Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова; Александър Колев, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 318, стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/302/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Противопожарно обследване, техническо обслужване и доставка на противопожарни уреди за нуждите на Община Велико Търново и нейни обекти, съгласно списък”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

75251000

Описание:

Услуги по пожарна безопасност


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят ще извършва противопожарно обследване, техническо обслужване и доставка на противопожарни уреди за нуждите на Община Велико Търново и нейни обекти по приложен списък, и съгласно потребностите на Възложитиля. Договорът се сключва за срок от 1 година. Ако в рамките на този срок бъде достигнат прага по чл. 14, ал. 4, т.2 от ЗОП – 66000.00 /шестдесет и шест хиляди/ лева без ДДС, заедно с други договори с аналогичен предмет, договорът се прекратява предсрочно.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят извършва услуги по противопожарно обследване на обекти на Община Велико Търново, съгласно списък; Изготвяне на схеми за евакуация в минимален формат А3, в мащаб, с графично изображение на етажа /хоризонтално разпределение - вътрешна планировка/ с използване на определени цветове и минимални дебелини и размери на помещения, врати, прозорци, евакуационен път и противопожарни знаци, за определени обекти - и обзавеждане по стаите; Схемите трябва да включват и графично изображение на ситуационен план; Планове за евакуация, съобразени с класа на функционална пожарна опасност на сградата и категорията на обитателите, с посочена численост и конкретни задължения на персонала при провеждане на евакуацията и действия при особени обстоятелства, максимален брой на посетителите на всеки етаж, при необходимост - и във всяко помещение; Изготвяне на планове за действие при пожар; Извършване на ежегодна проверка на отоплителните уреди и съоръжения с изготвяне на протокол, минимум един път в годината - протоколи за проиграване на евакуация, периодичен инструктаж на персонала, изготвяне на нови противопожарни документи в досието на обекта, дооборудване с необходимите противопожарни уреди и редица други действия, свързани с противопожарната безопасност на обектите; Участниците да притежават валидно Разрешение от Главна дирекция "Пожарна безопасност и спасяване" на МВР, за осъществяване на дейността "Противопожарно обследване на обекти на територията на Република България" или валидно Разрешение от Областно управление "Пожарна безопасност и защита на населението" при ГДПБЗН - МВР за осъществяване на дейността "Противопожарно обезопасяване и провеждане на превантивни и организационни мероприятия за осигуряване на пожарна безопасност в обекти" на територията на Великотърновска област; Регламентира се оборудването на обектите в експлоатация с противопожарни уреди съгласно Приложение 2 от Наредба Із - 1971 от29.10.2009г. за строително-техническите правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар. При изпълнението на поръчката да се спазват изискванията на Наредба № Iз-2815 от 7.11.2011 г. за реда за осъществяване на разрешителна и контролна дейност на търговци, извършващи дейности по пожарна безопасност в обекти и/или експлоатация на уреди и съоръжения, свързани с пожарната безопасност; Наредба № Iз-1971 от 29.10.2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар; Наредба № Iз-1919 от 21.07.2011 г. за реда за осъществяване на държавен противопожарен контрол; Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; Наредба № Iз-2377 от 15.09.2011 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите, както и цялото действащо в страната законодателство, свързано с предмета на поръчката. Участниците представят предлаганата от тях организация на изпълнението, план/подход за организацията и реализация на работите по предмета на поръчката със съдържание, съгласно указание за оценка на офертите по показател "Т" от методиката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Формула за определяне на краен коефициент ”К” К = Ц х 30 % + Т х 40 % + Д х 30 %, където: Ц – Ценови критерий – показател за предлаганите от Участника единични цени за видовете дейности съгласно Техническа спецификация. На оценка подлежи числото, получено от сбора на предложените единични цени за видовете дейности съгласно приложението. Ценовият критерий определя най-доброто ценово предложение, което ще има за последица най - малък бюджетен разход за изпълнение на поръчката. Най - изгодно за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ предложение е това, което ще има за своя последица най - малък бюджетен разход. Най доброто предложение получава 100 т., а всяко следващо по - малко добро предложение се оценява след прилагане на следната формула: Ц min/Ц n х 100, където, Ц min е най-малкото число, получено от сбора на предложените единични цени за видовете дейности и пожарогасители, съгласно техническа спецификация , а Ц n е числото, получено от сбора на предложените единични цени на n-тия участник. Т – Техническа оценка, включваща оценка на представената от участника организация на изпълнението, план/подход за организацията и реализация на работите (максимум 100) По този показател се оценява дали предложението на участника показва задълбочено познаване на цялостния процес по изпълнение на поръчката, в т.