Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Валерия Вангелова Додова, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2517.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата обществена поръчка е предоставяне на услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради на НАП, с адреси: гр. София, бул „Княз Ал. Дондуков“ №52; ул. „Врабча” №23 и ул. „Аксаков” №29“, с цел нейната безотказна, безопасна и надеждна експлоатация. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката, се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя на e-mail, fax, а при аварийни ситуации и на телефон на Изпълнителя. Предметът на поръчката включва: 1. Предоставяне на услуги по поддържане на електрическата инсталация - извършване на външен оглед на отделните възли на инсталацията за видими повреди; проверка на електрическите връзки; проверка на изправността на електрическите табла; контрол на състоянието на контакти, осветителни тела, предпазители и всички нейни елементи; други дейности, обезпечаващи безопасност при експлоатация на консуматорите присъединени към ел. инсталацията. 2. Предоставяне на услуги по ремонт на електрическата инсталация: - отстраняване на неизправности и възникнали повреди в електрическата инсталация по време на експлоатацията й в работни дни, след подаване на заявка от Възложителя; - аварийни повиквания в работни, празнични и почивни дни; - подмяна на дефектирали части.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Срокът на изпълнение на договора е 12 месеца от датата на сключването му или до изчерпване на максимално допустимата му стойност в размер до 9 000,00 (девет хиляди) лева без ДДС или 10 800,00 (десет хиляди и осемстотин) лева с включен ДДС, от които 5 000,00 (пет хиляди) лева без ДДС (6 000,00 лева с ДДС) за ЦУ на НАП и 4 000,00 (четири хиляди) лева без ДДС (4 800,00 лева с ДДС) за ТД на НАП ГДО. При изчерпване на стойността за една от двете структури, договорът се прекратява предсрочно по отношение на същата и остава да действа до изтичането на срока му или до изчерпване на максимално допустимата стойност по отношение на другата структура. Плащането ще се извършва от ЦУ на НАП, съответно ТД на НАП ГДО, след изпълнението на всяка услуга по конкретна заявка, по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя, и въз основа на заявката за повреда и протокол за предоставената услуга по поддържане и ремонт.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

9000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ЦУ на НАП, бул. Княз Александър Дондуков № 52 и ул. Врабча № 23 и ТД на НАП ГДО, ул. Аксаков № 29

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката, изпълнителят е длъжен: • да се отзовава при повикване за поддържане и ремонт, след получаване на заявка от страна на Възложителя, подадена по e-mail или Fax, не по-късно от 24 /двадесет и четири/ часа от подаването й; • да се отзовава при повикване за авария в срок до 1 /един/ час от получаването на заявка, включително и на телефон, в това число и в празнични и почивни дни; /Времето за реакция, измерено в часове, е периода от време от изпращането на факс, e-mail или телефонно обаждане за съответната необходимост, до пристигането на специалист на мястото на изпълнение на обществената поръчка./ • да извършва ремонтните дейности в максимално кратки срокове, но не по-късно от 3 /три/ дни от започването им. • да осигури шестмесечен гаранционен срок на извършените ремонтни работи; • да осигури шестмесечен гаранционен срок на вложените резервни части или този на производителя, ако е по-дълъг; • в гаранционния срок да извършва за своя сметка некачествено извършената работа, да подмени некачествена част и да отстрани за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачественото из¬пълнение; • да доставя и монтира оригинални резервни части, придружавани с гаранционни условия и с поставена СЕ маркировка; • да извършва всички ремонтни дейности при строго съблюдаване на изискванията на нормативната уредба на РБ по отношение на безопасни условия на труд, касаещи електрически уредби за ниско напрежение в сгради.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите, които ще формират комплексна оценка, са: 1. К1 - показател „Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на техническо поддържане, без ДДС”. Предложената часова ставка следва да е в лева за 1 /един/ час работа, без ДДС. Предложенията се класират по низходящ ред, като първо е предложението на участника с най-ниска ставка, а последно – това на участника с най-висока такава. Участникът, предлагащ най-ниска часова ставка, получава 40 т. 2. К2 - показател „Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС”. Предложената часова ставка да е в лева за 1 /един/ час работа, без ДДС. Предложенията се класират по низходящ ред, като първо е предложението на участника с най-ниска ставка, а последно - това на участника с най-висока такава. Участникът, предлагащ най-ниска часова ставка, получава 60 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/04/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изисквания за участие: 1. Лицата подават оферти, съобразно изискванията на Възложителя описани в Приложение № 2 - Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението 2. Подаването на офертите се извършва в посочения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ срок.3. Срок на валидност на офертите - 120 дни от датата на изтичане на срока за получаване на офертите; 4. Всяка от офертите следва да съдържа следната информация:• данни за лицето, което прави предложението, включително Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец)/ данни за регистрацията, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, в случай че е чуждестранно лице/ данни за документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; • Заверено копие на договора за създаване на обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице (в случай, че в договора за създаване на обединението не е посочен представляващия); • Списък на техническите лица които ще отговарят за изпълнението на услугата, съставен и подписан от участника; • Списък на извършените услуги свързани с ремонт на ел.инсталации в сгради (съгласно приложения образец), съставен и подписан от участника; • Доказателства за извършени услуги (съгласно приложения образец); • Декларация за съгласие с проекта на договор (съгласно приложения образец);• Декларация за правоотношението на участника/член на обединение с лицата включени в Списъка на лицата които ще отговарят за изпълнението на услугата; • Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец); • Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП (съгласно приложения образец); • Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП, за липса на обстоятелства по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (съгласно приложения образец). • Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на възложителя (съгласно приложения образец). • Предлагана цена (съгласно приложения образец). ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: Минималните изисквания към участниците са посочени в раздел ІV от Изисквания за участие - Приложение № 3 към Публичната покана. Офертата, ведно с изискуемите документи се подава в запечатан непрозрачен плик, придружен с писмо с опис на съдържанието на плика, посочване на изходящия номер на поканата, наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, и наименованието на участника, което да позволи завеждането му в деловодната система и поставяне на входящ номер, без разпечатване на плика. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата: Описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението, Изисквания за участие, съдържащо и изискванията към лицата и условията за сключване на договор; Образци на: Техническо предложение, Предлагана цена, 4 бр. декларации и Списъци на техническите лица, ангажиран с изпълнение на договора и на извършените услуги; Проект на договор на адрес: http://www.nap.bg, раздел "Профил на купувача", „Публични покани". Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в 14:00 часа в първия работен ден след изтичане на посочения в настоящатата покана срок за получаване на оферти, в административната сграда на ЦУ на НАП, бул."Княз Ал.Дондуков" № 52. Съгласно чл.68 ал.3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/04/2015