнение на услугата : Към Удостоверението/Лиценза се прилага копие на основния списък към удостоверението/лиценза, който е неразделна част от документа по чл. 166, ал. 2 или ал. 7 от ЗУТ. 6. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №6. 7.Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Доказва се с представяне на копие от валидна Застрахователна полица. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определении от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица. Оферти могат да се подават до 20.04.2015 г. до 17:30 часа в деловодството на Община Благоевград. Получените оферти за изпълнение на услугата ще бъдат разгледани на 21.04.2015 г. от 10:00 часа в зала1 01 на Община Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/04/2015