ч. и начина на извършването му. Комисията преценява разбирането на участника за обхвата на поръчката, преценката за необходимите ресурси и организацията на работата в етапа на реализация предмета на поръчката, която участникът възнамерява да създаде. Предмет на оценка е разпределението на различните ресурси в обособените етапи на работа и координацията на дейностите и участниците в процеса. Комисията преценява дали предложената организация би осигурила в достатъчна степен качество на изпълнение на поръчката и доколко съществува сериозен риск от вътрешен организационен проблем за изпълнението на поръчката. Оценяват се стратегията, методите и похватите, посочени от участника за изпълнение на услугата, и тяхното съответствие с целите на поръчката. Преценяват се адекватността и целесъобразността на представеното разпределение на задачите и отговорностите между експертите с определените методи и етапи за изпълнение и доколко то се покрива от ресурсна осигуреност, посочена от страна на участника. Комисията преценява дали предложените методи и начини на управление на процесите от участника биха довели до качествено и навременно изпълнение на дейностите – предмет на поръчката, дали приложеното описание на начина, по който ще се гарантират резултатите, е добре обосновано и дали предвиденият вътрешен контрол в максимална степен ще гарантира качествено изпълнение на услугата и устойчивост на резултатите. Д – Срок за доставка на пожарогасител/и след заявка /в работни дни/ – оценява се предложения от участника срок за доставка на пожарогасител/и след заявка. Най-изгодното предложение /най-кратък срок за доставка в работни дни/, получава 100 т., а останалите по-малко добри предложения се оценяват съгласно следната формула: Дmin/Д n х 100, където, Дmin е минималния предложен срок, а Дn е срока на n-тия участник. Пълната методика за оценка е сълласно Приложение 3 "Критерий за оценка" от документацията.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/04/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да се депозира най-късно до 17:00 ч. на 09.04.2015г. Съгласно чл.101б, ал.1, т.6 от ЗОП, отварянето и разглеждането на представените оферти ще се извърши на 14.04.2015 г. от 14:00 ч. в сградата на Община Велико Търново, при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП (о-то на оф-те е публично и на него могат да присъстват у-те или техни упълн. представ., както и представители на средствата за масово осведомяване и др. лица при спазване на установения режим за достъп до с-та, в която се извършва отварянето.) Офертата трябва да съдържа най- малко: 1. Данни за лицето, което прави предложението; наименование на фирмата, ЕИК, седалище и адрес на управление и др. данни, съгласно образец: административни сведения; 2.Техническо предложение съгласно образец; ; 3. Срок на валидност на офертата не по- малък от 2 /два / месеца, считано от крайния срок за получаване на офертата;4. Срок за изпълнение на поръчката - 1 /една/ година. Ако преди изтичане на този срок бъде достигнат прага по чл. 14, ал. 4, т.2 от ЗОП договорът се прекратява предсрочно. 5. Срок за доставка на пожарогасител/и след заявка /в работни дни/; 6. Срок за изготвяне на оценка/протокол/ при възникване на риск по време на извършвани проверки /в работни дни/; 7. Декларация-списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката дейности по извършване на /„Противопожарно обследване, техническо обслужване и доставка на противопожарни уреди/ изпълнени през последните три години, считано от крайната дата за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от доказателство/а за извършена/и услуга/и със сходен предмет. Мин. изискване към т. 6: да имат изпълнени минимум по 1 услуга за всяка от дейностите със сходен предмет. 8. Валидно разрешение от Главна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" при МВР, за осъществяване на дейността "Противопожарно обследване на обекти на територията на Република България" или валидно Разрешение от Областно управление "Пожарна безопасност и защита на населението" при ГДПБЗН - МВР за осъществяване на дейността "Противопожарно обезопасяване и провеждане на превантивни и организационни;Мин. изисквания към т.8 Участникът да представи заверено/и копия от изисканите разрешително/и. т.9Декларация-списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на услугата, по образец. Минимално изискване към т. 9: Участникът да разполага с минимум 2 /двама/ души, които да са квалифицирани специалисти. Ценово пр-ние следва да с-жа: - Ед. цени за видовете дейности съгласнотехн. специф.; - Число, получено от сбора на предложените единични цени за видовете дейности съгласно техн. специф.; -Срок за плащане - до 30 /тридесет/ дни след подписване на протокол и одобряване на фактурата за извършените дейности по цени, съгласно количествено-стойностна сметка ; - Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане в бълг. лева;

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/04/2015